Elegance, 19 tkm, 2014. Kessy ei toiminutkaan toisella (=vara-)avaimella enää 8 kk:n ja noin kymmenen käyttökerran jälkeen. Kaukosäätönapilla lukko auki ja auto käyntiin. Mittaristossa kehotus tarkistaa avaimen paristo. Päivittäin käytetty avain toimii edelleen.
Vika vai ominaisuus? Merkkipajalle vai paristokauppaan?
Vika vai ominaisuus? Merkkipajalle vai paristokauppaan?
