Moi
Vihelteleekö teidän Sciroccot?
Huomasin tuossa juuri ikkunat auki ajellessa että kiihdytyksissä turbo antaa reippaan vihellyksen.
Onkohan tämä ominaisuus vai ongelmia tiedossa? Missään muualla tuo ei näy, tunnu tai kuulu eli auto pelaa niinkuin ennenkin.
Kyllä tuo oma ainakin on alusta asti vihellellyt, olettaisin että on mekaaninen ahdin kun alakierroksilla vislailee enemmän.
Jopa omasta 90 kW:n kulkineesta kuuluu turbon vihellys. Jotenkin tuntuu, että lämpimillä keleillä viheltelee enemmän kuin kylmillä, mikä viittaisi siihen, että moottorinohjaus yrittää pitää teholukemat vakiona ja turbon toimintaa säädellään sen mukaan.
Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 27.07.11 - klo:11:44
Jopa omasta 90 kW:n kulkineesta kuuluu turbon vihellys. Jotenkin tuntuu, että lämpimillä keleillä viheltelee enemmän kuin kylmillä, mikä viittaisi siihen, että moottorinohjaus yrittää pitää teholukemat vakiona ja turbon toimintaa säädellään sen mukaan.
Kummaa, ikinä ei ole turboni viheltänyt, liekö rikki ;D
Lainaus käyttäjältä: tsiih - 27.07.11 - klo:12:14
Kummaa, ikinä ei ole turboni viheltänyt, liekö rikki ;D
Ehket vain anna autolle tarpeeksi kenkää. ;) Ei tuo vihellys mitenkään voimakasta tosiaan ole, eikä siihen kiinitä huomiota jos ei erikseen yritä kuulostella moottorin äänimaailmaa.
Mielestäni kompura ei vihellä vaan kurnuttaa kuin sammakko. Ihme jokellusta ;D
Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 27.07.11 - klo:12:19
Ehket vain anna autolle tarpeeksi kenkää. ;) Ei tuo vihellys mitenkään voimakasta tosiaan ole, eikä siihen kiinitä huomiota jos ei erikseen yritä kuulostella moottorin äänimaailmaa.
En annakaan vaan koko jalkaa :D Yhden kerran tottapuhuen on pienen vihellyksen päästänyt, hakiessani sen jakopääremontista keväällä... Sen jälkeen ei mitään. Mitä minun korvani ei kuule sitä ei ole ;)