Tiguan eHybrid -23
Muutaman kerran bensaluukku jäänyt aukeamatta/auennut älyttömällä lukojen rämppäämisellä ja vivusta nykimällä.! Ja viimeisellä kerralla kun aukesi ei ottanut bensaa sisään. Onko putkessa vielä jokin sähköinen läppä?
Nämä tietysti tapahtunut tyttären tankatessa ja näytössä näkyviä tekstejä en muista...
onko muilla ollut ko vaivaa ja miten on ratkennut?
Kannattaa vaihtaa lukitusmoottori/solenoidi hyvän sään aikana. Moottorin hajotessa luukkua ei saa auki kuin väkivalloin rikkomalla. älytön konstruktio ja samaa luukkua käytetään myös sähköautoissa. Tuolta tarinaa vaihtamisesta ja varaosista:
https://keskustelu.vagtech.fi/threads/octavia-iv-latausluukun-lukitusmoottorin-vaihto.647/