VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Skoda => Aiheen aloitti: MasTurbo - 17.05.12 - klo:11:31

Otsikko: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 17.05.12 - klo:11:31
Eilen päättyi odotus.
Auto siis octavia 1.4 tsi green tec hb 2012.
Mittarissa nyt huimat 150km  ;D

-Väri candy white
-ambiente plus paketilla(peruutustutka,rengaspaineen valvonta,nahkainen ratti,himmenevä taustapeili,bluetooth puhelinsarja,hill hold yms..)
-OEM pakoputkenpäät
-OEM taka roiskeläpät
-OEM octavia logo kangasmatot
-Lacroe maalipinnan käsittely
-Kesäkumeina 225/45 R17 contin sportcontact 5,RS style suorasovite vanteilla
-Talveksi continentalin nastat peltivanteilla ja OEM pölykapseleilla

Neljäs octavia meidän perheessä  8) Ilmeisen tyytyväisiä oltu.

(http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00489.jpg)
(http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00490.jpg)
(http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00491.jpg)
(http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00492.jpg)
(http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00493.jpg)
(http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00494.jpg)
(http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00496.jpg)

Muokkaus listalla keulan kromimaskin maalautus korin väriin.Alusta tekisi mieli vaihtaa mutta ei ole ihan heti ajankohtaista  8)

Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: tlindstr - 17.05.12 - klo:12:31
Onnittelut uudesta ocusta!
Tämähän kuuluu kaikinpuolin osastoon erittäin järkivalinta  :)
Toivotaan huoletonta menoa!
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Markku J - 17.05.12 - klo:13:09
Onnittelut ! Hyvältä näyttää. Valkoinen sopii Ocuun, ja tämä varmasti on järkivalinta kaikin puolin.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Ton-1 - 17.05.12 - klo:14:03
Fiksu järkipelihän tuo on, hyvä että joku osaa tehdä tuollaisiakin päätöksiä.  ;)

Kuvaanosuneesta jälkeläisestäsi päätellen avatarisi taitaa olla hyvinkin paljon näköisesi.  ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: heifetz - 17.05.12 - klo:14:15
Kuten britit sanoisivat, noice! Valkoinen on ocussa ehkä sopivin väri ja vesi kielellä odotan oman valkoisen ocun saapumista.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: auri - 17.05.12 - klo:14:39
Uusi auto, onnea! En tosin jaksa ymmärtää tälläisen "lauantaimakkaran" esittelyä. Näitä on viisitoista tusinassa. MUTTA huolettomia kilometrejä! ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Titta Jokisen tukka - 17.05.12 - klo:15:06
Lainaus käyttäjältä: auri - 17.05.12 - klo:14:39
Uusi auto, onnea! En tosin jaksa ymmärtää tälläisen "lauantaimakkaran" esittelyä. Näitä on viisitoista tusinassa. MUTTA huolettomia kilometrejä! ;D

Noo, eiköhän lähes jokainen auto tällä foorumilla kuulu mainitsemaasi kategoriaan. Mielestäni jokainen saa esitellä autonsa tai sitten olla esittelemättä. Tämä riippumatta siitä, onko kyseessä harvinaisuus tai malli joka tulee useammin kadulla vastaan.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Kasis - 17.05.12 - klo:15:19
Tyylikkään näköinen.  :)
B-pilari tummaksi, niin a'vot.  ;)
Esittääkö viimeinen kuva tsi:n korotettua tyhjäkäyntiä?  ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: auri - 17.05.12 - klo:15:33
Lainaus käyttäjältä: Titta Jokisen tukka - 17.05.12 - klo:15:06
Noo, eiköhän lähes jokainen auto tällä foorumilla kuulu mainitsemaasi kategoriaan. Mielestäni jokainen saa esitellä autonsa tai sitten olla esittelemättä. Tämä riippumatta siitä, onko kyseessä harvinaisuus tai malli joka tulee useammin kadulla vastaan.

Hyvin sanottu, näinhän se asia luonnollisestikin on.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 17.05.12 - klo:15:41
Kiitosta vaan!
Kasis joo sepä se ;D

Kyllähän näitä tulee paljon vastaan,valkoisia onneks vähemmän ;)
Kertonee kuitenkin enemmän hyvästä laadusta kuin persaukisuudesta.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 17.05.12 - klo:15:46
Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 17.05.12 - klo:14:03


Kuvaanosuneesta jälkeläisestäsi päätellen avatarisi taitaa olla hyvinkin paljon näköisesi.  ;D

Siis todellakin..varsinkin se mulekku joka avatarissa oli omaa täydelliset mittasuhteet omaani  ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Peeveli - 17.05.12 - klo:15:48
.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 17.05.12 - klo:18:39
Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 17.05.12 - klo:15:48


PS. Auton vieressä poseeraavasta pikku-kuskista päätellen on tullut harrastettua muutakin kuin MasTurboilua? ;)

Kaksi kertaa todistetusti muutakin  :o

Emmä oikein tiedä noista teippauksista..ei oo mun juttu.Ennemmin kaikki valkoseks ja tonttiin  :-*
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Lakeside - 17.05.12 - klo:18:49
Komeat vanteet, sopii hyvin. Kyllä nuo vanteet ja erityisesti koko vaikuttaa auton näyttävyyteen ja ajettavuuteen. Tosin vaa'an toisessa kupissa sitten mukavuus ja ajomelu.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 17.05.12 - klo:18:53
Joo perusvarma lookki. Meinasin ottaa ensin 16" mutta yhdessä räsässä oli meillä 18" joten uskalsin kokemuksesta ottaa nuo.
Ajoin tänään anopin mökille 10km hiekkatietä ja hyvin menee sielläkin.
Octavia ei ikinä ole ollut rengasmelultaan hiljainen, oli kokona mikä tahansa.Toki melu nousee koon myötä.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: savolaiskollega - 17.05.12 - klo:19:15
Ihan siisti auto, siitä puuttuu tosin yksi asia ja sen myötä kaikki.... ;)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 17.05.12 - klo:19:19
Kerro toki niin näemme onko makumme yhtäläinen.Ei mahda olla koska se puuttuu  ;) ;)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: savolaiskollega - 17.05.12 - klo:20:05
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 17.05.12 - klo:19:19
Kerro toki niin näemme onko makumme yhtäläinen.Ei mahda olla koska se puuttuu  ;) ;)

Automaatti puuttuu, no way.... ;)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 17.05.12 - klo:20:09
Justhan mä semmosesta luovuin. Ei ole mikään jumal keksintö tuo dsg.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Karvis - 17.05.12 - klo:20:33
Tutulta näyttää, B-pilarit mustaksi niin ilme muuttuu kummasti. Vanteet sopii hyvin Ocuun mutta itse olisin ottanut pykälää kapeammat kumit, toki se noillakin menee oikein mukavasti :)

Turvallisia kilometrejä uudelle autolle!
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Markku J - 17.05.12 - klo:20:42
Täytyy myöntää, että B -pilarin musta väri muuttaa Ocua aika ihmeen paljon edukseen, kun vertaan Karviksen kuvia tähän uutukaiseen.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: savolaiskollega - 17.05.12 - klo:20:42
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 17.05.12 - klo:20:09
Justhan mä semmosesta luovuin. Ei ole mikään jumal keksintö tuo dsg.

Ei dsg sinänsä olen jumal-keksintö, vaan automaatti yleensä. ;) Sen sijaan manuaali on itse paholaisen keksintöä....
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Korvaton - 17.05.12 - klo:20:47
LainaaSen sijaan manuaali on itse paholaisen keksintöä....
Se on makuasia sano musti kun.... Omasta mielestä automaatti on laiskoja varten :)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: HAL9000 - 17.05.12 - klo:20:49
No jos Skoodasta tykkää...
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Ton-1 - 17.05.12 - klo:20:52
Lainaus käyttäjältä: nall3 - 17.05.12 - klo:20:47
Se on makuasia sano musti kun.... Omasta mielestä automaatti on laiskoja varten :)

Tai muuten vaan kädettömiä varten, ja se me ollaan jo nähty että MasTurbo ei ole kädetön.  ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Korvaton - 17.05.12 - klo:20:54
Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 17.05.12 - klo:20:52
ja se me ollaan jo nähty että MasTurbo ei ole kädetön.  ;D
Nykyään munaton ;) Mut komee ocu ettei ihan mee OT:ksi :D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 17.05.12 - klo:20:55
Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 17.05.12 - klo:20:49
No jos Skoodasta tykkää...

Mistäs pitäs?Ylihintaisesta konserni veljestä?YöK!
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Wekotin - 17.05.12 - klo:20:55
Lainaus käyttäjältä: savolaiskollega - 17.05.12 - klo:20:42
Ei dsg sinänsä olen jumal-keksintö, vaan automaatti yleensä. ;) Sen sijaan manuaali on itse paholaisen keksintöä....

Hah! Kyllä manuaali on vaihteisto. DSG tekee mitä haluaa.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: P.Alikka - 17.05.12 - klo:21:15
Onnittelut Oculle! Hiukan isot pallot alla minun makuuni, mutta muuten Ocu valkoisena on perus tyylikäs. Ehdottomasti nuo b-pilarit mustalle ja mieto tummennus laseihin  ;)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MVA - 17.05.12 - klo:21:20
Hieno Octavia!

Onnittelut uudesta pirssistä.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Ton-1 - 17.05.12 - klo:21:21
Kah, bongasin autostasi semmosetkin harvinaisuudet kuin takaroiskeläpät, eikä se ole ollenkaan huono juttu !  ;)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Guest-234088 - 17.05.12 - klo:21:23
Onnittelut uudesta pirssistä. Kyllähän HB ocu hyvältä näyttää jälleen kerran, varsinkin kun on perus Ele-vanteista eroavat valssit alla.

B-pilarien teippausta tuossa mutustelin ja vähän skitsailin huvikseni... mitä jos teippaisi ovet kokonaan lasien ympäriltä ikkunalinjan alareunasta ylöspäin ja tekisi C-pilariin pikku hämykolmion vielä? Piirustelkaas joku taitavampi vähän mallia. :)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: RTWteam - 17.05.12 - klo:22:20
Kyllä nyt kelpaa naattia ja ajella hymyssä suin. ;) Kyl se vaan on niin simppelin siisti paketti.  :)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Kasis - 17.05.12 - klo:22:33
Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 17.05.12 - klo:21:21
Kah, bongasin autostasi semmosetkin harvinaisuudet kuin takaroiskeläpät, eikä se ole ollenkaan huono juttu !  ;)
Aika passelin kokoiset vielä, eivätkä "rumenna" valkoista helmeä.  ;)

Kun toi alkava dementia vaivaa, niin B-pilarit mustiksi (+tint).  ;)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 18.05.12 - klo:04:57
Emmä oikein usko tuohon b pilari hommaan vaikka moni sitä toitottaa  ::)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: tsiih - 18.05.12 - klo:13:12
Samaa mieltä, sehän ocun muista tavisautoista edes vähän erottaa kun on valkoiset pilarit. Sopii siihen kuin käsi housuihin.
Samalla tavalla ne sopii esim. vanhaan v70:seen, ihan hölmö olis mustilla pilareilla.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 18.05.12 - klo:16:54
Noni,hyvä tsiih!!

Laitatko nyt kuvan itestäs,kun ollaan samalla aaltopituudella näin hyvin(vai oliko se seksipommibimbo maija jolta sitä pyysin)?

Nimim: käsi housuissa

:-*

E: joo nuo roiskeläpät takana ovat aika optiimaalisen kokoiset.Eivät pistä silmään ja tänään kun oli sadepäivä niin huomasi että niistä on selkeä apu!
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Kaivosmies - 18.05.12 - klo:17:11
Asiallinen ja erittäin järkevä käyttöauto, tuo manuaali kaiketi "tulee vihreyden sekä edullisemman hinnan myötä" (kuten kaiketi Volvon Drive:ssäkin).

Tuunaminen ei taida oikein olla tämän käyttöauton kohdalla "se keskeisin juttu".
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Hannes - 18.05.12 - klo:17:44
Mistäs nuo takaroiskeläpät hommasit ja paljonko maksoi??

Hieno on peli ja vielä valkoinen niin kuin pitääkin ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 18.05.12 - klo:17:48
45â,¬ asennettuna varustelun yhteydessä eli merkkiliikkeestä.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Late - 18.05.12 - klo:17:58
Juu täältäkin myös onnittelut  :)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 19.05.12 - klo:07:40
Vaikka lacroe pinnassa onkin niin tänään illalla autoon kietasen colliniten 476s:n.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 19.05.12 - klo:20:25
Ei oo muuten mikään miellyttävin väri vahaila tämä valkoinen. Ei kunnolla näe levitysjälkeä.

  ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: ekiX - 19.05.12 - klo:21:32
Järkiauto. Melkoinen huomio ja kommentointi peruskinnerille.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 19.05.12 - klo:21:41
Kiitos taas.Kyllä tämä tuntuu vaan kokoajan paremmalta.Hinta-laatusuhteeltaan loistava varustelu,vielä kun on tuo plus pakettikin.Jos jotain niin xenoneita kaipaan,ehkä.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Sande - 19.05.12 - klo:22:00
Veikkaan että ennen xenoneita kaipaat äänieristystä....
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: gloter - 19.05.12 - klo:22:04
Eivätpä nuo Octavian xenonit kovin häävit ominaisuuksiltaan ole, eivät ole edes bi-xenonit. Siinä mielessä halogeenit varmasti ihan käypäiset. Melu on suhteellinen käsite. Itseäni häiritsisi enemmän kaikenlaiset hälyäänet (sirinät, naputukset ym.) jos niitä tässä nykyisessä olisi. Ei se rengasmelukaan tietenkään mitään herkkua ole mutta se on monen nykyauton vaiva. Joissain se on todella voimakas, esim. viimeistä koppaa edustavassa Almerassa.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Keke78 - 19.05.12 - klo:22:08
Lainaus käyttäjältä: gloter - 19.05.12 - klo:22:04
Eivätpä nuo Octavian xenonit kovin häävit ominaisuuksiltaan ole, eivät ole edes bi-xenonit. Siinä mielessä halogeenit varmasti ihan käypäiset. Melu on suhteellinen käsite. Itseäni häiritsisi enemmän kaikenlaiset hälyäänet (sirinät, naputukset ym.) jos niitä tässä nykyisessä olisi. Ei se rengasmelukaan tietenkään mitään herkkua ole mutta se on monen nykyauton vaiva. Joissain se on todella voimakas, esim. viimeistä koppaa edustavassa Almerassa.

Kummasti vaan Ranskalaiset osaavat tehdä hiljaisia autoja alle 30 000 hintaluokkaan. Musta tuntuu että seuraava oma auto voiskin olla Megane rs 250. Siis jos ylipäänsä hommaan pikkusporttia enää tän nykyisen jälkeen.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Karvis - 19.05.12 - klo:22:15
Lainaus käyttäjältä: gloter - 19.05.12 - klo:22:04
Eivätpä nuo Octavian xenonit kovin häävit ominaisuuksiltaan ole, eivät ole edes bi-xenonit. Siinä mielessä halogeenit varmasti ihan käypäiset.

On ne sikäli hyvät kuitenkin että ovat selkeästi paremmat kuin halogenit varsinkin kun ovat vielä kääntyvää sorttia, hieman kuitenkin fl:n yhteydessä valot huonontuivat. Toki yhtä hyvät bi-xenonit kuin Superbissa on olisi mahtavat, mutta kyllä näilläkin pärjää.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 20.05.12 - klo:10:41
Lainaus käyttäjältä: Sande - 19.05.12 - klo:22:00
Veikkaan että ennen xenoneita kaipaat äänieristystä....

Luit sä koko topicin?
Tää on mun neljäs octavia joten oisin jättäny hankkimatta jos häiritsis.
Edellinen kulkuneuvo oli vitoskoppanen golffi varianttina,samalla rengastuksella ja oli kyllä äänekkäämpi kuin octavia.

Nyt ois auto puunattu.Eilen yksi kerros colliniten 476 ässää ja tänään heti aamusta toinen. Vanteisiin mequn cleaner paste wax,renkaisiin mequn tire dressing medium gloss,konehuoneeseen autoglymin vinyl&rubber care,roiskeläppiin autoglymin bumber care jne jne.
Takaluukusta poistettu autoliikkeen tarra.

Kelpaa taas siitepölyä kerätä  :D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Sande - 20.05.12 - klo:12:16
Kolmen Skodan kokemuksella luulen tietäväni jotain sen meluisuudesta. Rengastus vaikuttaa paljon ja jos Scouttia olisin pitänyt pidempään, olisin varmaan vienyt sen äänieristykseen.

Mutta eihän siinä mitään jollei häiritse. Melu on siitä kumma juttu että siihen tottuu ja alkaa pitämään normaalina. Mutta ainakin itseä erityisesti väsyneenä se alkaa nyppimään. Melu myös alkaa väsyttämään ja pidemmällä matkalla vähemmin meluisalla autolla huomaakin että olipas helppo automatka...

Mutta eihän siinä mitään jollei häiritse. Ja voihan äänieristystä paikkailla jälkeenkin päin vaikka valmistajallehan tuo kuuluisi. Ja onnea uudelle autolle.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 20.05.12 - klo:13:53
Ei toi nyt häiritse.Räsässä oli rengastuksena 235/40 R18 ja ei pahaa sanottavaa.
Imo pidän tätä FL mallia hiljempana(hieman) kuin pre FL mallia.

Kuva vahauksesta..ei valkoinen väri kyllä tee oikeutta.Pääasia että vaha on pinnassa.

(http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00498.jpg)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: firstvw - 20.05.12 - klo:15:11
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 18.05.12 - klo:04:57
Emmä oikein usko tuohon b pilari hommaan vaikka moni sitä toitottaa  ::)


Hieno auto, mutta toi b-pilari oli kans ensimmäinen asia mikä tuli mieleen kun ekat kuvat näin. Liikenteessä tulee vastaan noita teippaamattomia ja jotenkin ne näyttää tökeröltä.

Ja parasta teippauksessa lienee se että ne saa pois jos ei tykkää eikkä kokeilu maksa paljoa. Fiilistelee ensin vaikka mustalla muoviteipillä.

Mites jos tuon madaltaa niin alkaako näyttää vanteet pieniltä? Nythän renkaan ja lokasuojan välillä on tilaa aika tasaisesti
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 20.05.12 - klo:15:19
Ei tuu teippauksia.En edes halua kokeilla.

Jos toi nyt joskus madalletaan niin se tehdään coilovereilla.Vanteitahan saa siinä vaiheessa isompia jos haluaa.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Rinkulakeula - 20.05.12 - klo:17:30
Lainaus käyttäjältä: ekiX - 19.05.12 - klo:21:32
Järkiauto. Melkoinen huomio ja kommentointi peruskinnerille.

Ehkäpä kyseessä on myös järkijätkä, joka on viime aikoina herättänyt huomiota. Ja ihan syyttä suotta, mutta jotkut on niin f*cking tiukkapipoisia!

Uusi auto on aina uusi auto, vaikka kuinka perusskinneri olisikin, onnittelut!
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Ton-1 - 20.05.12 - klo:18:05
Lainaus käyttäjältä: firstvw - 20.05.12 - klo:15:11

Mites jos tuon madaltaa niin alkaako näyttää vanteet pieniltä? Nythän renkaan ja lokasuojan välillä on tilaa aika tasaisesti

Tuon näköisyyden ja sen lainalaisuuden kanssa on juurikin toistapäin, isokin vanne näyttää koomiselta jos auto on liian korkea.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Golfauto - 20.05.12 - klo:18:12
Lainaus käyttäjältä: Rinkulakeula - 20.05.12 - klo:17:30
Ehkäpä kyseessä on myös järkijätkä, joka on viime aikoina herättänyt huomiota. Ja ihan syyttä suotta, mutta jotkut on niin f*cking tiukkapipoisia!

Uusi auto on aina uusi auto, vaikka kuinka perusskinneri olisikin, onnittelut!

Tähän varmaan riittää kun vaan hymyilee ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 20.05.12 - klo:18:57
Todellakkin järkijätkä  ;D Varmaan ainakin erään A:lla alkavan foorumilaisen mielestä..  :-*
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: akpak - 20.05.12 - klo:21:51
Onnea uuden auton johdosta.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: eGetin - 20.05.12 - klo:22:14
Lainaus käyttäjältä: Sande - 20.05.12 - klo:12:16
Kolmen Skodan kokemuksella luulen tietäväni jotain sen meluisuudesta. Rengastus vaikuttaa paljon ja jos Scouttia olisin pitänyt pidempään, olisin varmaan vienyt sen äänieristykseen.

Mutta eihän siinä mitään jollei häiritse. Melu on siitä kumma juttu että siihen tottuu ja alkaa pitämään normaalina. Mutta ainakin itseä erityisesti väsyneenä se alkaa nyppimään. Melu myös alkaa väsyttämään ja pidemmällä matkalla vähemmin meluisalla autolla huomaakin että olipas helppo automatka...

Mutta eihän siinä mitään jollei häiritse. Ja voihan äänieristystä paikkailla jälkeenkin päin vaikka valmistajallehan tuo kuuluisi. Ja onnea uudelle autolle.
Mekkalaan tottuu ja sitä ei edes huomaa kun kuuntelee musiikkia. Eipä edes Mk3 Golfin rengasmökä pääse nyppimään kunnei se oikein tahdo kuulua musiikin alta ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 22.05.12 - klo:17:55
Nonni. iPhone tuli remontista ja sain testattua bt:n toimivuuden.Toimii täysin ja myös musiikin voi toistaa bt audion kautta.
Myös youtubesta puhelimella esim musiikkivideoita katsottaessa ääni tulee auton kaiuttimista   8)

(http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/IMG_0225.jpg)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 23.05.12 - klo:07:03
Nyt vasta hokasin tuota kuvaa katsoessa että viikkon tullut reilu 370km..ei kauheesti ole kerennyt ajamaan.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Skula - 23.05.12 - klo:15:27
Tää on kyl klassikko tämä Ocu.. Sopeutuu ku pieru saharaan.. Katselin huvikseen mitä tämmönen maksaa.. Halpaahan tuo on ku saippua.. Josko iteki joskus järkiintys.. Tähä ku sais ne pari varustetta niin mullekin kävis ihan hyvin, 1.4TSI tosin ottaisin DSG:llä, ihan laiskuuttani..

Hyvä Masturbo!

Ja omistajalle varoituksen animaatio: (http://i94.photobucket.com/albums/l99/urbanH/207ng4i.gif)

Sori  :D Saa poistaa tahdottaessa!
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 23.05.12 - klo:15:44
  ;D

Kiitos arvon skula.

Joo oikeesti tässä hinta laatusuhde enemmän kuin kohdallaan. Varusteet on kattavat..loput varuteet menee jo imo hieman nusnus linjalle.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Skula - 23.05.12 - klo:15:49
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 23.05.12 - klo:15:44
Joo oikeesti tässä hinta laatusuhde enemmän kuin kohdallaan. Varusteet on kattavat..loput varuteet menee jo imo hieman nusnus linjalle.

Juu, ku mä oon tollanen tosi hankala autoilija ni kaikenmaailman heebeleitä pitää olla  :P

PS:aidosti kateellinen tuosta BT striimauksesta  ja kullitestusta iPhonesta :-X Taidan kuitenkin odotella tän perus nelosen kanssa kunnes sit joskus vitonen tulee ulos..
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: skriko - 24.05.12 - klo:19:09
MasTurbolle onnittelut uudesta autosta. Turvallisia ja miellyttäviä kilometrejä.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: pokkus - 24.05.12 - klo:20:33
Skoda-keskustelu käydään muualla kuin tässä topicissa.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Ironic32 - 24.05.12 - klo:20:54
Viestiketju siivottu.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 08.06.12 - klo:19:18
Tuli taannoin päiväajovaloihin koitettua kahta erillaista canbus led lamppua. Vuan ei toimi ilman "vika"valoa :(

Tänään oli tuas autojen pesu päivä
(http://img.tapatalk.com/50dd5ecc-2558-b6c2.jpg)
(http://img.tapatalk.com/50dd5ecc-256b-8300.jpg)

Eipä tässä muuta ole tehty. Ajettu nyt 1100km ja auto ollut meillä 3vkoa.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 11.06.12 - klo:07:01
Noinnii.

Jahka tästä yövuoron jäljiltä herään niin soittelen huoltoon. Olen tässä laittanut merkille että kiihdytyksessä, tai sen loppuvaiheessa kun kaasua jo höllätään, niin mielestäni auto hieman nykii. Täytyy kysellä mitä Miettinen on asiasta mieltä.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 11.06.12 - klo:15:20
Ei kuulemma ole vielä hälyttävää  ;D
Ajellaan ja nyitään.
Samalla kysyin jakopäästä eli onko ollut murjeita.Sanoi suoraan että on niitä vaihdettu.Autooni ei ole kuulemma mitään kampanjaa ja että CAXA ei ole ollut siellä eniten hajonneiden listalla  ;D
Muisteli että johonkin konetyyppiin oli ollut kampanja jossa uusittiin jakopää vaikkei vikaa vielä olisi ollutkaan.

E: niin ja 1.8TSI:ssäkin on ollut ketjuvikoja 8)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Karvis - 12.06.12 - klo:16:36
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 12.06.12 - klo:15:05
Kivat offtopicit karvis.

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 11.06.12 - klo:15:20
E: niin ja 1.8TSI:ssäkin on ollut ketjuvikoja 8)

Totta turiset, siivoillaan hiukan niin ei jää paha mieli ;)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 14.06.12 - klo:15:00
Kiitos nam  >:(

Vaimo tuli toissa päivänä töistä ja ilmoitti että oletko huomannut kuskin takaovessa lommon?Sillon tuntu että ottaa pumpusta,olin vielä juuri herännyt yövuoron jäljiltä ja join kahvia kalsareissa.Rintakivuissani vedin shortsit jalkaan ja menin ulos niin siinähän se saatanan lommo oli.

