Hei kaikille 
Tuo sähköpuoli on hieman hakusessa ja samoin on näpräyspajan äänentoisto. Hyllystä löytyy valmiiksi mankka ja kaiuttimia. Kuvittelin löytäväni iso-liittimestä sekä +/piuhan että -/piuhan, mutta löysinkin kaksi plussaa ja maadotuksen. Soittimia kun on vain yksi, niin en haluaisi fiilis-pohjalta kytkentää yrittää.
Eli varsinainen kysymys on, mihin piuhoihin liitän akun navat, ettei savu nouse?

pic upload

Tuo sähköpuoli on hieman hakusessa ja samoin on näpräyspajan äänentoisto. Hyllystä löytyy valmiiksi mankka ja kaiuttimia. Kuvittelin löytäväni iso-liittimestä sekä +/piuhan että -/piuhan, mutta löysinkin kaksi plussaa ja maadotuksen. Soittimia kun on vain yksi, niin en haluaisi fiilis-pohjalta kytkentää yrittää.
Eli varsinainen kysymys on, mihin piuhoihin liitän akun navat, ettei savu nouse?

pic upload

