Moi olisikos kellään vinkkiä miten Passattiin saa vaihdettua parkin hehkun... Itse vähän yrittelin kokeilla mut ei ole mulla mitkään kätilön kädet.. Olisikos jollain jotain vinkkiä miten onnistuisi parhaiten. Niin ja autossa on h7..
niin ja jos joku nuorempi polvi ei tajua niin korjataan sitten parkin polttimon vaihto!!
Parkin hehkun...? ettei polttimo?
Lainaus käyttäjältä: JeeJee - 22.08.11 - klo:13:10
Moi olisikos kellään vinkkiä miten Passattiin saa vaihdettua parkin hehkun... Itse vähän yrittelin kokeilla mut ei ole mulla mitkään kätilön kädet.. Olisikos jollain jotain vinkkiä miten onnistuisi parhaiten.
Kerro toki onko sulla Xenon-umpiot vai halogeenit?
Lainaus käyttäjältä: Pupa - 22.08.11 - klo:13:59
Kerro toki onko sulla Xenon-umpiot vai halogeenit?
Siis tavalliset halogeenit on
Ite taistelin saman asian kanssa pari viikkoa sitten, vähän se on ahas väli >:(
Ei muutaku kahella sormella liittimestä kiinni ja koittaa vetää... Ei tarvii kääntää mihinkään suuntaan. Ja takasin laittaessa yritettävä saada lamppu osumaan reikäänsä oikeessa asennossa ja painettava kiinni.