Palasin taas kerran volkkarikantaan. Nyt vuorossa 8 koppainen farkku r versio. Huomasin tuossa pimeällä ajaessa että näytön alapuolella oleva lämmönsäätö ja radion äänisäätimet ovat pimeänä. Olikohan nämä ylipäätänsä valaistu vai kuvittelinko vain?
