VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Superb II (08-15) => Aiheen aloitti: Jyri - 29.11.09 - klo:18:12

Otsikko: Mirage-viimeistely - koristelistat ovipaneeleissa ja kojelaudassa [7TB]
Kirjoitti: Jyri - 29.11.09 - klo:18:12
Kokemuksia ja kommentteja?
Otsikko: Vs: Mirage-viimeistely - koristelistat ovipaneeleissa ja kojelaudassa [7TB]
Kirjoitti: JeanC - 21.02.10 - klo:17:28
Sopivan alumiini look listat, itte en voi sietää niitä muovipuupaneeleja, joten noi piti valita
Otsikko: Vs: Mirage-viimeistely - koristelistat ovipaneeleissa ja kojelaudassa [7TB]
Kirjoitti: S-T-P - 21.02.10 - klo:23:01
Itsellä oli vanhassa räsässä nuo "muovialumiinit". En tosiaankaan olisi viitsinyt maksaa extraa saadakseni sellaiset myös nykyiseen.
Otsikko: Vs: Mirage-viimeistely - koristelistat ovipaneeleissa ja kojelaudassa [7TB]
Kirjoitti: Male80 - 22.02.10 - klo:10:16
Räsän hopeamaalilla maalatut listat ovat aivan eri, kuin nuo Superbin listat. Vaikka muovia toki ovat nekin.

Omasta mielestä 40 â,¬ on pieni hinta siitä ettei tarvitse katsella ruskealla ja mustalla sotkettuja listoja ;) Aitokin puu uppoisi minulle vasta jossain luxus autossa. Makuasioita juu...
Otsikko: Vs: Mirage-viimeistely - koristelistat ovipaneeleissa ja kojelaudassa [7TB]
Kirjoitti: jabajee - 28.03.13 - klo:23:40
Jos ei tullut rastitettua Mirage-listoja tai muitakaan jalomuovien tilalle, niin 12â,¬ ja pikku askartelulla tästä:
(http://www.vagarena.fi/index.php?action=dlattach;topic=14561.0;attach=21829)
Tähän:
(http://www.vagarena.fi/index.php?action=dlattach;topic=14561.0;attach=21831)

Projektiosastolla lisää  vinkkejä ;)
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=14561.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=14561.0)