kiitos vastauksesta! Juu ei ole sopeutettu kytkintä. Tästä 3l mallista kukaan ei tahdo tietävän yhtään mitään. Korjaamo oli kiristänyt vaijerin "tappiin" jolloin heidän mukaansa pitäisi kytkimen ottaa kiinni.. Tämä sopeuttaminen taitaa olla merkkiliikkeen heiniä heidän testereillään? Toisaalta kävin paikallisella merkkiliikkeellä jo näyttämässä autoa ja kysyin mitä on tehtävissä. Vastaus; heillä ei vielä koskaan liikkeeseen ole tullut 3l korjattavaksi. Öljyt osasivat vaihtaa ja se oli siinä..