Oli kuulemma ilmaantunut ko päivänä joko hänen työpaikallaan ja tai kaupungilla käydessä.
Paikallisella marmorilla korjaus maksaa noin 500â,¬(sis oikaisu,kittaus,maalaus jne) jota ei tulla tekemään vaan auto menee ansi viikolla tai viimeistään 26.6 autodentille oikaisuun joka maksaa noin 100â,¬.

Lommo on kooltaan noin 50mm pitkä,ei syvä eikä maali ole rikki. Joskus jos nään livenä että joku kolhii autoni niin ensin hutkitaan ja sitten tutkitaan saatana.

http://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 18.06.12 - klo:18:40
Soittelin lustigille tänään. Varmaan tulee heinäkuulla tummennettua kaikki lasit( paitsi tuulilasi). Takaovet ja kontinlasi 20:llä ja etuovet jollain miedolla. Eli siis syön sanani siitä etten tummenna laseja.

Lommon oikaisu keskiviikkona klo15
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Jere#18 - 18.06.12 - klo:20:47
Joku kyselikin tummennus tmv. otsikon alla tänään näitä eri %..linkkasin sinne minun vanhan aanelkun jossa oli lustigit 20/35/50
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Reneto - 18.06.12 - klo:21:04
Osanotot lommosta. Mä olen huomannut olevani erityisen varovainen parkkipaikan valinnassa uuden kärryni kanssa. Edelliseen ei tullut kolmen vuoden aikana ainuttakaan parkkilommoa, joten nyt saattaisi vituttaa jonkin verran jos sellainen heti ilmaantuisi.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: VWRiddare - 18.06.12 - klo:21:11
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 18.06.12 - klo:18:40

Lommon oikaisu keskiviikkona klo15
Sulla käy sitten yhtä huono säkä kuin mullakin, noitten uusien autojen kanssa. Mullakin "merkattiin" uusi auto välittömästi. Mulla se oikaisu maksoi 160e, ja täytyy kyllä myöntää, että mitään ei huomaa. Mutta kyllähän se ketuttaa, kun sen joutuu omasta pussista maksamaan.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 20.06.12 - klo:16:23
Lommo oikastu. Kohti uusia kolhuja.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Levjsa - 20.06.12 - klo:23:13
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 20.06.12 - klo:16:23
Lommo oikastu. Kohti uusia kolhuja.

Tuliko hyvää jälkeä?
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 21.06.12 - klo:05:01
No täytyy kyllä pisteet autodentille antaa. Ei ihmissilmä erota enää(ainakaan minun) mitään siitä ovesta. 20min sillä kaverilla meni.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Kasis - 21.06.12 - klo:05:22
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 18.06.12 - klo:18:40
Soittelin lustigille tänään. Varmaan tulee heinäkuulla tummennettua kaikki lasit( paitsi tuulilasi). Takaovet ja kontinlasi 20:llä ja etuovet jollain miedolla. Eli siis syön sanani siitä etten tummenna laseja.

Teippaako ne b-pilarit samalla mustiksi?  ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 21.06.12 - klo:15:19
Ajattelin olla erillainen kuin muut ja teippauttaa pelkästään a pilarit ja nekin valkoisiksi.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 22.06.12 - klo:12:12
(http://img.tapatalk.com/50dd5ecc-36b4-efc1.jpg)

Huomenna aamusta alan laittaa autoa reissu kuntoon. Nyt pesty ja kuivattu ja odottelee huomista tallissa.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 22.06.12 - klo:17:58
(http://img.tapatalk.com/50dd5ecc-87a5-44e1.jpg)

Claybar hommiksihan se meni kun ei miellyttänyt itseäni pinta. Nyt voin sanoa, ainakin parin A. Le cogin jälkeen että on SILEÃ,, pinta. Aamusta jatkuu.

(http://img.tapatalk.com/50dd5ecc-883c-b392.jpg)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Kasis - 24.06.12 - klo:10:04
Tarviiko noin tuoretta maalipintaa oikeasti käsitellä claybar:illa?  :o

Punaisina b-pilarit erottuisi parhaiten.  ;)  :D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 24.06.12 - klo:10:33
Sen tuntee kädellä onko pinnassa epäpuhtauksia. Tää on seissy maahantuojalla joten oli sen mukainen .
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Kasis - 24.06.12 - klo:10:56
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 24.06.12 - klo:10:33
Sen tuntee kädellä onko pinnassa epäpuhtauksia. Tää on seissy maahantuojalla joten oli sen mukainen .
Astetta tyhmempi kysymys, mutta onko claybar kertakäyttöinen?
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 24.06.12 - klo:11:23
Ei ole. Voi käyttää useammin. Toki jos on vuosien kakat pinnassa niin voi mennä kerrasta roskiin.

Itse käyttänyt samaa palaa nyt kolmesti.
Itseaina käytön jälkeen revin sen palasiksi ja muovailen siitä uuden palan.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 03.07.12 - klo:19:23
Syön taas sanani  :-X

Torstaina auto menee b-pilareiden teippaukseen mattamustaksi. Sitten joko viikon lopulla tai maanantaina viimestään on se ikkunoiden tummennus  ja lamin-x laitto sumareihin.

Antakaa piiskaa.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: SamKoo - 03.07.12 - klo:19:55
LainaaTorstaina auto menee b-pilareiden teippaukseen mattamustaksi.

Kyllä se melkein välttämätön toteutus on varsinkin valkoisen auton kanssa jos laseja rupeaa kalvottaan. Kirkkailla ikkunoilla on vielä hyvännäköinen pilarit valkoisenakin, ei pomppaa silmille ne karmit  :)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 03.07.12 - klo:20:19
 ;D Lomareissulla lokki koitteli hermojani..jos vaan ois ollu haulikko  ;D

(http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00527.jpg)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 04.07.12 - klo:15:19
Lustigilta päivitystä. Tulee maanantaina ihan kotitalliin meille tummentamaan ikkunat iltapäivän lopulla  8)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Reneto - 04.07.12 - klo:16:51
^
Aikataulu siis kusi? Väkisin tulee mieleen, että pikkuisen voisi Lustig skarpata asiakaspalvelussa ja/tai haalia töitä sen verran että ehtii tekemään. Tai edes vastaamaan puhelimeen. Toki ihan hyvin paikattu tilanne, jos tulee kotiin tekemään työn.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 04.07.12 - klo:16:54
Siis alunperin olin itse menossa siilille mutta sitten itse ehdotti että hän ajaa varkauden kautta joten jos haluan niin voi tummentaa täällä mikäli talli löytyy. Täällä joku muukin teettää hänellä tummennuksen samana päivänä. Parempi se mulle on ettei tarvi lähtä ajaan noin 100km.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Reneto - 04.07.12 - klo:16:58
Aha, no sitten ok ja Lustigille propsit  :)
Turhaan avauduin. Oman tummennuksenhan päätin teettää muualla, kun ei oikein saanut miestä langan päähän.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 05.07.12 - klo:13:07
Eipä natsannu se teippaus. Jäi tiivisteiden vierestä näkymään auton väriä jne. Eli ei kiitos. Nyt tulisi savosta löytää laadukas teippaaja vai täyttykö tätäkin kysyä lustigilta?
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Dirti - 05.07.12 - klo:14:18
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 05.07.12 - klo:13:07
Eipä natsannu se teippaus. Jäi tiivisteiden vierestä näkymään auton väriä jne. Eli ei kiitos. Nyt tulisi savosta löytää laadukas teippaaja vai täyttykö tätäkin kysyä lustigilta?

Ootko ajatellut plasti dippiä?
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Vito78 - 05.07.12 - klo:15:25
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 05.07.12 - klo:13:07
Eipä natsannu se teippaus. Jäi tiivisteiden vierestä näkymään auton väriä jne. Eli ei kiitos. Nyt tulisi savosta löytää laadukas teippaaja vai täyttykö tätäkin kysyä lustigilta?

Miten voi jäädä näkyyn auton väriä?? Se teippi laitetaan 5 mm sinne tiivisteen alle. Laitappa kuva miten se on tehty?
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 05.07.12 - klo:15:32
Mä revin ne jo pois. Oli sen verran ruma. Se kaveri "väitti" ettei kestä tiivisteen alla.
Kerpele..lookkina oli hieno mutta vaadin että myös toteutus on virheetön.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 05.07.12 - klo:15:34
Lainaus käyttäjältä: Dirti - 05.07.12 - klo:14:18
Ootko ajatellut plasti dippiä?

Nevö hööd?
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: pokkus - 05.07.12 - klo:15:37
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 05.07.12 - klo:15:34
Nevö hööd?

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=10330.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=10330.0)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Vito78 - 05.07.12 - klo:15:39
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 05.07.12 - klo:15:32
Mä revin ne jo pois. Oli sen verran ruma. Se kaveri "väitti" ettei kestä tiivisteen alla.
Kerpele..lookkina oli hieno mutta vaadin että myös toteutus on virheetön.
Oliko tekijä ihan alan ammattilainen vai mikä jamppa?? Kun oman auton katto ja b-pilarit laitettiin niin myös kattoteipin etureuna laitettiin ikkunatiivisteen alle just ettei lähde rispaan. Se tehtiin 1,5 vuotta sitten ja on vieläkin kun uus...siis aina kun pesee :)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 05.07.12 - klo:15:44
Kaveri on teippaillu ralli vehkeitä..tai teippailee ja laittaa. Niissä ei ole ihan niin just ainakaan imo se laatu.
Noh soitin lustigille joka tuumas heti että mitähän se kaveri on ajatellut kun ei ole taittanut tiivisteen alle.Sanoi että jos vaan hänen aikataulu antaa maanantaina periksi niin tekee sen samalla kun tummentaa ikkunat ja laminoi sumarit.Ei luvannut vaan sanoi että tekee jos kerkeää.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 09.07.12 - klo:21:33
On kyllä ammattimies tuo lustig. Juuri lähti tallista. 2.5h meni ja tummenti kaikki muut paitsi tuulilasin,teippasi b pilarit mustiksi ja laitto keltaset lamin-x kalvot sumareihin. Sanoivat itsekkin että nyt on buenot ne päiväajovalot kun linssi on keltainen niin normilampun valosävy ei haittaa enää :)

Ei ois parempi voinu tulla.... Ai jumalaare ai ettien että on hyvä!
Teaseriä:
(http://img.tapatalk.com/50ddb61e-2412-bf1b.jpg)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: jusba31 - 09.07.12 - klo:21:36
Pistäs sivukuvaa mistä näkee kalvot. Millä tummuudella otit?
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: TeBsu - 09.07.12 - klo:21:36
Eikös toi oo nyt sitä teini tuninkia?  ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 09.07.12 - klo:21:43
Jusba: takaikkuna ja takaovet 35% ja etuovet 55%. Kuvaa huomenna.
Jolio: joo,mä olen ikinuori. Lustig sanoi ettei se sininen ois käyny. Ja nyt kun tuon keltasen näki niin ai että ai että :D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: SamKoo - 09.07.12 - klo:21:48
Ai sillä on myös 55%. Käsitin että 50% on vaalein Lustigin valikoimasta.. Oliko sillä muitakin välimalleja kalvoissa mitä kotisivut näyttää? Mutta kuvia odotellessa.. :)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 09.07.12 - klo:21:50
Emmä kyselly sävyjä. Sanoin että 55 niin tokas että selevä.. Tiedä sit onko se 50 vai 55 mutta hieno se on :D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: ntix - 09.07.12 - klo:21:53
Tykkään. Itse mietin jossain vaiheessa noita kusikalvoja ajovaloihin ja/tai päivävaloihin. Mielenkiinnolla odotan laajempia kuvia.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 09.07.12 - klo:21:55
Itsellä tulee joskus ajovalot vielä jollain sävyllä ja takavalot koko punaisiksi.... Ai että ai jai pakko käydä vielä tallissa ai jaijai
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: ntix - 09.07.12 - klo:21:59
HyväHyvä!! Laita ihmeessä.

Mulla on päiväajovalot lamin-X:n tint-sävyllä ja takavalojen se vaalea alaosa gunsmoke-sävyllä teipattuna. Ajovalot EHKÃ,, joskus tint:illä.... Ei tuo kusikalvokaan ole pois suljettu vaihtoehto.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 09.07.12 - klo:22:02
Toi keltanen käy valkoseen ja punaseen autoon kuin isä äitin selkään.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 10.07.12 - klo:11:31
Muutama parempi kuva. Vielä kun joku hankkis tuohon noin 40mm madallusta. Likviditeetit alkaa olla käytetty kun tuli se ilpokin laitettua taloon  :)
Noo vielä joskus..hissukseen ;) Lisää kuvia kun kerkee..

Kaksi kuvaa ennen projektia:
http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00489.jpg (http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00489.jpg)
http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00492.jpg (http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00492.jpg)

Ja jälkeen:

(http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00687.jpg)
(http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00688.jpg)
(http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00692.jpg)
(http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00689.jpg)
(http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00690.jpg)
(http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00691.jpg)

Nyt kyllä nälättää sen verran tuon lamin-x:n kanssa että takavalojen kirkas osuus on tässä lähiaikoina pakko vetää punaseks.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Nipademu - 10.07.12 - klo:11:35
Makuasioistahan ei saa, eikä kannatakkaan kiistellä...

