VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Octavia IV (20-) => Aiheen aloitti: Joulupukki - 10.04.26 - klo:19:07

Otsikko: Jäljet helmoissa
Kirjoitti: Joulupukki - 10.04.26 - klo:19:07
Mistä ihmeestä on tullut tälläiset jäljet kaikkiin helmoihin?
Otsikko: Vs: Jäljet helmoissa
Kirjoitti: Tos® - 11.04.26 - klo:11:22
Kuva olis kiva
Otsikko: Vs: Jäljet helmoissa
Kirjoitti: Daatta - 13.04.26 - klo:08:46
Kuvia ei pysty liittämään suoraan foorumille, pitää jakaa nettikuvapalvelun kautta.

Jäljet ovat luultavasti nostokohtien paikat.