Tietääkö kukaan on näissä laitteissa (Bolero/Amudsen+/Columbus) äänentoistollisia eroja?
Lainaus käyttäjältä: Automaattori - 21.10.11 - klo:12:08
Tietääkö kukaan on näissä laitteissa (Bolero/Amudsen+/Columbus) äänentoistollisia eroja?
Kaikissa näissä on Sound System taustalla. Ei eroja. Samaa p....
Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 21.10.11 - klo:12:56
Kaikissa näissä on Sound System taustalla. Ei eroja. Samaa p....
Trollollol, ei noihin ole pakko ottaa Sound Systemiä.
Lainaus käyttäjältä: Karvis - 21.10.11 - klo:12:59
Trollollol, ei noihin ole pakko ottaa Sound Systemiä.
Eli kaikissa sama perusshetti kaiuttimia, ei vahvistinta. Ja alkup. kysymys "onko eroja?". No ei ole vieläkään. Trallallal.
Lainaus käyttäjältä: Automaattori - 21.10.11 - klo:12:08
Tietääkö kukaan on näissä laitteissa (Bolero/Amudsen+/Columbus) äänentoistollisia eroja?
Kuuleman mukaan noissa naveissa on parempi äänentoisto kuin Bolerossa, kokeneemmat kertokoon lisää.
Vielä kiinnostais kokemukset tuosta Amundsen+ navista. Puhuuko Suomea? Saako poliisitolppavaroituksia Suomen karttaan? Ja miten karttapäivitykset hoidetaan?
Mitkään vag-navit eivät puhu suomea... (ja ehkä parempi niin, koska monen navin suomikäännös kuullostaa typerältä).
Ruotsi näkyy olevan tarjolla columbukseen/rns510:n mutta en tiedä puhuuko ne, vai vain tekstit käännetty.
Columbukseen saa kartalle näkymään kamerat. Varoitusta ei ainakaan toistaseks ole, pelkkä kuvake kartalla.
http://www.vagarena.fi/index.php?board=185.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?board=185.0)
Lainaus käyttäjältä: Tos® - 23.10.11 - klo:14:37
Mitkään vag-navit eivät puhu suomea... (ja ehkä parempi niin, koska monen navin suomikäännös kuullostaa typerältä).
Ruotsi näkyy olevan tarjolla columbukseen/rns510:n mutta en tiedä puhuuko ne, vai vain tekstit käännetty.
Columbukseen saa kartalle näkymään kamerat. Varoitusta ei ainakaan toistaseks ole, pelkkä kuvake kartalla.
http://www.vagarena.fi/index.php?board=185.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?board=185.0)
Kiitos, tuo suomikäännös ei ole tärkeä, mutta kartan päivittäminen on. iPhonessa homma toimii todella kätevästi, nää autolaitteet on kyllä jääneet kehityksessä jälkeen. Tuo Admundsen tulee mulle Yetin Function-paketin mukana, muuten mulle olisi Bolero riittänyt.
Ainakin columbuksen kartta on varsin helppo päivittää.
Tältäkin sivulta löytää linkkejä uuteen karttaan.
Samasta osotteesta löytänee myös toiseen naviin karttalevyn.
Lainaus käyttäjältä: Tos® - 23.10.11 - klo:16:29
Ainakin columbuksen kartta on varsin helppo päivittää.
Tältäkin sivulta löytää linkkejä uuteen karttaan.
Samasta osotteesta löytänee myös toiseen naviin karttalevyn.
Linkki on mielestäni suora yhteys asiaan, eikä niin että on pakko lukea kilometri asiaa sivuavaa tekstiä. Kiitos kuitenkin vaivannäöstä! Kaipa huolto homman sitten ajallaan hoitaa.
http://gpsunderground.com/forum/car-navi-system/car-gps-systems/volkswagen-seat-skoda/ (http://gpsunderground.com/forum/car-navi-system/car-gps-systems/volkswagen-seat-skoda/)
Lainaus käyttäjältä: Tos® - 24.10.11 - klo:08:37
http://gpsunderground.com/forum/car-navi-system/car-gps-systems/volkswagen-seat-skoda/ (http://gpsunderground.com/forum/car-navi-system/car-gps-systems/volkswagen-seat-skoda/)
Tack ;D
Itselläni on kokemusta Bolerosta ja Amundsenista (ei plussasta) ilman sound systemiä. Boleron äänenlaatu on huono sellaisenaan, toki menettelee radiosta puhetta kuunnellessa.
Amundsenissa on taas aivan loistava äänenlaatu; musiikki soljuaa ja rytmiä löytyy, sävyjäkin. Radiokin toimii häiriöttä. En näe mitään järkeä lisätä sen kanssa sound systemiä.
Amundsen+:sta on vaikea sanoa. Olen jostain lukenut, että siinä on eri valmistaja. Näin ollen vahvistinaste voi olla eri?
swing vs. columbus, äänenlaatu columbuksessa aivan eriplaneetalta
Laajennan hieman ja kysyn miten Zenec ZE-NC2010 pärjää äänenlaadullisesti, kun vastassa on Bolero/Amudsen+/Columbus?