VAGarena.fi

Tekniikka => Elektroniikka => Hifi ja multimedia => Aiheen aloitti: Günther Wasélin os. Nivea - 29.11.11 - klo:09:47

Otsikko: RCD-510 BT kyssäri
Kirjoitti: Günther Wasélin os. Nivea - 29.11.11 - klo:09:47
Golfissani (-11) on tuo RCD-510 jossa on "Phone" nappi. Eihän siitä mitään tapahdun kun sitä painaa ja autossa siis ei ole mitään BT pakettia otettuna, mutta saisiko sen jotenkin siihen? Näin jälkikäteen?
Otsikko: Vs: RCD-510 BT kyssäri
Kirjoitti: Golfauto - 29.11.11 - klo:09:48
Lainaus käyttäjältä: Günther Wasélin os. Nivea - 29.11.11 - klo:09:47
Golfissani (-11) on tuo RCD-510 jossa on "Phone" nappi. Eihän siitä mitään tapahdun kun sitä painaa ja autossa siis ei ole mitään BT pakettia otettuna, mutta saisiko sen jotenkin siihen? Näin jälkikäteen?

Rahalla saa nettikaupoista vaikka alkuperäisen. En muista nyt linkkejä, mutta olisko vaikka 300e osat ja asennus päälle.
Otsikko: Vs: RCD-510 BT kyssäri
Kirjoitti: Guest-177343 - 29.11.11 - klo:10:33
http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p1298_c325_Bluetooth-Hands-free-kit---Retrofit---VW-Golf-6--Bluetooth-Only-.html (http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p1298_c325_Bluetooth-Hands-free-kit---Retrofit---VW-Golf-6--Bluetooth-Only-.html)

Ihan ei 300e riitä. Siis pirun kallis tuo on suhteessa saatavaan hyötyyn.. Fisconin "vastaavan" saa kufateciltä vähän edukkaammin, joskaan ei sekään ilmainen ole:

http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p1182_c325_FISCON-Bluetooth-Handsfree----Basic-Plus----VW--Skoda.html (http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p1182_c325_FISCON-Bluetooth-Handsfree----Basic-Plus----VW--Skoda.html)

Eli hieman kallis on se phone-nappi siinä tyhjänpanttina.. Asennus toki onnistuu kotikonsteinkin jos on näppärä.
Otsikko: Vs: RCD-510 BT kyssäri
Kirjoitti: mla - 29.11.11 - klo:10:54
eBaystä löytää kylla alkuperäisistä osista (pl. johtosarja) kasattuja paketteja tuohon 300e:n.

5K0035730D tai 7P6035730F osanumeroksi - vanhemmatkin (kirjain perässä) käyvät jos ei tarvitse uusimpia ominaisuuksia.
Otsikko: Vs: RCD-510 BT kyssäri
Kirjoitti: Günther Wasélin os. Nivea - 29.11.11 - klo:10:58
Onpas kallista, elämä on :) Kiitos!