Nonni. Tuli sit rengasruljanssin tiimoilta käytyä kattomassa miltä alla näyttää. Ei olis kannattanu... Noh, hitsataan uutta lappua sitten päälle kun ei enää mene katsastuksesta läpi.
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - HarrierSivuja1
#1
Golf / Jetta V (03–08) / Vs: Kokemuksia Jetta V:stä20.04.14 - klo:12:39
Nonni. Tuli sit rengasruljanssin tiimoilta käytyä kattomassa miltä alla näyttää. Ei olis kannattanu... Noh, hitsataan uutta lappua sitten päälle kun ei enää mene katsastuksesta läpi.
#2
Moottori ja voimansiirto / Vs: 1,6 BSE28.01.14 - klo:22:52
Kiitoksia Der Burger
![]() Koska tämä meitin vw on mun 35-v autoiluhistoriani ensimmäinen vag-konsernin ostos, niin olisi ihan kiva tietää vähän tuon laitteen taustoista. Ja monenlaista kulkinetta on tullut sentään omistettua. Se jos öljyä kuluu, ei nyt ole mikään katastrofi. Eipähän pakoputki ruostu... Haussa oli nimenomaan tuommoinen kuminauhamoottorilla varustettu arkipäivän työkalu, millä ei ole mitään muuta funkitota kuin siirtää paikasta toiseen - mahdollisimman vähin kokonaiskustannuksin ja mahdollisimman käyttövarmasti. Rahat eivät riittäneet korollaan ja ne on nykyään ihan yhtä huonoja kuin muutkin eurooppalaiset joka tapauksessa. Nyt pakkaskelillä kun starttaa kylmiltään, kuulostaa juuri siltä, miltä pitääkin; ei mitään ylimääräisiä ääniä. Kymmenen vuotta kun on kuunnellut venttiilinnostimien rallatusta ja veikannut aina autoon noustessa, että lähteekö vai ei, niin nyt näyttää hyvältä. Katotaas mitä tuleman pitää! Pikku kuppavauriot ja semmoset ei niin haittaa..... #3
Moottori ja voimansiirto / 1,6 BSE25.01.14 - klo:22:30
Hei,
olen yrittänyt kuugletella ko koneesta historiaa ilman parempaa menestystä. Millainen kone tuo meitin uudessa tuttavuudessa oikein on? Siis auto on -07 Jetta ja koneena perus 1,6 8v BSE käsittääkseni. Mikä tuon koneen kehityshistoria on ja mitähän tuolta voisi odottaa, kun kilsoja pyöreät 200tkm? Kai noilla nyt enämpikin ajettu on? #4
Golf / Jetta V (03–08) / Vs: Kokemuksia Jetta V:stä22.01.14 - klo:09:31
Nonniin, sit on perheeseen hankittu autoliikkeestä -07 Jetta, 1.6 8V. Pelonsekaisin tuntein jäädään varautumaan tuleviin korjaamokäynteihin
Auton hankinta oli pahin mahdollinen ajankohta kun tuli tulipalopakkaset, ja yhdeksän vuotta loistavasti palvellut ranskatar jäi odottelemaan uutta termostaattiaan korjaamojonossa.... Autolla on kelattu reilut 190tkm. Yhdellä ollut ja kaikki huollot vihkossa. Soitin edelliselle omistajalle ja muuta vikoja ei kuulemma ole ollut, kuin että kompura on vaihdettu. Pikainen kierto liikkeen pihalla ei näyttänyt merkkejä kummemmista kuppavauroista, joita näissä ilmeisesti ollut. Jos tuosta nyt huomaa, että alkaa maalit hilseilemään ja kuppaa on alla, niin onko mitään toivoa saada koritakuusta tms hyvitystä? Kylmänä lähti hienosti käyntiin, mutta.... Hetken käytyään alkoi tyhjäkäynti nykimään ja aikaslailla kaikui saundi pakoputkessa. Myyjä tuumasi, että tulpat, tulpanjohdot tms... No, auto jäi vielä liikkeeseen kun korjaamolla oli kuulemma tilaa ja lupasivat katsoa asiaa. Vikavaloja ei palanut, veikkaan katalysaattoria. Jäädään jännäämään mitä tuleman pitää. Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |