Harkinnassa on kakkosautoksia hankkia tuollaista uutta laitetta.
Olisiko viimeaikoina (2009->) tuollaisen hankkineilla jaettavana kokemuksia moisesta laitteesta.
Minulla ko. auto vm. 2009, johon olen ollut erittäin tyytyväinen 60 000 km aikana. Eipä ole juuri muuta murhetta ollut, kuin, että olen joutunut takaoven ruuveja kiristämään. Hieno ajettava erityisesti talvella.
Takarenkaat 225/45 17 kuluivat yllättävän nopeasti ja eturenkaita nopeammin, 16 tuumaiset korkeammalla profiililla olisivat olleet paremmat.
Olen miettinyt vielä chippausta tehokkaammaksi, mutta en ole vielä viitsinyt investoida, toisaalta kun en oikein tiedä hyötyjä, toisaalta pelkään jakohinan takia. Onko jollakin ollut kokemuksia?