Onko muilla havaintoja että A3:n etuoven kahvat ottavat avattaessa kiinni ovipeltiin.
On näköjään syönnyt maalit molemmista etuovista 3-4 cm matkalta keskeltä kahvaa, kahvan yläpuolelta.
Liekkö sitten alunperin kahvat liian lähellä peltiä vai lieneekö kahvat kuluneet. Auto reilut 2,5 vuotta
vanha ja mittarissa 75tkm.
Lainaus käyttäjältä: tex102 - 15.08.11 - klo:11:47
Onko muilla havaintoja että A3:n etuoven kahvat ottavat avattaessa kiinni ovipeltiin.
On näköjään syönnyt maalit molemmista etuovista 3-4 cm matkalta keskeltä kahvaa, kahvan yläpuolelta.
Liekkö sitten alunperin kahvat liian lähellä peltiä vai lieneekö kahvat kuluneet. Auto reilut 2,5 vuotta
vanha ja mittarissa 75tkm.
Kyllä nuo kahvat väärin laitettu. Itsellä ei mitään vikaa oven kahvoissa auto 2004 vuosimallia.
Itselläni on 2009 facelift Sportbackissa juuri menossa kuljettajan oven kahva säädätykseen, lienee jo tehtaalla ruuvattu väärin.
1. omistajaa tuo ei ole haitannut, mutta itse huomasin sen samantien. Onneksi jälkiä ei vielä ole tullut.
Nostetaas hieman..itsellä sama ongelma -09 sportbackissa. Oletteko saaneet nuo säädätykset valmistusvirheen piikkiin, vai oletteko joutuneet maksamaan itse? Mitä kustanti?