Autonvaihto taitaa olla edessä ja Exeo ST vaikuttaisi oikein sopivalta vaihtoehdolta.
Varastosta löytyis VW:n 17" vanteet (7,5J x 17 ET50 "GOAL") ja kysyisinkin mitenkäs nuo sopisivat Exeoon jos ajatellaan ET-lukua?
Jakohan on sama 5X112 ja taitaapa olla keskireikäkin (57,1) mutta ET hivenen eri (esim. 7,5Jx17 ET42 "MODENA").
Eipä näköjään käy Exeoon (ainakaan 2.0 TSI). >:(
Miksei? Jarrut ?
Etujarrut juurikin.