Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - lupol3

#1
kiitos vastauksesta! Juu ei ole sopeutettu kytkintä. Tästä 3l mallista kukaan ei tahdo tietävän yhtään mitään. Korjaamo oli kiristänyt vaijerin "tappiin" jolloin heidän mukaansa pitäisi kytkimen ottaa kiinni.. Tämä sopeuttaminen taitaa olla merkkiliikkeen heiniä heidän testereillään? Toisaalta kävin paikallisella merkkiliikkeellä jo näyttämässä autoa ja kysyin mitä on tehtävissä. Vastaus; heillä ei vielä koskaan liikkeeseen ole tullut 3l korjattavaksi. Öljyt osasivat vaihtaa ja se oli siinä..
#2
Kytkin on nyt Luposta vaihdettu ja ongelmat jatkuu tai itse asiassa ovat pahentuneet. Eli nyt auto enää suostu vaihtamaan vaihdetta ollenkaan eikä lähde toisinaan käyntiin koska auto ei tiedä mikä vaihde on päällä. Korjaamo tuumasi, että hydraulikka järjestelmässä ongelmaa tai sitten kytkin vaijerissa..

Jos jollain on jotain ideaa niin antaa palaa? Alkaa käymään epätoivoiseksi koko touhu ja tulee hintoihinsa..
#3
Kiitos vastauksesta. Saksastahan noita kytkimiä varmasti saa mutta kuinka suuri vaihtotyö tuossa mahtaa olla? Osaako joku sanoa?
#4
Nyt saatiin vikakoodit Luposta ulos.

00263 - Gearbox - sporadic: Implausible signal

01155 - Clutch - sporadic: Reulating difference

Löysin myös tällaisen, jossa kerrotaan kyseisistä vikakoodeista.

http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&ved=0CFEQFjAD&url=http%3A%2F%2Faudiclub.dk%2Fforum%2Fdownload%2Ffile.php%3Fid%3D12360&ei=DF1bU7-lHKKv4ATFqIFg&usg=AFQjCNHMdvZeM0kNBPE3zDowypljVNnz9g&sig2=62mXqSKnKK08Fb4dCoj1_g

Osaako joku jeesata näiden kanssa??
#5
Varmasti ehjää paineakkua on myös testattu mutta ei auttanut mihinkään näistä ongelmista.
#6
Joo elikkä Lupon 3L vaihteistossa ongelmaa. Laatikko vaihtaa rumasti. 1-2-3 ovat rumimmat vaihtovälit. Vaihto tuntuu samalta kun joku ei osaisi hallita manuaalissa kytkintä juuri laisinkaan. Toisinaan vaihtaa normaalisti mutta hyvin harvoin. Toinen asia on, että välillä laatikko ei vaihda suurempaa normaali puolella. Alaspäin kyllä menee tämän jälkeen kun olen itse vaihtanut suurempaa pykälää. ECO-puolella vaihteet taas vaihtuu mutta edelleen rumasti. Ja vielä kolmas ongelma. Vaihdekeppi ei tahdo mennä STOP asentoon. Tämä toistuu myös hyvin useasti. Ei siinä muuta mutta ei saa avaimia virtalukosta..

Lisätään tähän nyt vielä sekin, että kulutus maantiellä on 4.5L/100km. En tiedä johtuuko näistä laatikon ongelmista..

Autolle jo tehty:
- laatikon öljyt vaihdettu ( vanhat öljyt olivat hyvin huonot ja puuromaiset )
- Hydrauliikka öljyä lisätty ( järjestelmä vuotaa hieman )
- vikakoodit luettu ja poistettu ( eikä tullut otettua ylös koodeja jotka poistettiin :/ ) ( ei ole myöskään tullut enää vikakoodeja uusilla lukukerroilla )

Autohan oli edullinen Saksan ostos...

Kiitosta etukäteen jos joku osaisi auttaa näissä ongelmissa!
#7
Joo elikkä Lupon 3L vaihteistossa ongelmaa. Laatikko vaihtaa rumasti. 1-2-3 ovat rumimmat vaihtovälit. Vaihto tuntuu samalta kun joku ei osaisi hallita manuaalissa kytkintä juuri laisinkaan. Toisinaan vaihtaa normaalisti mutta hyvin harvoin. Toinen asia on, että välillä laatikko ei vaihda suurempaa normaali puolella. Alaspäin kyllä menee tämän jälkeen kun olen itse vaihtanut suurempaa pykälää. ECO-puolella vaihteet taas vaihtuu mutta edelleen rumasti. Ja vielä kolmas ongelma. Vaihdekeppi ei tahdo mennä STOP asentoon. Tämä toistuu myös hyvin useasti. Ei siinä muuta mutta ei saa avaimia virtalukosta..

Lisätään tähän nyt vielä sekin, että kulutus maantiellä on 4.5L/100km. En tiedä johtuuko näistä laatikon ongelmista..

Autolle jo tehty:
- laatikon öljyt vaihdettu ( vanhat öljyt olivat hyvin huonot ja puuromaiset )
- Hydrauliikka öljyä lisätty ( järjestelmä vuotaa hieman )
- vikakoodit luettu ja poistettu ( eikä tullut otettua ylös koodeja jotka poistettiin :/ ) ( ei ole myöskään tullut enää vikakoodeja uusilla lukukerroilla )

Autohan oli edullinen Saksan ostos...

Kiitosta etukäteen jos joku osaisi auttaa näissä ongelmissa!

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy