Nyt alkoi TDi uliseen kun hipaisee kaasua, ei mitään paukahduksia yms. antanut kun morsian tuolla ajeli, mieletön ulina vain kun vähäkään painaa kaasua. Voi ahtoputki olla irti vaiko turbo hajalla? Nyt ei pimeässä tuonne oikein näe ja on muutenkin ahtaassa paikassa moottorin takana.
Mulla aikoinaan vihelsi Golf TDI:ssä IV uudesta alkaen Turbo, eipä tuo haitannut mitään. Ajoin autolla melkein 130000, ja hyvin kesti. Laakkosella vain kuittasivat, että siinä on urheiluauton tuntua. :o
Eipä tuota nyt voine ominaisuudeksi sanoa kun aiemman 30tkm:n ajolla sieltä ei ole kuulunut tuollaista vihellystä. Ei todellakaan kuulosta terveeltä. Lisäksi kun on tehotkin kadoksissa.