VAGarena.fi

Tekniikka => Elektroniikka => Hifi ja multimedia => Aiheen aloitti: flabo - 15.12.11 - klo:12:44

Otsikko: RNS-500 mankka ja HTC Desire hd BT ja lisälaitteita
Kirjoitti: flabo - 15.12.11 - klo:12:44
Moron

Mulla olis 2007vm. passatti jossa olis tuo RNS-500 dynaudio radio ja siihen on vedetty hansikaslokeroo ilm. cd-vaihtajalle piuha. Olisko siihen mahdollista saada jotain adapteria millä sais kytkettyä jonkin laisen ulkoisen soittimen siihen tai jotain muuta järkevää tapaa kuin radiolähetin millä sais muualta musiikkia koneesee kun cd tai radio ? Autossa ei ole kun saksan ohjekirjaa. Jossain passatissa muistan nähneeni tuolla keski kotelissa sellasen 3.5mm stereoplugin. onhan mankassa kaikkee AUX juttuja ja semmosia mut kun ei ymmärrä  >:(

Toinen ongelma mulla on että mun autoon asenettu BT HF (tehdas asenteinen) ei nyt löydä mun HTC:tä, kun laitan laitteen etsinnän puhelinvalikosta päälle niin ilmottaa hetken päästä että ei yteenkäyviä laitteita löydy. Nokialaisilla ei ole ollu ongelmia mut toi ei vaan löydy  ??? Jostain saksalaiselta palstalta google kääntäjällä luin mut ei niiltäkää pal apua saannu. Onko niin että tuo ei vain ole jostain syystä yhteenkäypä Androidin kanssa...  :-[
Otsikko: Vs: RNS-500 mankka ja HTC Desire hd BT ja lisälaitteita
Kirjoitti: JarnoF - 15.12.11 - klo:12:49
Onko HTC:n bluukka kytketty "näkyväksi"?
Otsikko: Vs: RNS-500 mankka ja HTC Desire hd BT ja lisälaitteita
Kirjoitti: flabo - 15.12.11 - klo:12:52
joo olen laittanut laitteen havaittavaksi eli näkyvissä pitäs olla..