Nyt lähtee halvalla!
2009 1.8 TSI DSG Superbin maallinen taival päättyi lahtelaisen korjaamon pihalle.
Isku öljypohjaan johti ketjun löystymisen kautta moottorivaurioon.
Ollut mulla 2012 vuodesta ja koska asun ulkomailla autolla on enimmäkseen ajettu vain kesäisin. Mittarissa noin 170tkm.
Purkuliike tarjosi 400e, jos jollain täällä on parempaa käyttöä niin lähtee samaan hintaan. Ehtona vaan, että pitäisi saada siirrettyä pois korjaamon pihalta pikaisesti.
Kuvia ja tietoa Whatsappilla: 050 564 5642