VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Scirocco => Aiheen aloitti: Kasis - 18.12.11 - klo:12:54

Otsikko: Sciroccon "hunajakennoritilän" irroitus?
Kirjoitti: Kasis - 18.12.11 - klo:12:54
Löytyisikö tietoa, miten sciroccon puskurissa oleva hunajakennoritilä lähtee irti?
Kyselen etukäteen, kun en ole tutustunut vielä itse.
Auto menossa lohkolämmittimen asennukseen ja ajattelin laittaa pistokkeen rek.kilven alle, ettei paistaisi tökerösti silmiin.

Kiitoksia etukäteen. :)
Otsikko: Vs: Sciroccon "hunajakennoritilän" irroitus?
Kirjoitti: Late - 18.12.11 - klo:13:07
Lainaus käyttäjältä: Kasis - 18.12.11 - klo:12:54
Löytyisikö tietoa, miten sciroccon puskurissa oleva hunajakennoritilä lähtee irti?
Kyselen etukäteen, kun en ole tutustunut vielä itse.
Auto menossa lohkolämmittimen asennukseen ja ajattelin laittaa pistokkeen rek.kilven alle, ettei paistaisi tökerösti silmiin.

Kiitoksia etukäteen. :)

Jos tuon keski ritilän haluat saada irti puskurista.

Ensiksi joudut irroittamaan koko etupuskurin autosta.
Otsikko: Vs: Sciroccon "hunajakennoritilän" irroitus?
Kirjoitti: Mikko - 18.12.11 - klo:13:11
Sitä pelkkää ritilää ei kai saa irti vaan se on yhtenäinen osa loppu-alamaskin kanssa. Ne sivuosat (sumareiden ritilät) lähtee toki erikseen irti. Kaikki on kiinni muoviklipseillä puskurissa. Huono (ja näköjään valtavan kokoinen) kuva alla, mutta en parempaa Googlella löytänyt.

Itse en ole ritilää irroittanut, mutta olen vähän tutkinut asiaa netistä kun sen alaosan maalauttaminen kiiltävän mustaksi kiinnostaisi. Ilmeisesti helpointa on ottaa puskuri irti ja takakautta napsautella yksi muoviklipsi kerrallaan se maskin keskiosa pois. Ne sumariosuudet lähtee helposti vain vetämällä ulospäin. Vissiin nuo vilkkujen ympärykset (sekä vilkut) pitää myös irroittaa ensin.

(http://i54.tinypic.com/33k3sc6.jpg)
Otsikko: Vs: Sciroccon "hunajakennoritilän" irroitus?
Kirjoitti: Kasis - 18.12.11 - klo:14:15
Ainakin tuolla "uk:ssa"(netissä) sanovat, että helpoiten lähtee irti, irroittamalla puskuri.
Menee "klipsit" helposti rikki, sekä alakiinnitys äärinmäisen hankala irroittaa.

Taidan irroittaa rek.kilven ja ottaa rautasahan ja viilan käteen, jotta saan tasaisen kiinnityspinnan pistokkeelle.

Jätetään puskimen irroitus kevääseen. Sitten ruvetaan maalaushommiin, kuten yo. kuvassa.

Oi kiitos teille, te viisaat itämaan tietäjät. :D