VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Muut merkit => Aiheen aloitti: matala - 28.04.12 - klo:12:53

Otsikko: MB E250 CDI AMG-sport 4Matic
Kirjoitti: matala - 28.04.12 - klo:12:53
Tässä meikäläisen E250 CDI AMG-sport 4Matic kesätassuilla.

Varusteet:

Premium business:
- Avantgarde
- ILS valot
- Suurempi polttoainetankki
- Webasto
- Parktronic

Lisäksi:
- Metalliväri tenoriitinharmaa
- AMG sport-paketti
- Nahkapenkit
- Harman Kardon Logic 7
- USB-adapteri
- Comand On Line
- Suksipussi
- Kääntyvä vetokoukku


Otsikko: Vs: MB E250 CDI AMG-sport 4Matic
Kirjoitti: Karvis - 28.04.12 - klo:13:34
Jaettu omaksi aiheeksi Markon autotallista.
Otsikko: Vs: MB E250 CDI AMG-sport 4Matic
Kirjoitti: Marko_K - 28.04.12 - klo:14:00
Nättihän tuo on harmaanakin! Löytyykö sulta parempaa kuvaa takaa, niin näkisi millainen tuo perä nykyään on AMG Sportin yhteydessä? Putket näyttäisivät olevaan "taaempana" kuin normimalleissa, joissa siis myös on nuo neliskanttiset tuplaputket nykyään.
Otsikko: Vs: MB E250 CDI AMG-sport 4Matic
Kirjoitti: matala - 28.04.12 - klo:14:22
Lainaus käyttäjältä: Karvis - 28.04.12 - klo:13:34
Jaettu omaksi aiheeksi Markon autotallista.

Kiitos, meni alunperin väärään threadiin...

Marko, otan paremman kuvan perästä
Otsikko: Vs: MB E250 CDI AMG-sport 4Matic
Kirjoitti: Marko_K - 28.04.12 - klo:14:30
Tuliko sulle nuo tummenetut lasit tehtaalta vai laitatitko jälkikäteen?
Otsikko: Vs: MB E250 CDI AMG-sport 4Matic
Kirjoitti: Scandiv - 28.04.12 - klo:15:03
Kyllä on ulkonäöllisesti hieno auto perusmalliin verrattuna. matalan ja Marko_K:n autoista myös huomaa nuo pienet muutokset, mitä eri vuosimallien välillä on tullut (ei sillä etteikö Marko_K:n autokin olisi komea). Voi olla, että putket on hieman ulompana tai sitten johtuu puskurin erilaisesta rakenteesta AMG-sport vs. vakio sport.