VAGarena.fi

Tekniikka => Moottori ja voimansiirto => Aiheen aloitti: Väpä - 26.09.11 - klo:17:37

Otsikko: Turbosta outo ääni
Kirjoitti: Väpä - 26.09.11 - klo:17:37
En nyt varma ole tuleeko ääni turbosta, mutta ei tule muutakaan mieleen. Ã,,äni kuuluu korkeilla kierroksilla kiihdyttäessä vain. Missä vois olla vika, vai onko mitään vikaa edes ? Eikai nyt sentään 30tkm ajetusta ole turbo antamassa periksi.

Löysin juutuubista hyvin samanlaisen äänen vaikka onkin täysin eri autosta: strange turbo noise (http://www.youtube.com/watch?v=pqxJ5FyxbDQ#) Mulla tosin ei kuulu noin selvästi, mutta kuuluu kuitenkin ja se häiritsee.
Otsikko: Vs: Turbosta outo ääni
Kirjoitti: nikob - 29.09.11 - klo:22:47
Eikös sulla ole takuunalainen auto? Huoltoon vain!