VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A3 8P (03–) => Aiheen aloitti: Simpp4 - 24.03.12 - klo:17:49

Otsikko: Audi A3 2.0TDI, ambition vai attraction?
Kirjoitti: Simpp4 - 24.03.12 - klo:17:49
Moi,

voisiko joku viisas neuvoa minua jos kyseessä on ambition vai attraction malli kuvien perusteella. Linkki menee kansioon jossa kuvia autosta.

http://s984.photobucket.com/albums/ae327/NAzu88/Audi%20kuvat/ (http://s984.photobucket.com/albums/ae327/NAzu88/Audi%20kuvat/)

Myyjä väittää että ambition, kuvista sanoisin että tämä on attraction. Mutta "newbienä" en ole varma asiasta, kaveri olisi kiinnostunut tästä mutta jos kyseessä attraction niin ei ole hintansa värtti.
Otsikko: Vs: Audi A3 2.0TDI, ambition vai attraction?
Kirjoitti: Docw - 24.03.12 - klo:17:55
Parin ambitionin kokemuksella uskaltaisin väittää, että ihan varmasti attraction. Penkit ei ole sporttia nähnytkään ja rattikin pitäisi olla kolmepuolainen.
Otsikko: Vs: Audi A3 2.0TDI, ambition vai attraction?
Kirjoitti: Ktk - 24.03.12 - klo:18:02
Tuo ei ole Ambitionia nähnytkään. Perusratti, peruspenkit, Attractionin 16" aluvanne.
Otsikko: Vs: Audi A3 2.0TDI, ambition vai attraction?
Kirjoitti: Jusa- - 24.03.12 - klo:18:03
Attraction tuo on, Ambitionissa olisi sporttipenkkien ja kolmipuolaisen ratin lisäksi etusumuvalot vakiona
Otsikko: Vs: Audi A3 2.0TDI, ambition vai attraction?
Kirjoitti: Pekka T - 24.03.12 - klo:18:04

Lisäksi tuosta vielä puuttuu ambitionin sisustuslistat ja etusumuvalot noiden urheiluistuimien ja 3-puolaisenratin lisäksi.
Otsikko: Vs: Audi A3 2.0TDI, ambition vai attraction?
Kirjoitti: Ktk - 24.03.12 - klo:18:14
Ja listaan voisi lisätä myös hattuhyllyn aurinkolärpäkkeen joka olisi Ambitionissa.
Otsikko: Vs: Audi A3 2.0TDI, ambition vai attraction?
Kirjoitti: Pekka T - 24.03.12 - klo:18:22
Lainaus käyttäjältä: Mrk - 24.03.12 - klo:18:14
Ja listaan voisi lisätä myös hattuhyllyn aurinkolärpäkkeen joka olisi Ambitionissa.

Tuon lärpäkkeen käyttötarkoitusta tulikin aikoinaan ihmeteltyä, nyt se sitten selvisi.  :D
Otsikko: Vs: Audi A3 2.0TDI, ambition vai attraction?
Kirjoitti: Ktk - 24.03.12 - klo:18:26
Juu sen saa nostettua pystyyn "tummentamaan" takanäkymää, on niin überhienosti suunniteltu että takaluukun voi aukaista -> hattuhylly nousee ylös ilman että käikäle ottaa siitä itseensä.
Otsikko: Vs: Audi A3 2.0TDI, ambition vai attraction?
Kirjoitti: VAG! - 24.03.12 - klo:19:01
Lainaus käyttäjältä: Simpp4 - 24.03.12 - klo:17:49
Myyjä väittää että ambition, kuvista sanoisin että tämä on attraction.

Jos myyjänä on liike, niin laita toki linkki ilmoitukseen, niin nähdään millainen ammattilainen siellä ilmoittelee ;)
Otsikko: Vs: Audi A3 2.0TDI, ambition vai attraction?
Kirjoitti: Tuksuu - 24.03.12 - klo:19:10
http://www.nettiauto.com/audi/a3/4464457 (http://www.nettiauto.com/audi/a3/4464457)

Taitaa olla sama yksilö.