Kokemuksia ja kommentteja?
Sopivan alumiini look listat, itte en voi sietää niitä muovipuupaneeleja, joten noi piti valita
Itsellä oli vanhassa räsässä nuo "muovialumiinit". En tosiaankaan olisi viitsinyt maksaa extraa saadakseni sellaiset myös nykyiseen.
Räsän hopeamaalilla maalatut listat ovat aivan eri, kuin nuo Superbin listat. Vaikka muovia toki ovat nekin.
Omasta mielestä 40 â,¬ on pieni hinta siitä ettei tarvitse katsella ruskealla ja mustalla sotkettuja listoja ;) Aitokin puu uppoisi minulle vasta jossain luxus autossa. Makuasioita juu...
Jos ei tullut rastitettua Mirage-listoja tai muitakaan jalomuovien tilalle, niin 12â,¬ ja pikku askartelulla tästä:
(http://www.vagarena.fi/index.php?action=dlattach;topic=14561.0;attach=21829)
Tähän:
(http://www.vagarena.fi/index.php?action=dlattach;topic=14561.0;attach=21831)
Projektiosastolla lisää vinkkejä ;)
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=14561.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=14561.0)