VAGarena.fi

Tekniikka => Huoltaminen => Tee-Se-Itse => Aiheen aloitti: motozi - 18.05.12 - klo:14:31

Otsikko: VW Tiguan 2009 Haldex/vaihteisto/tasauspyörästöjen/moottorin öljyjen vaihto
Kirjoitti: motozi - 18.05.12 - klo:14:31
.
Otsikko: Vs: VW Tiguan 2009 Haldex/vaihteisto/tasauspyörästöjen/moottorin öljyjen vaihto
Kirjoitti: motozi - 18.05.12 - klo:21:27
Pitääkö suomentaa vai saatteko selvää?