Lisään nyt tänne tallinpuolelle keväisen hankintani.
Auto on vuodelta 2008, melkolailla vakio kuosissaan ja minulle tullessaan mittarissa oli 67 tkm.
Pieniä ehostuksia toki löytyy:
-Takana led-valot
-Led-valot sisällä ja kontissa
-Milotec puskurin lastaussuoja
-Ikkunoiden tuuliojaimet (pysyy muuten etulasit puhtaampana suolanpaskasta) :)
Suunnitelmissa:
-Pakoputkeen RS:n ulostulot
Odottelen vain yhtä huolettomia kilometrejä, kuin edelliselläkin Oculla :D
Kuinkas on matka taittunut SCOUT:lla?
Tuollainen Scoutti olisi itsellenikin melko passeli seuraavaksi autoksi. Suurin syy, minkä takia Scoutin joutuu jättämään luultavasti pois valinnoista on bensa-versioiden vähyys markkinoilla.