VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A6 C6 (05-) => Aiheen aloitti: Rape80 - 27.02.12 - klo:13:23

Otsikko: Valohäikkää
Kirjoitti: Rape80 - 27.02.12 - klo:13:23
vika olis seuraava.
Ensimmäistä kertaa auto ilmoitti että kuskin puolen xenon on palanut,mutta valo syttyi uudelleen aina kun käytin valokatkaisinta valoasennossa,Auto-asennon sijaan ja herjaaminen loppui siihen.Vika toistui aina ajoittain.
Laakkosella vaihtoivat sitte molemmat xenonit uusimpiin malleihin ja vika hävisi eikä enää herjaillut.
Pari viikkoa pelitti ja sama vika alkoi toistumaan,mutta vänkärin puolella.
Auto laakkoselle ja vikaa ei löytynyt kun tekee sitä vain satunnaisesti.
No tänään alkoi herjaamaan että kuskin puolen päiväajovalo on palanut,vaikka näin ei todellakaan ole,eli herjaa vaikkei vikaa ole olemassakkaan.
Herjaus/vikavalo häviää kun käytän valokatkaisinta kaakossa ja laitan takaisin Auto-asentoon,mutta toistuu vähän ajan kuluttua.
Ens viikolla menee taas Laakkoselle ihmeteltäväksi ja taas maksetaan maltaita "valohoidosta".
Aikoivat laittaa Audi Finlandiin kyselyn,oisko vastaavia vikoja tullut vastaa.
Onko jollain ollut vastaavaa...??