Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Jesse1091

#1
Terve,

Vika on seuraava: Kuskin puolen ajovalo ei toimi, kaikki sulakkeet ja valojen liitokset on käyty läpi, sulakeboxit sisältä purettu ja liittimiä/ johtoja heiluteltu, eli kosketushäiriöstä ei ainakaan kyse ole. Pitkät ja parkkivalot kyllä toimii, mutta näyttäisi siltä, että ajovalojen + johdosta ei tulisi virtaa ollenkaan. Mistähän kannattaisi lähteä seuraavaksi vikaa etsimään?

Lisäyksenä vielä senverran, että ennenkun pimeni kokonaan, valo "välkehti" aina kuoppaisella tiellä ajaessa, ei paljon, mutta kyllä sen huomasi.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy