VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Octavia II (04-13) => Aiheen aloitti: jsep - 03.10.11 - klo:15:19

Otsikko: Mistä nostaa Octavia hallitunkilla
Kirjoitti: jsep - 03.10.11 - klo:15:19
Kun ei kerran searchilla löytynyt niin kysytään.

Aloin ihmetellä viikonloppuna, että mistäköhän tuota Octaviaa voi hallitunkilla nostaa.
Onko kukaan kysynyt asiaa maahantuojalta tahi muuten onkinut selville "hyvän/oikean" nostopaikan.

Renkaidenvaihto lähitulevaisuudessa olisi näköpiirissä.
Otsikko: Vs: Mistä nostaa Octavia hallitunkilla
Kirjoitti: Bisti - 03.10.11 - klo:15:37
Asiasta on lisää keskustelua täällä (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=4517.0). Pääsääntönä voisi sanoa että nosto tapahtuu samasta kohdasta kuin auton omalla tunkilla, mutta täytyy varmistaa että tunkki pääsee noston aikana liukumaan vapaasti alustalla, ettei helma taivu sivuttaisen väännön takia.

Edit: Ai niin, täällä oli keskustelu ihan kirjaimellisesti tuosta miten kannattaa/ ei kannata nostaa hallitunkilla (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=5195.0)