VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3C (05–10) => Aiheen aloitti: Ghostrider - 04.02.12 - klo:20:50

Otsikko: Passat 3C valikkokielen vaihto?
Kirjoitti: Ghostrider - 04.02.12 - klo:20:50
 Ostin juuri passatin 2008 ja ongelma on se että noi näytön valikot on saksaksi, eli saako niitä mitenkään muutettua englannin kieleksi?

Kiitos jo etukäteen!!
Otsikko: Vs: Passat 3C valikkokielen vaihto?
Kirjoitti: Teppo - 04.02.12 - klo:20:56
Lainaus käyttäjältä: Ghostrider - 04.02.12 - klo:20:50
Ostin juuri passatin 2008 ja ongelma on se että noi näytön valikot on saksaksi, eli saako niitä mitenkään muutettua englannin kieleksi?

Kiitos jo etukäteen!!

Mikäli on kuten mulla niin paina viiksen alempaa nappia muutama sek pohjassa josta avautuu valikko josta sitten etsit kielen, spreche tjsp ja tadaa!
Otsikko: Vs: Passat 3C valikkokielen vaihto?
Kirjoitti: Ghostrider - 04.02.12 - klo:23:40
Siis tosta vakionopeudensäätimen viiksen päässä olevasta napista? Ja pitääkö auto olla käynnis vai missä tilassa sitä pitää painaa... Kokeilin siinä tilassa missä saa valittua noita eri vaihtoehtoja mut ei tapahtunut mitään... :'(
Otsikko: Vs: Passat 3C valikkokielen vaihto?
Kirjoitti: Vankka - 05.02.12 - klo:02:13
Sulla ilmeisesti on rattinäppäimet? Jos on niin oikean puolimaisista väsen yläkulma (kuvassa sellasia laatikoita) painele sitä kun tulee valikko veikkaisin, että toiseksi alin valinta on asetukset josta löytyy tuo sprache ja sieltä sit english. Ihan näin mutu tuntumalla mietittynä. Jos ei satu kohille niin valikko kerrallaan läpi kahlaus :D
Otsikko: Vs: Passat 3C valikkokielen vaihto?
Kirjoitti: Teppo - 05.02.12 - klo:07:45
Niin ja kait ajon aikana ei voi säätää, virrat päällä auto paikoillaan.
Otsikko: Vs: Passat 3C valikkokielen vaihto?
Kirjoitti: Ghostrider - 05.02.12 - klo:20:49
ISO KIITOS kaikille! Sieltä valikostahan se löyty, joten nyt on kieli vaihdettu!
Otsikko: Vs: Passat 3C valikkokielen vaihto?
Kirjoitti: eluboy - 26.11.12 - klo:23:17
Vanha VAG mies, mutta ensimmäinen pasuuna alla. vm. 2006, eli ajotietokone on sitä "yksinkertaista mallia" jossa on vain 2 näyttöriviä. Ei oo rattissa nappeja eikä onnistunut tuo temppu pitää viiksen keinunappia pohjassa.
Ja kaikki ilmoitukset tulee saksaksi...
Mites ohje tässä että saa kielen vaihdettua ?
Jelp anybody ?
Otsikko: Vs: Passat 3C valikkokielen vaihto?
Kirjoitti: panu - 26.11.12 - klo:23:27
Ei taida pikkunäyttöön auttaa kuin VCDS tai lasipalatsin laite.
Otsikko: Vs: Passat 3C valikkokielen vaihto?
Kirjoitti: eluboy - 27.11.12 - klo:12:51
kiitos, VW huolto osasi kertoa että se maksaa 95â,¬. Jos soku osaa sen tehdä PK-seudulla kotikonstein pientä korvausta vasten niin kyllä kiitos!
Otsikko: Vs: Passat 3C valikkokielen vaihto?
Kirjoitti: Guest-291420 - 27.11.12 - klo:13:12
Minä ihmettelen suuresti, jos homma ei onnistuisi samoin kuin V-korin Golf-pohjaisissa autoissa eli [17] - Instruments, adaptationin alta. PKS:n VCDS auttajia voit udella täältä:

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=23.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=23.0)

2min homma käytännössä, joten hyvät tuntiliksat huollossa.
Otsikko: Vs: Passat 3C valikkokielen vaihto?
Kirjoitti: Vankka - 27.11.12 - klo:14:47
Lainaus käyttäjältä: eluboy - 27.11.12 - klo:12:51
kiitos, VW huolto osasi kertoa että se maksaa 95â,¬. Jos soku osaa sen tehdä PK-seudulla kotikonstein pientä korvausta vasten niin kyllä kiitos!
Rappee on hinta koodauksella. Noilla hinnoilla VCDS maksaa ittensä takas melko tahilla :D