Autosta löytyy MFD2, voice control ja BT. Näyttää olevan Nokian CarKit keskikonsolin sisällä...mutta kun systeemi on paritettu jo jonkin iän ikuisen vanhan Nokian puhelimen kanssa edellisen omistajan toimesta, niin eipä onnistu meikäläisen luurin parittaminen enää.
Kokeilin ottaa omalla työluurilla siihen yhteyttä, mutta ongelmaksi muodostui se että puhelinta ei voinut yhdistää autoon vaikka "monitoiminäytössä" puhelimen malli olikin oikein. Mistämoinen? Voiko tuon puhelimen "resetoida" jostakin?
En kyllä ymmärrä mikä ihmeen järki on ollut alunperinkään ottaa kiinteää mallia oleva teline liittimineen päivineen puhelimelle kun nykyään puhelin kestää vain pari vuotta....autossa se teline on ikuisena riesana sitten...noo se "purkautumisesta"....
Voiko tuon CarKitin muuttaa joksikin fiksummaksi systeemiksi? Ideoita.
Jos ei ratkea niin vaihdat CarKitin tähän http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p1180_c315_FISCON-Bluetooth-Handsfree----Basic----VW--Skoda.html (http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p1180_c315_FISCON-Bluetooth-Handsfree----Basic----VW--Skoda.html)
Toimii rattinapit ja tekee valikon MFA:han.
Ajotietokoneen näytössä näkyykin tuo puhelin. Tosin tekstiviestejä ei pysty lukemaan. Ymmärtääkseni tuo RCD300 on jotenkin kytköksissä tuohon autosarjaan, ainakin sinne kaksi johtoa menee, vai onko se vain mykistystä varten?
Tuo vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta vaihtehdolta. Nythän voin käyttää ratin nappuloilla jo tuota HF:ää tuolta ajotietokoneen näytöstä (MFA? Anteeksi maalaisuuteni). En vaan saa tehtyä paritusta BT:llä. Nyt siellä vilkkuu 6310 Nokia (kuinka jollakin voi olla sellainen puhelin vielä hengissä?) omaa ei saa tilalle.
Onko tuo kyynärnojan sisällä oleva HF systeemi latausta varten vai? Ainakin sen haluaisin pois/päivitettyä parempaan.
Korvaako tai tekeekö tuo sarja nykyisen systeemini jotenkin entistä paremmaksi?