Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - J.E.J

#1
Elegance, 19 tkm, 2014. Kessy ei toiminutkaan toisella (=vara-)avaimella enää 8 kk:n ja noin kymmenen käyttökerran jälkeen. Kaukosäätönapilla lukko auki ja auto käyntiin. Mittaristossa kehotus tarkistaa avaimen paristo. Päivittäin käytetty avain toimii edelleen.

Vika vai ominaisuus? Merkkipajalle vai paristokauppaan?
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy