Kun ei kerran searchilla löytynyt niin kysytään.
Aloin ihmetellä viikonloppuna, että mistäköhän tuota Octaviaa voi hallitunkilla nostaa.
Onko kukaan kysynyt asiaa maahantuojalta tahi muuten onkinut selville "hyvän/oikean" nostopaikan.
Renkaidenvaihto lähitulevaisuudessa olisi näköpiirissä.
Asiasta on lisää keskustelua täällä (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=4517.0). Pääsääntönä voisi sanoa että nosto tapahtuu samasta kohdasta kuin auton omalla tunkilla, mutta täytyy varmistaa että tunkki pääsee noston aikana liukumaan vapaasti alustalla, ettei helma taivu sivuttaisen väännön takia.
Edit: Ai niin, täällä oli keskustelu ihan kirjaimellisesti tuosta miten kannattaa/ ei kannata nostaa hallitunkilla (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=5195.0)