VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Octavia => Aiheen aloitti: JRR - 30.12.09 - klo:16:06

Otsikko: Eikö näissä ole tyyppivikoja?
Kirjoitti: JRR - 30.12.09 - klo:16:06
150000 ajettu 2.0 farkku 4x4. Kytkin vaihdettu ja pari ohjauksen niveltä. Olisivatko etupään nivelet tyyppivika?
Otsikko: Vs: Eikö näissä ole tyyppivikoja?
Kirjoitti: Ironic32 - 30.12.09 - klo:17:29
Onko tuo nyt vielä mikään tyyppivika, jos pari niveltä menee 150tkm ajetussa autossa... ::)
Otsikko: Vs: Eikö näissä ole tyyppivikoja?
Kirjoitti: Miiizka - 04.08.10 - klo:15:06
Lainaus käyttäjältä: JRR - 30.12.09 - klo:16:06
150000 ajettu 2.0 farkku 4x4. Kytkin vaihdettu ja pari ohjauksen niveltä. Olisivatko etupään nivelet tyyppivika?

Taitaa olla tyyppivika, itsellä 240tkm ajettu, ja nyt jo alkaa olemaan alkavaa välystä oikeassa raidetangon päässä, ja ei ole aiemmin vaihdettu...

Pyörän laakerit ei kestänyt edessä kun 210tkm ja 8,5vuotta.

Muutamaa anturi vikaa lukuun ottamatta auto toiminut moitteettomasti, tosin saattaahan olla maanantai kappalekkin, kun ei ole vikoja ollut.
Otsikko: Vs: Eikö näissä ole tyyppivikoja?
Kirjoitti: Markku - 28.11.10 - klo:09:56
Varmaan nuo ovat tyyppivikoja. Meillä meni kans etupyöränlaakeri 180 tkm paikkeilla ja etukallistuksenvakaajan helat viime kesänä 250 tkm ajettuna.
Raidetangon päät ja kaikki muut kumit on kyllä vielä tehtaalla asennettuja, nyt mittarissa ~260 tkm
Otsikko: Vs: Eikö näissä ole tyyppivikoja?
Kirjoitti: tsiih - 28.11.10 - klo:18:41
Normaaleja kuluvia osia, sissus sentään.
Otsikko: Vs: Eikö näissä ole tyyppivikoja?
Kirjoitti: Tureq - 30.11.10 - klo:21:32
Vilkkurele/hätävilkkukatkaisinpaketti piti vaihtaa ;)

Yhtään niveltä, puslaa tai laakeria ei ilmeisesti ole vaihdettu. 212tkm.

Öljyä menee se litra per LL-vaihtoväli. Castrol oli halvempaa kuin mobil litran pullossa, tänään ostin ku lisää pyyteli.
Otsikko: Vs: Eikö näissä ole tyyppivikoja?
Kirjoitti: andiboy - 12.05.12 - klo:13:47
Vuostuhannen vaihteen ocuissa hajoaa mittaristosta juotos joka panee sitten kaikki mittarit lepäämään, korjaus on heleppoa vaikka itekkin mutta kestääpähän ainakin kun ammattimiehellä käyttää.
Otsikko: Vs: Eikö näissä ole tyyppivikoja?
Kirjoitti: Octaavi - 17.05.12 - klo:01:35
Vuosituhannen vaihteen Ocun tyyppivika on lukkojen räpsiminen kiinni/auki ajon aikana ja etenkin kuoppaisilla teillä. Tämäkin on juotosvika vasemman etuoven lukkomoottorissa, laitteen liitin on jäänyt tukematta ja etenkin ovia paiskoessa liittimen juotokset irtoavat sen lukkomoottorin sisällä. Kaivettiin jotain 8 vuotta sitten koko lukkomoottorilaatikko ulos sieltä oven sisuksista ja purettiiin keittiön pöydällä sen verran että ne juotokset saatiin tinattua uudelleen. Meni parikin iltaa kun ei ollut rutiinia sen moottoriosan irrottamisessa ja takaisin oven sisään virittämisessä mutta eipä ole tuo vika uudelleen ilmennyt.
Otsikko: Vs: Eikö näissä ole tyyppivikoja?
Kirjoitti: harri81 - 18.11.13 - klo:11:35
olen tässä suunnittelemassa portterista luopumista ja tilalle olen suunnitellu octaviaa. sedan mallissa ilmeisesti aukeaa takalasi samalla eli lastausaukko on suht iso? koiraa pystyy kuljettamaa sedan mallissaki?
Otsikko: Vs: Eikö näissä ole tyyppivikoja?
Kirjoitti: manni - 18.11.13 - klo:12:06
Lainaus käyttäjältä: harri81 - 18.11.13 - klo:11:35
olen tässä suunnittelemassa portterista luopumista ja tilalle olen suunnitellu octaviaa. sedan mallissa ilmeisesti aukeaa takalasi samalla eli lastausaukko on suht iso? koiraa pystyy kuljettamaa sedan mallissaki?
Kaikissa viistoperäisissä Octavia-malleissa on iso luukku, jossa aukeaa lasikin samalla. Koiraakin voinee kuljettaa, mutta korkeussuuntaan farkussa tila on väljempi.
Otsikko: Vs: Eikö näissä ole tyyppivikoja?
Kirjoitti: harri81 - 18.11.13 - klo:15:44
onkos tuota octaviaa muuta kun viistoperä ja farmari?
Otsikko: Vs: Eikö näissä ole tyyppivikoja?
Kirjoitti: Tureq - 18.11.13 - klo:16:10
Harrille että siinäpä ne korimallit on.

Alkuperäiseen otsikkoon, ei kai ole tyyppivika jos joutuu etupalat ja etulevyt vaihtaan jo 254tkm:ssa?

Vakaajan helatkin on joutunu vaihtaan. Ja hehkutulpat, ja toinen ajovalon korkeudensäätömoottori.  8) :o ;D

Kallista on ollut.