VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Scirocco => Aiheen aloitti: katteja - 06.03.12 - klo:18:57

Otsikko: Scirocco & webasto
Kirjoitti: katteja - 06.03.12 - klo:18:57
Hei arvon foorumilaiset.
Onko kokemuksia siitä että saako autoon asennettua gsm ohjatun webaston? Autossa (vm 2010) 2.0 bensa kone, automaatti ilmastointi ja RCD 510 soitin.
Toinen kysymys, autossa on xenon valot mutta saako ne ns päiväajovalojen polttimot vaihdettua led polttimoiksi ja jos niin mitkä pitää laittaa sekä mistä saa. Onko muita ideoita joita vaihtaisitte..?

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.

Ai niin.. auto on juuri hankittu, väri valkoinen..
Otsikko: Vs: Scirocco & webasto
Kirjoitti: Mikko - 06.03.12 - klo:22:36
Onnea uudelle ajokille ja tervetuloa!

Webastosta en oikein osaa sanoa mitään. Muistelisin, että nimimerkki sjobbe kokeili jotain eBay-mallisia ledejä päiväajovaloissa (luin brittifoorumilta). En tiedä käykö enää täällä aktiivisesti, enkä tiedä miten noiden kanssa kävi.
Otsikko: Vs: Scirocco & webasto
Kirjoitti: Kasis - 08.03.12 - klo:20:41
Onnittelut katteja "uudesta"autosta.  ;)

Minkä verran on kilometrejä kertynyt?

Led-rekkarinvalot ainakin, jos ei ole vielä.


Otsikko: Vs: Scirocco & webasto
Kirjoitti: Mikko - 08.03.12 - klo:20:49
Lainaus käyttäjältä: Kasis - 08.03.12 - klo:20:41
Led-rekkarinvalot ainakin, jos ei ole vielä.

Ja OEMmää kannattaa noissa suosia, ei tule virheitä eikä tarvitse alkaa vastuksien kanssa leikkimään. :)
Otsikko: Vs: Scirocco & webasto
Kirjoitti: katteja - 08.03.12 - klo:21:23
OEM..?
Otsikko: Vs: Scirocco & webasto
Kirjoitti: Kasis - 09.03.12 - klo:06:06
Auton valmistajan alkuperäinen tuote, ts. OEM (original equipment manufacturer).


Otsikko: Vs: Scirocco & webasto
Kirjoitti: sjobbe - 11.03.12 - klo:14:19
Autoni on nyt 1v vanha ja en ola koskaan hetkeäkään ajanut päivävaloilla. Valovipu on pysyvästi xenon -asennossa.

Ledit olen laittanut parkkivaloihin. Toimii hyvin mutta ovat huomattavasti sinisemmät kun Xenonit... ei täysin sitä mitä halusin.

Ei ole kokemusta GSM-ohjauksesta webastoon. Omassani on Webaston Telestart T100 joka on riittänyt.
Otsikko: Vs: Scirocco & webasto
Kirjoitti: katteja - 11.03.12 - klo:18:27
Se miksi ostan gsm ohjatun polttainekäyttöisen lämmittimen, automme säilytetään maanalaisessa tallissa..
Otsikko: Vs: Scirocco & webasto
Kirjoitti: JeanC - 11.03.12 - klo:18:46
Lainaus käyttäjältä: katteja - 11.03.12 - klo:18:27
Se miksi ostan gsm ohjatun polttainekäyttöisen lämmittimen, automme säilytetään maanalaisessa tallissa..

Onhan siellä "kenttää"?
Otsikko: Vs: Scirocco & webasto
Kirjoitti: katteja - 11.03.12 - klo:19:02
On..
Otsikko: Vs: Scirocco & webasto
Kirjoitti: jad - 08.04.12 - klo:21:32
Webasto Thermo Top Evo 5kw ja Web control 3 hoitaa asian. Jos löytyy Android puhelin, silloin kannattaisi harkita http://www.embelin.fi/index.php?page=remuc-2 (http://www.embelin.fi/index.php?page=remuc-2)