Nuo tummennukset kyll kuuluu melkein minkäväriseen autoon tahansa, mutta kyll ne pääsee eniten oikeuksiinsa valkoisessa ja punaisessa ehkä viel mustassaki... peukku siitä...

Mutta tuo 70-luvun kusiväritys... Juuri kun kusipolttimot alkaa hävitä tienpäältä, niin toivon todella ettei tuo kalvohommeli alkaisi yleistymään.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: jusba31 - 10.07.12 - klo:11:36
Otas vielä kuva suoraan sivulta niin näkee ton kalvojen tummuuden.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: nemos - 10.07.12 - klo:11:38
Musta pilari parantaa selvästi Octavian ulkonäköä ja tummennukset tietysti OK. Keltaisia sumuvaloja en ymmärrä yhtään.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: bustedi - 10.07.12 - klo:11:43
Lainaus käyttäjältä: nemos - 10.07.12 - klo:11:38
Musta pilari parantaa selvästi Octavian ulkonäköä ja tummennukset tietysti OK. Keltaisia sumuvaloja en ymmärrä yhtään.

Täysin samaa mieltä. Keltaset sumarit näyttää omaan silmään tosi huonoilta.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Pumpeli - 10.07.12 - klo:11:47
itsekkään en ole ollut noiden keltaisten sumareiden kannattaja,mutta tähän sopii todella hyvin ;),muuttuu toi keula tuosta vakio "pappa" lookista,heti askeleen nuorekkaampaan suuntaan...
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: SamKoo - 10.07.12 - klo:11:53
Tyylikäs on kyllä. Täytyy varmaan itsekin ruveta pikkuhiljaa varailee sitä aikaa.. Sit pikkune modi noille sumareille: sellasia tarroja jossa joku heebo kusee automerkin päälle, otat sen merkin pois niin et se kusee suoraa umpioon  ;D

Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 10.07.12 - klo:11:55
Jusba otan kuvia kun kerkeen lisää..tiedoks sulle että sävy on kuitenkin "carbon".

Nyt sääkin on sellainen että näyttävät todella tummilta.
Ja mitä tuohon keltaseiseen kalvoon tulee niin omasta mielestä on todella hyvä..eipähän ole kaikilla ja hyvä vaan ettei tule  ;D
Sinistä mallattiin eilen ja todettiin että valkoiseen autoon tuo oli ainoa käyvä sävy.Ehkä kun kymmenen vuotta vanhenen niin en itsekkään tykkää noista mutta olen todella,todella,todella,todella tyytyväinen. Ja vielä kerran,pisteet lustigille  8)
Itse olen vielä sen verran nuori ja nuorekas että toi keltainen kalvotus iskee. Aikoinaan siniseen räsään sitä mietin mutta jäi tekemättä ja nyt kyllä harmittaa ettei tullu tehtyä.
Juuri pistin tilaukseen punaista kalvoa taakse.  :P
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 10.07.12 - klo:11:57
Lainaus käyttäjältä: samppa82 - 10.07.12 - klo:11:53
otat sen merkin pois niin et se kusee suoraa umpioon  ;D



;D

Joo tai sen vois siihen umpion viereen liimata  ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Kasis - 10.07.12 - klo:12:01
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 03.07.12 - klo:19:23
Syön taas sanani  :-X

Torstaina auto menee b-pilareiden teippaukseen mattamustaksi. Sitten joko viikon lopulla tai maanantaina viimestään on se ikkunoiden tummennus  ja lamin-x laitto sumareihin.

Antakaa piiskaa.
8)
;D
;)
Eihän sitä b-pilarien teippausta kauaa ja montaa kertaa tarvinut ehdotella.  ::)
Parempi näin.  ;)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Trifid - 10.07.12 - klo:12:07
Eikös lustig ollu Siilissä eilen? Piti alunperin s-maxiin laittaa kalvot mutta jäi vielä...
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: SamKoo - 10.07.12 - klo:12:08
LainaaJoo tai sen vois siihen umpion viereen liimata 

Ja tämä ei kuulu enään pierutuningiin vaan painii eri sarjassa: Hnngh tuning  ;D

Ei silti kyl tää keltanen ihan oikee värivalinta oli noihin sumareihin, valkoiseen ne vaan istuu niin hyvin. Livenä muutamalla nähnyt ohimennen ja näyttää luonnossa paljon paremmilta mitä kuvissa
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 10.07.12 - klo:12:16
Lustigin piti olla siilillä eilen mutta mikkelissä meni niin kauan(paljon töitä) että olivat vissiin jp autotuningin kanssa sopineet jonkun uuden päivän? Tästä meiltä ajovat joensuuhun jossa ovat tänään ja illalla vielä lappeenrantaan ja sieltä kotio kotkaan.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 10.07.12 - klo:15:19
Pikainen jumal puhelinkuva muutaman metrin päästä

(http://img.tapatalk.com/bcee815c-1dec-30fd.jpg)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Henri S - 10.07.12 - klo:15:32
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 10.07.12 - klo:15:19
Pikainen jumal puhelinkuva muutaman metrin päästä

(http://img.tapatalk.com/bcee815c-1dec-30fd.jpg)
Millä tummuudella on lasit tummennettu?
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Henri S - 10.07.12 - klo:15:41
Huomasinkin edelliseltä sivulta vastauksen kysymykseeni.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 10.07.12 - klo:19:42
Alustasarjoja kuolailtu :P
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Levjsa - 10.07.12 - klo:23:43
On se nätti, kun on tummennukset, pilariteippaukset ja kusikalvot 8) ilme muuttui täysin edukseen. Kuvia punaisista takavaloista jään innolla odottamaan :)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Jere#18 - 11.07.12 - klo:13:27
Nuo pissikalvot ei satu ainakaan kuvan perusteella omaan makuun..täytyy kurkata livenä vielä ennen lopullista sanaa
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: jusba31 - 11.07.12 - klo:13:30
Onko sulla noi kalvojen yläosat ihan lasin yläosan kanssa tasan? Eli että ilman lasin raaputusta ei kalvoa huomaa.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 11.07.12 - klo:13:31
Ne on parhaat. Muut kommentit on vääriä. Onpahan helppo bongata massi hoodeilta.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 15.07.12 - klo:09:20
Aamu paskartelua

(http://img.tapatalk.com/50ddb61e-6146-081a.jpg)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Jere#18 - 15.07.12 - klo:09:33
Ja seuraavaksi octavia ym. kyltit irti?
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 15.07.12 - klo:10:06
Pitikö paljastaa :D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Jere#18 - 15.07.12 - klo:14:47
Ei, vaan ajatella ääneen
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Vito78 - 16.07.12 - klo:18:28
Todella hyvän näköiset noi teipatut takavalot! On vissiin vedetty umpion ulkopinnalle?? Mites laillisuuden kanssa? Ihan siitä syystä kysyn et en viitsi ittelleni laittaa jos saa aina ennen katsastusta repiä mäkeen ja laittaa uudestaan...
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 16.07.12 - klo:19:02
Ei ole teipattu kuin se kirkas osa.
Emmä laillisuudesta "tiedä" :) ;)
Täytyy vielä parempi kuva ottaa tässä viikolla.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: JeanC - 16.07.12 - klo:19:28
Laillisethan nuo ovat  :)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Vito78 - 16.07.12 - klo:19:33
Olisko ihan varmaa tietoo? Ei silmänvinkkauksella varustettua...
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 16.07.12 - klo:19:47
Eihän tossa muu ole kuin että vilkku ei ole keltainen eikä peruutusvalo valkoinen nykyään :D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Vito78 - 16.07.12 - klo:20:02
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 16.07.12 - klo:19:47
Eihän tossa muu ole kuin että vilkku ei ole keltainen eikä peruutusvalo valkoinen nykyään :D

Tätä just ite ajattelin...tosin onhan jenkeissäkin punaiset vilkut.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: HAL9000 - 16.07.12 - klo:20:26
Miksi te ostatte ensin uuden auton ja sitten alatte sitä heti "korjailemaan"? Eikö teillä ole rahaa ostaa sellaista autoa jonka haluaisitte? Aika turhaa rahankäyttöä tuollainen. Nimimerkin perusteellahan kyseessä on kuitenkin ns. sinkkumies, varmaan joku reppana. Siinä mielessä ymmärrän kyllä nuo korjaamiset. Saattaishan niillä vähän parempi "laksi käydä"...

Pitää kuitenkin muistaa että raamattu kieltää ankarasti nimim. mukaisen toiminnan, helvettiinhän siitä joutuu. Ja sokeena, pehmeellä selkärangalla ja kädet karvoissa...

Tuuninkiterveisin!
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Korvaton - 16.07.12 - klo:20:29
Hahahah :D Pitkästä aikaa joku heitti repäsevän kommentin +1
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Pumpeli - 16.07.12 - klo:20:31
Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 16.07.12 - klo:20:26
Miksi te ostatte ensin uuden auton ja sitten alatte sitä heti "korjailemaan"? Eikö teillä ole rahaa ostaa sellaista autoa jonka haluaisitte? Aika turhaa rahankäyttöä tuollainen. Nimimerkin perusteellahan kyseessä on kuitenkin ns. sinkkumies, varmaan joku reppana. Siinä mielessä ymmärrän kyllä nuo korjaamiset. Saattaishan niillä vähän parempi "laksi käydä"...

Pitää kuitenkin muistaa että raamattu kieltää ankarasti nimim. mukaisen toiminnan, helvettiinhän siitä joutuu. Ja sokeena, pehmeellä selkärangalla ja kädet karvoissa...

Tuuninkiterveisin!


jep,jep
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: jusba31 - 16.07.12 - klo:20:36
Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 16.07.12 - klo:20:26
Miksi te ostatte ensin uuden auton ja sitten alatte sitä heti "korjailemaan"? Eikö teillä ole rahaa ostaa sellaista autoa jonka haluaisitte? Aika turhaa rahankäyttöä tuollainen. Nimimerkin perusteellahan kyseessä on kuitenkin ns. sinkkumies, varmaan joku reppana. Siinä mielessä ymmärrän kyllä nuo korjaamiset. Saattaishan niillä vähän parempi "laksi käydä"...

Pitää kuitenkin muistaa että raamattu kieltää ankarasti nimim. mukaisen toiminnan, helvettiinhän siitä joutuu. Ja sokeena, pehmeellä selkärangalla ja kädet karvoissa...

Tuuninkiterveisin!

Voin rehellisesti myöntää että ei ole rahaa ostaa sellaista auto minkä haluaisin. Siihen asti ajellaan näillä muilla ja muokataan niitä itseään miellyttävimmiksi.


Tämä nyt taas sitten liittyy yhtä paljon masturbon ocuun, kun ......
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 16.07.12 - klo:20:37
Kiitos hal kommenteista. Sulla on oikeus mielipiteesi ja pystyn myöntämään persaukisuuteni siihen etten kerralla saa mieleistä vaan pitää teippailla.

Mutta tää ei oo sentään mikään osariauto.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 16.07.12 - klo:20:38
Niin ja missä ne vitun moderaattorit on sillon kun niitä tarvitaan. Bannia vaan tollasesta toisen haukkumisesesta.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: jni - 16.07.12 - klo:20:59
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 16.07.12 - klo:20:37
Kiitos hal kommenteista. Sulla on oikeus mielipiteesi ja pystyn myöntämään persaukisuuteni siihen etten kerralla saa mieleistä vaan pitää teippailla.

Mutta tää ei oo sentään mikään osariauto.

Olen samaa mieltä edellä olleesta kommentista / kommentoijasta. Mutta mikä on "osariauto".
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Korvaton - 16.07.12 - klo:21:00
Lainaus käyttäjältä: jni - 16.07.12 - klo:20:59
Mutta mikä on "osariauto".
Jos ei ole varaa ostaa käteisellä niin joutuu turvautumaan osamaksuun  ;)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: JeanC - 16.07.12 - klo:21:18
Lainaus käyttäjältä: Vito78 - 16.07.12 - klo:19:33
Olisko ihan varmaa tietoo? Ei silmänvinkkauksella varustettua...
Ei ollu silmänvinkkauksella varustettu  :D, peruutusvalolle ei ole määrätty valon väriä (ei sinistä) ja vilkun pitää näyttää taakse ruskeankeltaista tai punaista valoa
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Vito78 - 16.07.12 - klo:22:30
Lainaus käyttäjältä: JeanC - 16.07.12 - klo:21:18
Ei ollu silmänvinkkauksella varustettu  :D, peruutusvalolle ei ole määrätty valon väriä (ei sinistä) ja vilkun pitää näyttää taakse ruskeankeltaista tai punaista valoa

Noniin jos näin laki sanoo niin sittenhän ei oo mtn ongelmaa. Täytyy varmaan laittaa omaankin...
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Qrainderi - 17.07.12 - klo:08:42
Lainaus käyttäjältä: LuppaKorva - 16.07.12 - klo:21:00
Jos ei ole varaa ostaa käteisellä niin joutuu turvautumaan osamaksuun  ;)

Nää on musta aika naurettavia nää "omilla" autoilla leijumiset. Mites jos auto maksettu pankkilainalla eli on kokonaan omissa nimissä niin sitten se on ok? ;)

Toki on niitä jotka ei ostaa osamaksulla liian kalliin auton itselleen, mutta varmasti nämä on marginaalissa. Jos henkilö A ostaa 60k auton ja maksaa siitä vaikka 10-15k käsirahaa ja loput menee vaikka 36kk osarilla niin ilmeisesti A:lla ei ole varaa autoon? Osamaksunkin kun saa nykyään niin pienellä korolla.

