Siinähän ne tärkeimmät ja vähän vähemmänkin tärkeät taisi jo tulla, kiitoksia!!
Tosiaan lähdetään reissuun ihan lomamielessä ja katsotaan jos löytyy sopiva auto niin ajellaan takaisin. Mitä nettiautosta olen katsellut niin kyllä siinä reilun tonnin näyttää säästävänkin, ainakin jos ajattelee, että matkakulut menisivät muutenkin paluulentoihin.
Auto pitäisi tosiaan muutostaa pakuksi ja päästellä halvalla monta vuotta ja metriä. Juurikin halvat kilsat, ruosteettomuus ja luotettavuus on tärkeimpiä asioita. Hienouksia en tähän autoon edes halua. Muista autoista ja projekteista löytyy jo valmiiksi tarpeeksi ongelmia.. Varma, luotettava ja simppeli peruskäyttöauto siis nyt hakusessa.
Muistanko väärin vai onko noissa 6-vaihteisissa manuaaleissa ollut jotain ongelmaa?
Tosiaan lähdetään reissuun ihan lomamielessä ja katsotaan jos löytyy sopiva auto niin ajellaan takaisin. Mitä nettiautosta olen katsellut niin kyllä siinä reilun tonnin näyttää säästävänkin, ainakin jos ajattelee, että matkakulut menisivät muutenkin paluulentoihin.
Auto pitäisi tosiaan muutostaa pakuksi ja päästellä halvalla monta vuotta ja metriä. Juurikin halvat kilsat, ruosteettomuus ja luotettavuus on tärkeimpiä asioita. Hienouksia en tähän autoon edes halua. Muista autoista ja projekteista löytyy jo valmiiksi tarpeeksi ongelmia.. Varma, luotettava ja simppeli peruskäyttöauto siis nyt hakusessa.
Muistanko väärin vai onko noissa 6-vaihteisissa manuaaleissa ollut jotain ongelmaa?
