EVAP Purge Valve (N80)
P1426 - 004 - Open Circuit
Camshaft Timing Adj. Bank1 (N205)
P1528 - 004 - Open Circuit
Intake Manifold Tuning Valve Control Circuit
P1028 - 004 - Open Circuit
Tuollaiset vikakoodit heittää. Onko jollain tietoa mistä alkais vikaa etsimään?
Eikö ketään guru osaa sanoa? Tuo "open circuit" pistää silmään? Olisko johtosarjassa vikaa?
Voihan tuo olla. Hankkisin kytkentäkaavion ja alkaisin tarkastaa johdotuksia. Etenkin katsoisin onko noilla kolmella osalla jotain yhteistä, ehkä sama sulake? Tai maadoitus?
Ei ehdi kytkentäkaavoja kaivella, mutta noilla saattaisi olla yhteinen sulake ???
Jos on, vika voi olla sulakkeessa tai johtosarjassa. Sulake ei tosin pala koskaan ilman syytä.
Sulakkeet käyty läpi. Osat on testattu toimiviksi. Mistäpäin nämä johtosarjat yleensä on poikki?
Onko ne johtosarjat kuorman kanssa testattu ja todettu jonkun johtimen olevan poikki?
Lainaus käyttäjältä: M_M - 08.10.20 - klo:20:12
Onko ne johtosarjat kuorman kanssa testattu ja todettu jonkun johtimen olevan poikki?
Ei ole. Ajattelin että jos näissä olisi jotain yleisiä paikkoja mistä yleensä menee.
Johtosarjassa oli vika. Johtosarjan suojamuovi oli hinkannut johtoja poikki, melkoinen suoja.
Tuntuu olevan yleistä näissä tämän aikakauden/korimallin vehkeissä mitä nyt foorumeita seuraillut.
Kuva tai tarkempi tieto olisi tietysti kiva saada tähänkin ketjuun niin tulevaisuuden harrastajat voisivat päästä nopeammin vihille ongelmasta. :-*
Lainaus käyttäjältä: Jultsu - 19.02.21 - klo:17:26
Tuntuu olevan yleistä näissä tämän aikakauden/korimallin vehkeissä mitä nyt foorumeita seuraillut.
Kuva tai tarkempi tieto olisi tietysti kiva saada tähänkin ketjuun niin tulevaisuuden harrastajat voisivat päästä nopeammin vihille ongelmasta. :-*
Eli johtosarjan suoja oli hinkannut johdot poikki siitä missä johtosarja lähtee koneesta alaspäin, suurinpiirtein kannen/pakosarjan korkeudelta.