Mutta saahan sitä ajella millä tonnin rotiskolla haluaa ja naureskellä vierellä ajaville "osareille" ;)

Tämä siis tuli vain mieleen, kun monella tuntuu olevan hirveästi sitä vastaan, että auto maksetaan lainalla.

Tän voi siirtää johonkin muuhun ketjuun. Tästä vois saada keskustelua enemmänkin.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Ton-1 - 17.07.12 - klo:09:06
Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 16.07.12 - klo:20:26
Miksi te ostatte ensin uuden auton ja sitten alatte sitä heti "korjailemaan"? Eikö teillä ole rahaa ostaa sellaista autoa jonka haluaisitte?

Vähän suppea näkökanta tuo että sillä rahalla saisi 100% sellaisen auton kuin haluaa, aina löytyy joku yksityiskohta joka vaatii huomiota ( tuuninkia  ;D ),
mutta silleen relevantti heitto että hieman merkilliseltähän se tuntuu että ihan pränikkää aletaan heti fiksailemaan, itse valitsin vähän käytetyn puoleen hintaan
ja tällöin tuntuu järkevämmältä/luonnikkaammalta uhrata rahaa siihen viimeiseen silaukseen.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Reneto - 17.07.12 - klo:10:10
Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 16.07.12 - klo:20:26
Miksi te ostatte ensin uuden auton ja sitten alatte sitä heti "korjailemaan"?

Koska se on mukavaa. Ja auton saa pienillä "korjauksilla" yksilöllisemmäksi.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Dirti - 17.07.12 - klo:19:00
Itse en tiedä yhtään sellaista auto mallia mikä olisi tehtaalta tulleessaan juuri sellainen kuin tahtoisin.

Mutta jos rahaa olisi niin ostaisin esim bentleyn tms "luxus" merkin itselleni ja sitten ehkä saisin sellaisen auton kuin tahtoisin.

Mutta jos taas puhutaan jostain klassikko autoista joilla ei ajella arkiajoja niin sit alkaa löytymään jo paljonkin kulkineita joita ei tarviisi, eikä pitäisikään varustella.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Golfauto - 17.07.12 - klo:20:02
Lainaus käyttäjältä: Qrainderi - 17.07.12 - klo:08:42
Jos henkilö A ostaa 60k auton ja maksaa siitä vaikka 10-15k käsirahaa ja loput menee vaikka 36kk osarilla niin ilmeisesti A:lla ei ole varaa autoon? Osamaksunkin kun saa nykyään niin pienellä korolla.

Pakko vastata, että mäkin pääsen mukaan masturboimaan tai no kuitenkin... mukaan tähän ketjuun ;D Itse olen sitämieltä, että jos otat euronkin autoon lainaa, niin sulla ei perjaateessa ole varaa kyseiseen autoon. Eihän se sitä tarkoita, että konkurssi tulis ja nälkä yllättäis. Oli sitten auto tai tomaatti, niin siihen on varaa mihin on rahaa. No mut ihan miten kukin tykkää...

Tossa HALpis ihmetteli, että miksi ostetaan uusi auto ja heti roplataan sitä. Ihmettelen itsekin joissain tapauksissa (lastutetaan heti se nuhis kone), mutta itsekin heitin kaikki taatelit pöytään ja jumankauta ei sieltä saanut silti kaikkea mitä olisin halunnut. Toki varmaan ne siellä merkkiliikeessäkin olisi toteuttanut toiveet reilua korvausta vastaan. Eli helpoin ostaa auto parhaiten miellyttävänä ja sitten vaihdella pari palaista itse tai jossa muualla edullisemmin.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Vaginisti - 17.07.12 - klo:20:14
Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 16.07.12 - klo:20:26
Miksi te ostatte ensin uuden auton ja sitten alatte sitä heti "korjailemaan"?

Tätä kutsutaan autoharrastamiseksi, jos se on tällä kello/vahaus/hankinta/palkkavertailu/sijoitusfoorumilla päässyt unohtumaan...Joillain on jopa erikseen "harrasteauto"  ;)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 17.07.12 - klo:20:42
^
Tästä vastauksesta pitäs antaa nobelin palkinto!
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Vaginisti - 17.07.12 - klo:20:51
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 17.07.12 - klo:20:42
^
Tästä vastauksesta pitäs antaa nobelin palkinto!

Kiitos  ;D Ja mitä nimimerkkiin tulee, niin sehän viittaa vanhaan kummelivitsiin, eikä itsesaastutuksen harrastamiseen...eli:

"Mikä seuraavista on polkupyörän osa?

Vaihtoehdot: Masturbo, Itsetyydo, Runko?

;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Korvaton - 17.07.12 - klo:20:52
Lainaus käyttäjältä: Vaginisti - 17.07.12 - klo:20:51

"Mikä seuraavista on polkupyörän osa?

Vaihtoehdot: Masturbo, Itsetyydo, Runko?

;D
Kanada!
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 22.07.12 - klo:12:33
(http://img.tapatalk.com/50ddb62b-c8ed-c702.jpg)

Nii se parempi kuva perslampuista.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Vito78 - 22.07.12 - klo:13:04
MUST.DO.SAME
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Dirti - 22.07.12 - klo:14:20
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 22.07.12 - klo:12:33
(http://img.tapatalk.com/50ddb62b-c8ed-c702.jpg)

Nii se parempi kuva perslampuista.

Toi vois toimia omassa exeossakin, valkoisessa autossa ainakin hyvän näköinen koko punaisena
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 22.07.12 - klo:14:23
Kokeile. Toi kalvo makso tarvikeshopissa 1.05â,¬/ 5cm. Myi 5cm välein. Eli ei tule konkurssia jos ei miellytäkkään.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Dirti - 22.07.12 - klo:14:29
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 22.07.12 - klo:14:23
Kokeile. Toi kalvo makso tarvikeshopissa 1.05â,¬/ 5cm. Myi 5cm välein. Eli ei tule konkurssia jos ei miellytäkkään.

Pitänee kokeilla.... Mietin vaan juuri että pitäiskö vetää kalvolla kerralla koko takavalot koska mitenköhän painepesun kanssa käypi..... Vaikka kuinka huolellinen olisi niin ainahan sitä saattaa huolimattomasti väärässä kulmassa ja liian kovalla paineella pestä teippau/kalvo kohtia....
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 22.07.12 - klo:14:54
Ei irtoa jos on hyvin laitettu. Tiukassa meinaan ovat :D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: autofanaatikko - 22.07.12 - klo:14:58
Tämä on hienosti ja maulla specialisoitu Octavia.

Oon itte päässy hienosti ohi/eroon tästä tuuninkivaiheesta vaikka en ole vasta kuin 34v. Tää nykyinen on eka auto joka ollut yli vuoden niin, että sitä ei oo tuunattu yhtään mitenkään. Ei oo tullu laitettua pimppikalvoja ikkunoihin eikä oo alla isoja vanteita yms. Päinvastoin pistin isot vanteetkin kiertoon ja pienenpää alle ja sain tällä yksinkertaisesti paljon paremman ajettavuuden näille suomen surkeille teille. Alustaakaan en ulkonäön takia koske, koska se on sopivan napakka ja mukava juuri tällaisena kuin se vakiona on.

Yksinketaisesti työkin vie melkein kaikki "mehut&paukut", joten ei kiinnosta illalla/viikonloppuna vielä joku auton specialisointi. Sitäpaitsi olen varustettu kanan kärsivällisyydellä ja olen aika käsi kaikessa tuunauksessa, rakentelussa ja remonteissa, joten kaikki autotuuninki pitäisi teetättää ulkopuolisella ja se maksaa ihan sikana. Siinä on myös se, että se vaatii etukäteen kaikenlaista järjestelyä ja aikataulujen sekä päivien yms. suunnittelua aina silloin jos se auto menee jonkin asian laittoon jonnekin fimoihin ja mua ei sellainen enää jaksa innostaa.

Sen verran mehuja kuitenkin jää, että mieluummin käytän kaiken mahdollisen vapaa-aikani mieluummin itseni ja emännän lihanilojen tyydyttämiseen kun sitä intoa vielä molemmilla riittää. Mieluummin illat ja viikonloput avovaimon kuin auton kimpussa.

Lisäksi surffaan mieluummin netissä, katon elokuvia, juon kalsarikännit himassa, kuuntelen musiikkia, matkustelen koti- ja ulkomailla kaupunkilomilla, otan valokuvia, kierrän rock-konsertteja&-festareita ja luen kirjoja kuin rakentelen tai laitatutan autoa tai suunnittelen siihen jotain uutta.

"Ylimääräiset" rahat menee nykyään mulla mieluummin viihde-elektronikkaan, itseni ja naiseni vaatettamiseen/vaatteisiin, blu-ray ja cd-levyihin, matkusteluun, keikkalippuihin ja kämpän sisustamiseen kuin johonkin auton lisävarusteluun.

Niitä autoon menneitä ropoja ei sitäpaitsi saa millään pois ja vaihdossa ei saa yhtään enempää, vaikka olis asentanu siihen autoon heittoistuimen. Sitäpaitsi se auton hienontaminen menee hukkaan, kun se sama auto ei kuitenkaan ole ikuisesti itsellä vaan menee joskus jollekin muulle.

Tiedän kuulostaa oudolta miehen elämältä ja tiedän että olen aika erikoinen suomimies ja automies, mutta itse tykkään juuri tällaisesta elämästä. En tosin kyllä sitten tuomitse niitäkään jotka jaksaa tuunata ja puunata niitä autoja illat pitkät ja viikonloputkin. Jos siitä tykkää, niin siitä vaan. Ei kuulu mulle eikä oo multa pois.

Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Dirti - 22.07.12 - klo:15:07
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 22.07.12 - klo:14:54
Ei irtoa jos on hyvin laitettu. Tiukassa meinaan ovat :D

Ok. Mietin vaan vielä noiden lailisuutta, ei taida olla vieläkään lailista kalvottaa minkään värisellä kalvolla mitään valoja. Mutta toisaalta carsolarilla tummentiin ilman lisäkyselyjä lisäjarruvalonkin kohta, ja hyvin näkyy. Toisaalta oon kyllä koodannut jarru ja takasumuvalot niin kirkkaaksi kuin mahdollista, sekä talvella takavalotkin koodaan mahdollisimman kirkkaaksi, tällä hetkellä kirkkaus takavaloissa 30 asteikolla 13-40.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: JeanC - 22.07.12 - klo:19:24
Lainaus käyttäjältä: Dirti - 22.07.12 - klo:15:07
Mietin vaan vielä noiden lailisuutta, ei taida olla vieläkään lailista kalvottaa minkään värisellä kalvolla mitään valoja.
Toistoksi menee, peruutusvalolle ei ole määrätty valon väriä (ei sinistä) ja vilkun pitää näyttää taakse ruskeankeltaista tai punaista valoa.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Karvis - 22.07.12 - klo:19:29
Lainaus käyttäjältä: JeanC - 22.07.12 - klo:19:24
Toistoksi menee, peruutusvalolle ei ole määrätty valon väriä (ei sinistä) ja vilkun pitää näyttää taakse ruskeankeltaista tai punaista valoa.

Ja kalvotus taitaa olla yksiselitteisesti kiellettyä, joten valon värit on vain sivuseikka.

En oikein osaa päättää näyttääkö kokopunaiset valot hyvältä vaiko ei, huonot nuo ei ole mutta jokin hiukan tökkii.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 22.07.12 - klo:19:32
Jos noi joutuu poistaa niin eiku sitten valot irti ja sävytettyä lakkaa sisäpinnalle. Problem solved.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Korvaton - 22.07.12 - klo:19:35
Lainaus käyttäjältä: autofanaatikko - 22.07.12 - klo:14:58


Niitä autoon menneitä ropoja ei sitäpaitsi saa millään pois ja vaihdossa ei saa yhtään enempää, vaikka olis asentanu siihen autoon heittoistuimen.


Saako niitä rahoja mitkä laitat eukkoon takasin jotenkin? Ihan vinkkiä haluisin kun pirun kallis harrastus toi eukko on.  ;)
Sanontahan on ettei vaihtamalla parane... ja samoilla varusteilla oleva yleensä tulee jos eukkoa vaihtaa.
Kyllä moni pistää rahoja auton ulkonäköön mutta sä laitat sellaseen rahaa mistä ite nautit enkä sano etteikö nämä mitkä kulkinetta ehostaa tykkäis ehostelusta.
Nää on niitä makuasioita :D
PS: Noi valot näyttää hyvältä noin.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 22.07.12 - klo:19:44
Joo eiku jylhän klinikalle ja eukolle D plussat. Tosin halvemmaks tuli noi  mun jutut ja pidän muutenki luomuista.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: HAL9000 - 22.07.12 - klo:19:49
Lainaus käyttäjältä: autofanaatikko - 22.07.12 - klo:14:58
Tämä on hienosti ja maulla specialisoitu Octavia.

