VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Muut merkit => Aiheen aloitti: heppuhei - 26.12.11 - klo:21:54

Otsikko: MB C 180 CDI facelift Premum Busines-11
Kirjoitti: heppuhei - 26.12.11 - klo:21:54
Toukokuussa tilattuun ja syyskuun alussa käyttöönotettuun C 180 CDI Mersuun on ajettu nyt 9000km.
Mitään ongelmia ei ole ollut.Defa-lämmittimien asennuksen yhteydessä säädettiin ohjauskulmat rengastukselle sopivammaksi.Auto on 6-vaihteinen manuaali.Manuaali siksi tällä kertaa ,koska tyttäreni ajaa tällä helmikuusta alkaen;
enkä halua hänen ensimmäiseksi tottuvan automaattiin.

Normaalin Premium Busines -varustelun lisäksi varusteita tilattiin mm:

  -  Madallettu urheilualusta
  -  Leveämpi rengastus;edessä 7,5" *17  225/45 ja takana 8,5"*17 245/40.Michelin Pilot Exalto.Nyttemmin näillä   
     vanteilla on Goodyearin nastat.
  -  Parametriohjaus;nopeampivälitteinen
  -  Pohjapanssari
  -  Vakionopeussäädin
  -  Comand Online 7" Audio/Navi/Puhelin/DVD
  -  Säilytystilapaketti
  -  Kaatuvat takapenkin selkänojat
  -  Sähköinen lasikattoluukku
   - Täysikokoinen vararengas


Kotosalla autoon on asennettu vetokoukku,lämmittimet ja 35% tummennuskalvot taakse.


Budjetti oli tiukka;siksi valitsin pienitehoisen 120hp version.Moottori on ollut kyllä positiivinen yllätys;erittäin  elastinen   ja hyvin vääntavä.Ei sammuile alakierroksilla kuten monet nykydieselit tekisivät.
Itseasiasasa auto kiihtyy tasatahtia kaverini- 08 C 220 CDI:n kanssa!

Viimeisen 4000km keskikulutus on ollut 6,4l /100km.Tähän sisältyy useita hevostrailerin vetoja.
Päivittäinen keskikulutus on helppo saada viitosella alkavaksi ilman kärryä.

Parasta autossa on ketterä, mutta vakaa ajettavuus.Urat eivät vetele,eikä ESP ole liian herkkä;kuten joissain takavetoisissa  minulla on  ollut.

Parantamisen varaa on lähinnä äänentoistossa;kun jäi tilaamatta HK/n vahvistin.Muuten auto on vastannut odotuksiani!

Otan autosta vielä parempia kuvia;näiden Vehon pihalla ennen luovutusta otetuiden  tilalle.



Otsikko: Vs: MB C 180 CDI facelift Premum Busines-11
Kirjoitti: JeanC - 26.12.11 - klo:22:21
Kivan auton tyttärelle ostit, oppii heti talvella takavedon kivat ominaisuudet  ;) Minkäs värinen tuo on?
Otsikko: Vs: MB C 180 CDI facelift Premum Busines-11
Kirjoitti: heppuhei - 26.12.11 - klo:22:43
Tässä niitä kuvia ...
Otsikko: Vs: MB C 180 CDI facelift Premium Busines-11
Kirjoitti: heppuhei - 26.12.11 - klo:22:46
Lainaus käyttäjältä: JeanC - 26.12.11 - klo:22:21
Kivan auton tyttärelle ostit, oppii heti talvella takavedon kivat ominaisuudet  ;) Minkäs värinen tuo on?
Perusmusta sisältä ja päältä ;poika aikoi pitää Mersun  kiiltävänä,sen mitä omalta Audiltaan kerkeää!
Otsikko: Vs: MB C 180 CDI facelift Premum Busines-11
Kirjoitti: JeanC - 27.12.11 - klo:14:24
On kyllä erittäin onnistunut tuo C-sarjan fl, ja mustana vielä. Kuola valuu Mesen ulkokuorelle ;)