VAGarena.fi

Tekniikka => Alusta, vanteet ja renkaat => Aiheen aloitti: franklin - 17.08.11 - klo:23:21

Otsikko: octavia renkaat
Kirjoitti: franklin - 17.08.11 - klo:23:21
Mietin sellaista asiaa että voisinko laittaa 205/60r16(ET45) nastat octaviaan(RS) -07. sellaiset löytyisi varastosta, onhan ne hieman isompia ku vakiot (205/55r16  ET50) mut jos mahtuisi alle niin toi ekstra korkeus ois vaan ihan jees  ;D
Otsikko: Vs: octavia renkaat
Kirjoitti: Wilburi - 17.08.11 - klo:23:28
Miten tämä korkeampi profiili olisi parempi RS Octaviaan??? Tuohon menisi paljon paremmin matalampi profiili Nythän kyseessä ei ole mikään peruspappamalli vaan hieman urheilullisempaan suuntaan "viritetty" malli. Ole rohkea ja valitse autoon sopiva rengastus.  :)
Otsikko: Vs: octavia renkaat
Kirjoitti: franklin - 18.08.11 - klo:00:08
tottakai. on mulla kunnon 18tuumaiset kesärenkaat, mut talvirenkaat pitäisi vaihtaa ja saisin sellaiset ilmaiseksi. ja mulle toi matala profiili ei ole pakko talvisin :)
Otsikko: Vs: octavia renkaat
Kirjoitti: Reneto - 18.08.11 - klo:00:24
Tuo koko 205/60-16 ei taida löytyä rekisteriotteesta? Periaatteessa sitä ei saisi laittaa alle. Eri juttu, huomaako sitä kukaan. Katsastus..?
Otsikko: Vs: octavia renkaat
Kirjoitti: Karvis - 18.08.11 - klo:00:37
Lainaus käyttäjältä: Reneto - 18.08.11 - klo:00:24
Tuo koko 205/60-16 ei taida löytyä rekisteriotteesta? Periaatteessa sitä ei saisi laittaa alle. Eri juttu, huomaako sitä kukaan. Katsastus..?

Halkaisija ja vierintäkehä muuttuu niin vähän ettei sillä ole mitään merkitystä katsastuksessa, sen puolesta sen saa laittaa alle vaikkei kokoa olekkaan otteessa.