Oon itte päässy hienosti ohi/eroon tästä tuuninkivaiheesta vaikka en ole vasta kuin 34v. Tää nykyinen on eka auto joka ollut yli vuoden niin, että sitä ei oo tuunattu yhtään mitenkään. Ei oo tullu laitettua pimppikalvoja ikkunoihin eikä oo alla isoja vanteita yms. Päinvastoin pistin isot vanteetkin kiertoon ja pienenpää alle ja sain tällä yksinkertaisesti paljon paremman ajettavuuden näille suomen surkeille teille. Alustaakaan en ulkonäön takia koske, koska se on sopivan napakka ja mukava juuri tällaisena kuin se vakiona on.

Yksinketaisesti työkin vie melkein kaikki "mehut&paukut", joten ei kiinnosta illalla/viikonloppuna vielä joku auton specialisointi. Sitäpaitsi olen varustettu kanan kärsivällisyydellä ja olen aika käsi kaikessa tuunauksessa, rakentelussa ja remonteissa, joten kaikki autotuuninki pitäisi teetättää ulkopuolisella ja se maksaa ihan sikana. Siinä on myös se, että se vaatii etukäteen kaikenlaista järjestelyä ja aikataulujen sekä päivien yms. suunnittelua aina silloin jos se auto menee jonkin asian laittoon jonnekin fimoihin ja mua ei sellainen enää jaksa innostaa.

Sen verran mehuja kuitenkin jää, että mieluummin käytän kaiken mahdollisen vapaa-aikani mieluummin itseni ja emännän lihanilojen tyydyttämiseen kun sitä intoa vielä molemmilla riittää. Mieluummin illat ja viikonloput avovaimon kuin auton kimpussa.

Lisäksi surffaan mieluummin netissä, katon elokuvia, juon kalsarikännit himassa, kuuntelen musiikkia, matkustelen koti- ja ulkomailla kaupunkilomilla, otan valokuvia, kierrän rock-konsertteja&-festareita ja luen kirjoja kuin rakentelen tai laitatutan autoa tai suunnittelen siihen jotain uutta.

"Ylimääräiset" rahat menee nykyään mulla mieluummin viihde-elektronikkaan, itseni ja naiseni vaatettamiseen/vaatteisiin, blu-ray ja cd-levyihin, matkusteluun, keikkalippuihin ja kämpän sisustamiseen kuin johonkin auton lisävarusteluun.

Niitä autoon menneitä ropoja ei sitäpaitsi saa millään pois ja vaihdossa ei saa yhtään enempää, vaikka olis asentanu siihen autoon heittoistuimen. Sitäpaitsi se auton hienontaminen menee hukkaan, kun se sama auto ei kuitenkaan ole ikuisesti itsellä vaan menee joskus jollekin muulle.

Tiedän kuulostaa oudolta miehen elämältä ja tiedän että olen aika erikoinen suomimies ja automies, mutta itse tykkään juuri tällaisesta elämästä. En tosin kyllä sitten tuomitse niitäkään jotka jaksaa tuunata ja puunata niitä autoja illat pitkät ja viikonloputkin. Jos siitä tykkää, niin siitä vaan. Ei kuulu mulle eikä oo multa pois.



Veit jalat suustani velisein. Tällanen vähän paremmin varusteltu kolopalleroinen vakiokummein on itse asiassa fiksun autoni pitkään aikaan. Ja joo, elämää on muuallakin kuin autotallissa.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Vaginisti - 22.07.12 - klo:19:53
Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 22.07.12 - klo:19:49
Veit jalat suustani velisein. Tällanen vähän paremmin varusteltu kolopalleroinen vakiokummein on itse asiassa fiksun autoni pitkään aikaan. Ja joo, elämää on muuallakin kuin autotallissa.

Mikä on sitten syy kirjautua autofoorumille? No, onhan sekin hupia, että esim. tähän ketjuun laitetaan kommenttia, jossa mollataan tämän auton laittamista ja haukutaan päälle vielä köyhäksi.  ;)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Mike Holder - 22.07.12 - klo:19:57
Punaiset takavalot oli nuissa omissa muuttoautoissanikin (peruutusvaloa lukuun ottamatta). Mutta tarkkaan katsuri syynäsi E-merkinnät nuista valoista (tarpeeksi kirkkaat yms.). Kalvot tai maalaaminen lienevät molemmat periaattessa kiellettyjä? Käytännössä voi olla eri asia miten katsastusmies nuihin suhtautuu.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 22.07.12 - klo:19:58
Niin. Seuraavaks ostan jonkun muun kuin vaggineen ihan siksi kuinka sisäsiittoista ja kusipää porukkaa täältä löytyy.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: HAL9000 - 22.07.12 - klo:20:00
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 22.07.12 - klo:19:58
Niin. Seuraavaks ostan jonkun muun kuin vaggineen ihan siksi kuinka sisäsiittoista ja kusipää porukkaa täältä löytyy.
Ja herkkähipiäistä...
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: automaattori - 22.07.12 - klo:20:08
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 22.07.12 - klo:19:58
Niin. Seuraavaks ostan jonkun muun kuin vaggineen ihan siksi kuinka sisäsiittoista ja kusipää porukkaa täältä löytyy.

Toivottavasti tuo oli lupaus!
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Vaginisti - 22.07.12 - klo:20:08
Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 22.07.12 - klo:20:00
Ja herkkähipiäistä...

Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 16.07.12 - klo:20:26
Nimimerkin perusteellahan kyseessä on kuitenkin ns. sinkkumies, varmaan joku reppana. Siinä mielessä ymmärrän kyllä nuo korjaamiset. Saattaishan niillä vähän parempi "laksi käydä"...

En mä tiedä mutta mun mielestä nämä sun jutut on lapsellisia ja ihan turhaa trollaamista.

Tämä ketju on yksi harvoista tällä foorumilla, jossa joku on nähnyt vaivaa ottaa kuvia ja näyttää mitä on saanut aikaan. Kiitokseksi saa vittuilua. Jos aihe ei kiinnosta ja on turhaa, niin onko pakko seurata? Mutta huvinsa kullakin...
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 22.07.12 - klo:20:08
Joo vituttaa tällanen asiaton paskanjauhanta siellä minne se ei kuulu. Ja kyllä, minä päätän mikä tähän topikkiin kuuluu.

.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: JeanC - 22.07.12 - klo:20:12
Lainaus käyttäjältä: Karvis - 22.07.12 - klo:19:29
Ja kalvotus taitaa olla yksiselitteisesti kiellettyä, joten valon värit on vain sivuseikka.
Missä noin mainitaan?
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 22.07.12 - klo:20:18
Lainaus käyttäjältä: automaattori - 22.07.12 - klo:20:08
Toivottavasti tuo oli lupaus!

Minä sentään teen jotain enkä jauha pelkästään. Joten eiköhän tuokin lupaus aikanaan järjesty.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: eGetin - 22.07.12 - klo:20:23
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 22.07.12 - klo:20:18
Minä sentään teen jotain enkä jauha pelkästään. Joten eiköhän tuokin lupaus aikanaan järjesty.
Ei muuta kuin datsuni kiertoon ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 22.07.12 - klo:20:26
Siitä ei toinna luopua. 16kk ajoaikaa ja ei veny jakoketju.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: autofanaatikko - 22.07.12 - klo:20:37
Justhan mä kehuin tuossa aiemmassa viestissä, että tämä on hienosti, tyylillä ja maulla tuunattu Octavia. Eli en ole tosiaankaan haukkunu tätä autoa, sen kuskia tai ylipäätään autolaittoharrastusta. Totesin vaan, että itseäni ei enää autojen jälkivarustelu ja tuuninki kiinnosta. Se vaihe on mennyt itselläni jo ohi ja tosiaan itse käytän rahojani jatkossa myöhemmin johonkin muuhun (tai pistän säästöön) kuin auton tuunailuun. Totesin myös että minusta se ei ole huono juttu jos joku tuunailee autoaan ja en tosiaan tuomitse sitä. Monet tuunatut autot näyttää hienoilta jos ne madaltamiset, vanteet sun muut ei mene ihan älyttömyyksiin ja on tehty hyvällä ja sellaisella maulla mistä minä pidän. Mut tosiaan itte en jaksa ja viitsi enää panostaa auton jälkilaittoihin. Lämppärin hankin ja talvirenkaat aluvantein, joskus pesetän ja välillä vahautan, mutta muuta en enää aio jatkossa noille malmikasoille tehdä.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: TeBsu - 22.07.12 - klo:20:53
Ei se foorumi vaihtamalla parane... Mut erottuva valkoinen ocu, tästä ei tuu kissalanpojat ensimmäisenä mielee :D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Karvis - 22.07.12 - klo:21:02
Lainaus käyttäjältä: JeanC - 22.07.12 - klo:20:12
Missä noin mainitaan?

Saattaisi liittyä jollain tavalla valojen E-hyväksyntään ;) Laittomat ne on, mutta se on eriasia huomaako muutosta kukaan jolla olisi valtuudet asiaan puuttua :)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: JeanC - 22.07.12 - klo:21:03
Lainaus käyttäjältä: J1978=autofanaatikko=J1978 - 22.07.12 - klo:14:58
tiedän että olen aika erikoinen suomimies ja automies
Vähän liiankin erikoinen  ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: JeanC - 22.07.12 - klo:21:04
Lainaus käyttäjältä: Karvis - 22.07.12 - klo:21:02
Saattaisi liittyä jollain tavalla valojen E-hyväksyntään ;) Laittomat ne on, mutta se on eriasia huomaako muutosta kukaan jolla olisi valtuudet asiaan puuttua :)
Voi olla tai olla olemati, pitää kaivaa pykäliä
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Korvaton - 22.07.12 - klo:21:04
Lainaus käyttäjältä: JoJio - 22.07.12 - klo:20:53
Ei se foorumi vaihtamalla parane... Mut erottuva valkoinen ocu, tästä ei tuu kissalanpojat ensimmäisenä mielee :D
Jos vertaa FFP tai dnsf niin ei siellä tule tollasta peraukiseks haukkumista ja mollata heti jos jotain tekee autolleen.Yleensä porukka arvostaa toisten tekeleitä vaikka ne olisi valojen tummennuksia tai jopa auton tonttiin pistämistä.
Noissa Foorumeissa on vaan sitä oikeeta elämää elävää porukkaa.
No erona noissa foorumeissa on se ettei siellä olla kultakellot/osakesalkut kourassa viemässä heti korjaamolle vaan noissa porukka rakentelee/korjaa ite autonsa yleensä.
Tämä on vähän snobien paikka niin sen takia ehkä vähän karsastetaan jos joku suomeks sanottuna paskoo käsiään autonsa eteen.
Joku kerkes jo ajattelemaan että oonhan mäkin vahannu autoni niin siinä ei vaan tuu kädet paskaseks  :)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Vaginisti - 22.07.12 - klo:21:12
Lainaus käyttäjältä: LuppaKorva - 22.07.12 - klo:21:04
Jos vertaa FFP tai dnsf niin ei siellä tule tollasta peraukiseks haukkumista ja mollata heti jos jotain tekee autolleen.Yleensä porukka arvostaa toisten tekeleitä vaikka ne olisi valojen tummennuksia tai jopa auton tonttiin pistämistä.
Noissa Foorumeissa on vaan sitä oikeeta elämää elävää porukkaa.
No erona noissa foorumeissa on se ettei siellä olla kultakellot/osakesalkut kourassa viemässä heti korjaamolle vaan noissa porukka rakentelee/korjaa ite autonsa yleensä.
Tämä on vähän snobien paikka niin sen takia ehkä vähän karsastetaan jos joku suomeks sanottuna paskoo käsiään autonsa eteen.
Joku kerkes jo ajattelemaan että oonhan mäkin vahannu autoni niin siinä ei vaan tuu kädet paskaseks  :)


Aamen. Snobien paikka tai tarkemmin sanoen wannabe-snobien paikka, mikä on vielä typerämpää, elvistellään omaisuudella ja kuitenkin alla on joku perusauto.... Taitaa olla taustalla vielä se perisuomalainen kateus jos itsellä on peukalo keskellä kämmentä ja näkee jonkun omin käsin tekevän jotain niin onhan sitä vähintään köyhäksi haukuttava...

Aiheeseen: Mikä on Masturbon seuraava autonkohennusprojekti vai onko käsissä nyt täydellinen Octavia?  ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: JeanC - 22.07.12 - klo:21:14
Lainaus käyttäjältä: Vaginisti - 22.07.12 - klo:21:12
Aiheeseen: Mikä on Masturbon seuraava autonkohennusprojekti vai onko käsissä nyt täydellinen Octavia?  ;D
Octavia teksti yms pois takahjutlarista
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Nipademu - 22.07.12 - klo:21:15
Lainaus käyttäjältä: Vaginisti - 22.07.12 - klo:21:12
Aiheeseen: Mikä on Masturbon seuraava autonkohennusprojekti vai onko käsissä nyt täydellinen Octavia?  ;D

Ja merkkien poiston jälkeen lähemmäksi maanpintaa... Njam...
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: HAL9000 - 22.07.12 - klo:21:47
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 22.07.12 - klo:20:08
Joo vituttaa tällanen asiaton paskanjauhanta siellä minne se ei kuulu. Ja kyllä, minä päätän mikä tähän topikkiin kuuluu.

.
Ok. Myönnän että oli ehkä turhan värikkäästi otettu kantaa asioihin. Vedin kuitenkin nimimerkistä johtopäätökseni. Ehkä aiheesta, ehkä ei. Tämä foorumi on helppottanut minua siinä kun olen kaivannut apua, neuvoja tai tietoa konsernipeleistä, niiden ominaisuuksista (omituisuuksista) ja muusta. Samalla olen voinut kertoa omia kokemuksiani VAG-autoista, niitä on kuitenkin kertynyt keskeytymättä vuodesta -98 lähtien. Se mikä minusta on silmäänpistävää on täkäläisen porukan huono kritiikinsietokyky. Liittyi se sitten henkilöön, tekoihin tai kulkupeliin. Mitään ei saa kyseenalaistaa tai kritisoida. Oot täysin paska mustanmaalari jos uskallat kommentoida jotain negatiivista jostain.

Minä kutsun asiaa objektivismiksi. En katso maailmaa VAG-sinisten lasien läpi ja näen virheitä näiden autoissa ja joskus kyseenalaistan autoilijat, sorry. Konsernin autoja ajan kuitenkin siksi että ne ovat kuitenkin mielestäni parasta mihin olen halukas vähiä varojani laittamaan. Jos joskus tulee jotain kirjoitettua "olutlasien" takaa, pyydän siitä loukkaantuneilta anteeksi. Tarkoitus ei ole käydä kiinni yksilöön.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: ntix - 22.07.12 - klo:22:07
Hyvät on takavalot.

Komppaan nipademua; pikkasen matalammaksi, niin on entistä parempi.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 22.07.12 - klo:22:51
^ vastoin yleistä käsitystä tällä foorumilla. Ei uskalla :/
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 27.07.12 - klo:19:38
Tuli poistettua merkit luukusta ja vedettyä samalla uusi kerros gold glassia koko auton päälle.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Mikko - 27.07.12 - klo:19:48
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 27.07.12 - klo:19:38
Tuli poistettua merkit luukusta

Hyvä, hyvä. Tuota meinasin juuri tulla tänne ehdottelemaan. :)(http://www.vagarena.fi/Themes/Aero79/images/post/thumbup.gif)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Karvis - 27.07.12 - klo:22:12
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 27.07.12 - klo:19:38
Tuli poistettua merkit luukusta ja vedettyä samalla uusi kerros gold glassia koko auton päälle.

Laitappa kuva miltä merkitön peräsin näyttää, vahaus ohjelmistossa viikonloppuna tai heti maanantaina niin voisi itsekin vetäistä merkit veks jos näyttää hjuvalta :)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: VWRiddare - 27.07.12 - klo:22:19
Lainaus käyttäjältä: Karvis - 27.07.12 - klo:22:12
Laitappa kuva miltä merkitön peräsin näyttää
Kuka on kieltänyt käyttämästä mielikuvitusta, sillä vois pärjätä tässäkin tapauksessa pitkälle ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Golfauto - 27.07.12 - klo:22:20
Lainaus käyttäjältä: Karvis - 27.07.12 - klo:22:12
Laitappa kuva miltä merkitön peräsin näyttää, vahaus ohjelmistossa viikonloppuna tai heti maanantaina niin voisi itsekin vetäistä merkit veks jos näyttää hjuvalta :)

Tarviiko noin merkittävä visuaalinen muutos edes kuvaa päätöksen tueksi? Merkin revintä alkaa olla jo vähän out, joten itse en sitä niin kannata. Toki se aina vähän riippuu autosta ja merkeistä, mutta revityt merkit tarkoittaa ruohonleikkurin moottoria tai sitten tykkimallia. Tykin tosin erottaa muutenkin yleensä...
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Karvis - 27.07.12 - klo:22:38
Lainaus käyttäjältä: VWRiddare - 27.07.12 - klo:22:19
Kuka on kieltänyt käyttämästä mielikuvitusta, sillä vois pärjätä tässäkin tapauksessa pitkälle ;D

On helpompi kun on mahdollisuus saada kuva samanlaisesta samanvärisestä autosta, merkkien poiston jälkeen on työlästä sanoa "eiku" ::)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 27.07.12 - klo:22:46
Mä oon joka autosta ne repiny. Jopa litrasesta fiestasta vuonna kivi ja miekka. Joten tuo tykki/mopo kommentti oli aika essonbaari juttu.

Itse miellän vain lookin kliinimmäksi ilman MITÃ,,Ã,,N merkkejä. Vielä kun saisi aikaiseksi poistaa takaluukusta logon ja tasoittaa sen sileäksi.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: clima - 27.07.12 - klo:22:55
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 27.07.12 - klo:22:46
Itse miellän vain lookin kliinimmäksi ilman MITÃ,,Ã,,N merkkejä.

+1. Aivan sama mitä konehuoneesta löytyy.

Pistetään nyt topicciinkin liittyenkin mielipiteitä: jos kusikalvot on "se" juttu niin eikös takanakin punaisen kalvon tilalle sopisi symmetrian nimessä paremmin keltainen kalvo? Ainakin kun noita sivukuvia katsoo.
Ja se madallus, seuraavaksi listalle  ;).
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Airomies - 27.07.12 - klo:23:24
Mun on pakko sanoa et jokainen laittaa autoonsa just mitä ite haluu ja olisi lapsellista kuunnella muiden mielipiteitä. Jokaisella ihmisellä on oma mielipide ja oma perseenreikä, mistä johtuu että tuota ensimmäistä jaetaan niin mielellään..
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Golfauto - 27.07.12 - klo:23:31
Lainaus käyttäjältä: Airomies - 27.07.12 - klo:23:24
Mun on pakko sanoa et jokainen laittaa autoonsa just mitä ite haluu ja olisi lapsellista kuunnella muiden mielipiteitä. Jokaisella ihmisellä on oma mielipide ja oma perseenreikä, mistä johtuu että tuota ensimmäistä jaetaan niin mielellään..

Vielä lapsellisempa on keskustella ja kysellä palstoilta mielipiteitä, jos kerran niillä ei ole merkitystä. Jos sinuakaan ei kiinnostaisi muiden mielipiteet, niin todennäköisesti kävisit ruokakaupassa pesemättömissä kalsareissa hienhajuisena ahteria raapien. Se nyt vaan kuitenkin on valitettavasti niin että autoissa ja muussakin muiden mielipide sinusta painaa aikapaljon. Tässä maailmassa on aika vähän kavereita, joiden ei oikeasti tarvitse miettiä muiden mielipiteitä tekemistensä suhteen.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Zaasa - 27.07.12 - klo:23:42
MasTurbon Ocu taitaa olla foorumin puhtuin kulkine,pesee kirkkaasti Karviksen ent.Yetin ;D
On tainnut MT:n Ocu pelittää hyvin :)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 28.07.12 - klo:07:29
Zaasa joo toistaseks ei ole ollu mitään erikoista. Tyytyväistä menoa.

Ajettu nyt 4200km ja 3500km kohdalla vaihdatin öljyt ja suotimen.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Skula - 28.07.12 - klo:14:47
Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 27.07.12 - klo:23:42
MasTurbon Ocu taitaa olla foorumin puhtuin kulkine,pesee kirkkaasti Karviksen ent.Yetin ;D

Foorumin puhutuin kulkine taitaa olla jokin muu..

Mutta mikäs tässä, nostetaan masturbon octaavia vielä ylemmäs tälläkin turhalla postauksella..

Merkit pois vaan, en niiden funktiota ymmärrä muutenkaan.. Pare se on ilman - aina - auto kuin auto..
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 28.07.12 - klo:15:17
Zaasa minkä teit!!
Oikealta edestä kuuluu välillä hankaava ääni.Aivan kuten kivi olisi hiekkapellin välissä,vaan kun ei ole kun tarkistin.Täytyy soitella pajalle maanantaina.
Pari kuvaa..

(http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00697.jpg)
(http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00700.jpg)
(http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00699.jpg)
(http://i15.photobucket.com/albums/a377/perhe/DSC00703.jpg)

Ei tarvia kuin metrin madallusta  ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Skula - 28.07.12 - klo:19:25
Ota nuo keltaset kelmuttimet pois  ::)

Liian isot nuo "sumarit" värjättäviksi  ;)

Muuten hyvä..
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 28.07.12 - klo:19:32
Sä oot vaan vanha.En varmasti ota.

Tuo se SOL!
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Taky - 28.07.12 - klo:19:34
Lainaus käyttäjältä: skula - 28.07.12 - klo:19:25
Ota nuo keltaset kelmuttimet pois  ::)


Ei.... ne on sikamageet!
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 28.07.12 - klo:19:39
Lainaus käyttäjältä: Taky - 28.07.12 - klo:19:34

Ei.... ne on sikamageet!

;D
Kyllä mä kestän suoran v*ttuilunkin  ;D

Itseä alkaa aina naurattaa/hymyilyttää nähdessäni tän meidän ocun,juurikin noiden kusilamppujen vuoksi  ;D
Täytyy vielä ne ripset hankkia  ;D ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Zaasa - 28.07.12 - klo:19:41
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 28.07.12 - klo:15:17
Zaasa minkä teit!!
Oikealta edestä kuuluu välillä hankaava ääni.Aivan kuten kivi olisi hiekkapellin välissä,vaan kun ei ole kun tarkistin.Täytyy soitella pajalle maanantaina.
Runttaa jarruja kunnolla,jos roskat lähtisi.
Entisessä Ocussani oli samanlainen vaiva,kiveä ei löytynyt.Jossain välissä se silti oli mutta poistui kunnon polkaisulla.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 28.07.12 - klo:19:54
Tein tuota tänään pariin otteeseen.Oli hetken hiljaa ja sitten palasi.Se ei kokoajan hankaa vaan aina välillä kuuluu pienen hetken.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Zaasa - 28.07.12 - klo:19:57
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 28.07.12 - klo:19:54
Tein tuota tänään pariin otteeseen.Oli hetken hiljaa ja sitten palasi.Se ei kokoajan hankaa vaan aina välillä kuuluu pienen hetken.
Aivan samoin kuin omassani,olisiko päässyt palan ja levyn väliin?
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 28.07.12 - klo:20:13
Näin minäkin päättelin. Levyssä ei tosin ole skraiduja:/
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Zaasa - 28.07.12 - klo:20:30
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 28.07.12 - klo:20:13
Näin minäkin päättelin. Levyssä ei tosin ole skraiduja:/
Ei levyyn yksittäisestä kivestä helposti jääkkään jälkiä,kivi kuluu nopeammin kuin levy.
Edelleen kunnon runttaus,jos ei poistu niin taitaa mennä palat vaihtoon.Ei välttämättä takuu työ.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Taky - 28.07.12 - klo:20:39
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 28.07.12 - klo:19:39
;D
Kyllä mä kestän suoran v*ttuilunkin  ;D

Samma här, mutta nyt kyllä oli tosissani.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Erkka - 28.07.12 - klo:20:40
Kannattaa myös kokeilla äkkijarrutusta taaksepäin.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Sande - 28.07.12 - klo:21:45
Ex ex skodassa oli samaa vaivaa. Aika usein mökkitiellä oli kivi jarrulevyn ja peltisen suojan välissä. Taakse päin ajo ja napakka jarrutus auttoi usein, mutta joskus piti raottaa skuuvarilla peltisuojaa niin kivi helähti alas. Scoutissa tuota ei tapahtunut muistaakseni kertaakaan (?)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 28.07.12 - klo:22:02
^nyt ei oo pellin välissä. Oletin että ois ollu.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: livejungle - 28.07.12 - klo:22:33
Ota nuo kusikelmarit edestä pois ja nopeesti. Pilaat koko autos noilla   ??? :o ;D
Näytin just eukollekkin tältä läppäriltä ja kysyin että mitä pidät, sanoi että yäk..  ;D
Muuten bueno, peukut skeidalles. 8)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Zaasa - 28.07.12 - klo:22:37
^En lähtisi kovin herkästi arvostelemaan kenenkään valintoja,pääasia jos itse tykkää niin Ok :)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Pumpeli - 28.07.12 - klo:22:42
Lainaus käyttäjältä: livejungle - 28.07.12 - klo:22:33
Ota nuo kusikelmarit edestä pois ja nopeesti. Pilaat koko autos noilla   ??? :o ;D
Näytin just eukollekkin tältä läppäriltä ja kysyin että mitä pidät, sanoi että yäk..  ;D
Muuten bueno, peukut skeidalles. 8)



määki näytin emännälle tuota sun auto kuvaa(livejungle) ja kysyin,että mitä mieltä on noista hopean värisistä kattokaiteista valkoisessa autossa,niin se sano,että yäk ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Skula - 28.07.12 - klo:22:44
Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 28.07.12 - klo:22:37
^En lähtisi kovin herkästi arvostelemaan kenenkään valintoja,pääasia jos itse tykkää niin Ok :)

Masturbo kestää kritiikin, toisin kuin jotkut  ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 28.07.12 - klo:23:04
Lainaus käyttäjältä: livejungle - 28.07.12 - klo:22:33Ota nuo kusikelmarit edestä pois ja nopeesti. Pilaat koko autos noilla   ???

not gonna happen.

Nevö!!
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Nipademu - 28.07.12 - klo:23:11
Masturbon kanssa pitäis joskus ottaa keittoa... tuskin olisi tylsä ilta  ;D ;D ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 28.07.12 - klo:23:19
Jos noista kalvoista alkasija jauhaa niin takaan että ohjelmaa piisais.

Joku kaljottelu miitti kyllä kelpais.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: VWRiddare - 28.07.12 - klo:23:33
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 28.07.12 - klo:23:19

Joku kaljottelu miitti kyllä kelpais.
Mitenkäs olisi Hotel Oskars?
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 29.07.12 - klo:08:42
Et sitten aikasemmin voinu ilmottaa.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Ton-1 - 31.07.12 - klo:10:48
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 28.07.12 - klo:19:39

Itseä alkaa aina naurattaa/hymyilyttää nähdessäni tän meidän ocun,juurikin noiden kusilamppujen vuoksi  ;D

Kyllä noilla kusilampuilla joku funktiokin on - nyt ihka ekat avovesiuintilasit omatessani huomaan että niiden kusivärisyys auttaa ja vahvasti aurinkoisella kelillä ( ei heijastele) - MasTurbon huomiovalot näkevät paremmin.  ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: jalkkis - 31.07.12 - klo:11:07
Eikös noita kusilamppuja tupannu olemaan eritoten ranskalaisissa autoissa? Onkos Masturpolla jotain fetissiä siihen suuntaan? Tää on niinku piilo-pösö?

Omaan silmään noi näyttää... öö... siltä, että pitäis nähä livenä, josko näyttäis paremmalta. Masturpon sokota kun pyrkii olemaan joko musta tai valkoinen, niin kusilamppu kyl näin kuvissa vähän tökkäsee.  Muutoinhan sokota näyttää ihan asiallisesta.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 01.08.12 - klo:09:33
LainaaOnkos Masturpolla jotain fetissiä siihen suuntaan

Joo.Kaikissa meissä asuu pieni Nicolas Sarkozy.

Lainaaniin kusilamppu kyl näin kuvissa vähän tökkäsee.

On ilimoja pielly.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: FIN-ZZE - 01.08.12 - klo:10:03
Paljon on auto herättänyt tunteita, osa positiivisia ja osa negatiivisia. Valitettavasti osa on sellaisia, että kirjoittajat piiloutuvat nimimerkkinsä taakse, heillä ei olisi munaa sanoa sitä naamatusten auton omistajalle.  >:(
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Pumpeli - 01.08.12 - klo:10:31
tuolla vedetty räsästä kaikki lamput tuolla kalvolla..
http://www.garaget.org/?car=287282&image=2840738 (http://www.garaget.org/?car=287282&image=2840738)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Antza - 01.08.12 - klo:11:00
On hieno. Pienillä yksittäisillä jutuilla saatu aikaan kokonaisuus joka erottuu positiivisesti edukseen.

Pientä madallusta vielä huutaisi..  ::)

Ja toinen juttu mikä tuli mieleen - nyt tuossa on kromia vain vanteissa ja maskin kehyksessä. Mitähän tekisi ulkonäölle jos maski ei enää kiiltäisikään..? Voi tosin olla ettei kokomusta maski istu kokonaisuuteen.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: ntix - 01.08.12 - klo:11:02
Lainaus käyttäjältä: supe - 01.08.12 - klo:10:31
tuolla vedetty räsästä kaikki lamput tuolla kalvolla..
http://www.garaget.org/?car=287282&image=2840738 (http://www.garaget.org/?car=287282&image=2840738)

Helmi   :o

Kyllä se niin on, että kaikki tai ei mitään...  ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 01.08.12 - klo:11:29
Lainaus käyttäjältä: ntix - 01.08.12 - klo:11:02
Helmi   :o

Kyllä se niin on, että kaikki tai ei mitään...  ;D

Tilasin just 20 metria keltasta laminia ja vedän koko auton sillä yli..myös maali pinnan.  :o
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: ntix - 01.08.12 - klo:11:37
Ihan vaan ehdotuksena, kun tuon teet.... Vaihda sivuikkunoihin myös keltainen kalvo... Jos et sitä tee niin konepelti+katto+takaloosteri keltaisella karvalla. Korostais kivasti.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Pumpeli - 01.08.12 - klo:11:38
vielä etumaski mustaksi tai korinväriin ;)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: ntix - 01.08.12 - klo:11:40
Lainaus käyttäjältä: supe - 01.08.12 - klo:11:38
vielä etumaski mustaksi tai korinväriin ;)

Olis kyl komee... Mut jos olis se karvapinta niin heikompi näköisetkin tietäis kuinka makee sokota oikeasti on... Tuntopintaa...
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 01.08.12 - klo:11:49
grrrrr...


niin ja sit kun tästä autosta on jauhettu 666 sivua niin myyn pois.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: ntix - 01.08.12 - klo:11:59
Mutta ajattele kuinka paljon olet herättänyt ihmisissä paljon erilaisia tunteita laittamalla autoosi neljä palasta kalvoa (jos ei lasketa ikkunatummennuksia)?

Ihailtavaa, joskin jossain määrin erittäin hämmentävää.

Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 01.08.12 - klo:12:19
Mä kyllä näkisin että olen herättänyt niitä samoja tunteita siitä hetkestä kun loin tämän nimimerkin.

"Create MasTurbo?Please press enter"
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: ntix - 01.08.12 - klo:12:20
Ok, siis automaailman Timo Soini?
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 01.08.12 - klo:12:26
Jotain sellaista. Soini tosin uhoaa eikä tee lopulta mitään.

Ennemmin pitäisin itseäni Saddam Husseinina tai Bin Ladenina. He toimivat eivätkä uhonneet. Kuten minä.

Jalalalalalalalalalalallalaalalala!
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: ntix - 01.08.12 - klo:12:28
Eli koko auton peittävä keltainen kalvopinta on todellisuutta?
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 01.08.12 - klo:12:36
Mikä on lopulta todellista?
Tuuli huojuttaa puun latvaa. Uskomme, että sen saa aikaan tuuli, jota emme näe. Samoin maailmamme on täynnä sähköä â€" sähköä, jota ilman emme tule toimeen â€" ja jota emme näe. On siis näkymättömiä asioi­ta, joita pidämme varmasti todellisina, vaikka yritämme olla uskomatta kaikkeen sellaiseen, mitä emme omin silmin voi nähdä. Mielenkiintoista, eikö totta?

(http://hachidori.org/blog/wp-content/uploads/2011/12/mit%C3%A4+vittua+nyt+taas.png)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Skula - 06.08.12 - klo:20:08
Oliks täs xenonit?
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 06.08.12 - klo:20:50
Eiiiiiiiiiii
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Skula - 06.08.12 - klo:20:52
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 06.08.12 - klo:20:50
Eiiiiiiiiiii

Sori.. Lienee ainoa puute jolla on ehkä jotain merkitystä... Muutenhan tuo ambitch greentecci on perustaltaan oivasti varusteltu...
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 06.08.12 - klo:20:55
Nii in.

Voithan sä laittaa phililimpsin xenon lookaliket sinne ja valehdella esson baarissa.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Skula - 06.08.12 - klo:21:00
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 06.08.12 - klo:20:55
Nii in.

Voithan sä laittaa phililimpsin xenon lookaliket sinne ja valehdella esson baarissa.

Joo. Tai jättää Ambitch ostamatta..
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Jere#18 - 06.08.12 - klo:21:49
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 09.07.12 - klo:21:50
Emmä kyselly sävyjä. Sanoin että 55 niin tokas että selevä.. Tiedä sit onko se 50 vai 55 mutta hieno se on :D

Tänään parkkihallissa& liikenteessä vakoilin..älä nyt ihan kaarelle taivu, mut tummuus on hyvä. Eipä juuri erota pienessä päivän paisteessa, että edessä on mitään kalvoja.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 07.08.12 - klo:04:58
Niin eihän edessä saa ollakkaan  ;)
Otsikko: Vs: Re: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 18.11.12 - klo:17:52
Ajettu ja ajettu. Ei ongelmia 9tkm aikana.
Tein talven suolaukselle vasta iskun.:
(http://img.tapatalk.com/d/12/11/18/anytuser.jpg)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: ntix - 18.11.12 - klo:21:11
Jos haluat virkistää muistoja mustan auton omistamisesta, niin saat fiksata vitosen maalipinnan milloin tahansa.
Otsikko: Vs: Re: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 18.11.12 - klo:21:33
;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 29.12.12 - klo:20:07
(http://img.tapatalk.com/d/12/12/30/u8ubu4yh.jpg)

Talvihommeleita varten piti taas asentaa. Huomenna tahkolle tai kolille. Pitää aamulla kolikkoa heittää. Onkoteistäketäsiellä?
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Korvaton - 29.12.12 - klo:20:09
Ai sä otat emännän mukaan kanssa  ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: RTWteam - 29.12.12 - klo:20:16
Lainaus käyttäjältä: LuppaKorva - 29.12.12 - klo:20:09
Ai sä otat emännän mukaan kanssa  ;D

Anoppi paremminkin.  :P
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 29.12.12 - klo:20:23
Itseasiassa miesten reissu:) a-luokka.
Mukana mm.->
(http://img.tapatalk.com/d/12/12/30/tavutysu.jpg)
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Korvaton - 29.12.12 - klo:20:31
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 29.12.12 - klo:20:23
Itseasiassa miesten reissu:) a-luokka.
Mukana mm.->
Painepesuri  :o Ã,,lä kerro enempää....
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 29.12.12 - klo:20:35
Joo pestään selkiä sillä.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: RTWteam - 29.12.12 - klo:20:44
Lainaus käyttäjältä: LuppaKorva - 29.12.12 - klo:20:31
Painepesuri  :o Ã,,lä kerro enempää....
OT:
^^Totaallinen hajoaminen  ;D :D Vois joku kerta Masturbo miittinkiä järkkäillä rinteeseen.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: Nipademu - 29.12.12 - klo:20:47
Tahkolla tuntuis porukkaa olevan, ainakin kelkkareiteillä on ollut ruuhkaa.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 29.12.12 - klo:20:54
^ vitun ryssät.

Rtw..passaa. Oisko ukko-koli kun vaan saadaan aikataulut mätsäämään?
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: RTWteam - 29.12.12 - klo:21:07
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 29.12.12 - klo:20:54

Rtw..passaa. Oisko ukko-koli kun vaan saadaan aikataulut mätsäämään?

Kuullostaa hyvälle. Tavoite olisi uskaltaa tänä talvena ensimmäisen kerran laudalla hypätä hyppyristä.  ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: ntix - 29.12.12 - klo:22:10
Ei Kolille kannata tulla. Täältä ei pääse pois.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: JJ68 - 29.12.12 - klo:22:37
Siis miten niin ei pääse. Olen käynyt kolilla useamman kerran ja jos en olisi päässyt pois tämäkin olisi jäänyt kirjoittamatta.
Otsikko: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 23.01.13 - klo:20:14
Ainii. Rtw ja ntiäks. Olen kolilla nyt lauantaina.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: ntix - 24.01.13 - klo:17:18
Pitäiskös pitää pienimuotoiset renkaan potkijaiset Joensuu-Koli-akselilla jos ehtii? Ite oon Kontiolahdella sunnuntaihin asti.
Otsikko: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 24.01.13 - klo:18:00
Eiku tuutte mäkeen niin keretään turista koko päivä. Mullo gopro otassa niin saadaan videookin miitistä.

Tällä hetkellä flunssa mutta tavote la tai su sinne kolille tulla.
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: JeanC - 24.01.13 - klo:19:45
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 24.01.13 - klo:18:00
Mullo gopro otassa niin saadaan videookin miitistä.
Oon aina tahtonu nähä MasTurbon tekemää äksönii  ;) ;D
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 24.01.13 - klo:20:16
Lainaus käyttäjältä: JeanC - 24.01.13 - klo:19:45
Oon aina tahtonu nähä MasTurbon tekemää äksönii  ;) ;D

(http://i1278.photobucket.com/albums/y515/Tom_Hotti/th_GOPR0019_zps9f44291e.jpg) (http://i1278.photobucket.com/albums/y515/Tom_Hotti/GOPR0019_zps9f44291e.mp4)

Be careful what you wish for..
Otsikko: Vs: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: RTWteam - 25.01.13 - klo:14:16
Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 24.01.13 - klo:18:00
Eiku tuutte mäkeen niin keretään turista koko päivä. Mullo gopro otassa niin saadaan videookin miitistä.

Tällä hetkellä flunssa mutta tavote la tai su sinne kolille tulla.

Rinteeseen, rinteeseen tietenkii! Tälle viikonlopulle ei taitu kalenteri mutta muuten viikonloput näyttävät tyhjiltä. Ehdotuksia rohkeasti vaan pvm?
Otsikko: Re: Masturbon 1.4tsi octavia
Kirjoitti: MasTurbo - 30.01.13 - klo:21:20
Nyt pitäis alkaa lenssun talttumaan joten lauantaina kohti kolia.