Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Skoda => Octavia IV (20-) => Aiheen aloitti: Joulupukki - 10.04.26 - klo:19:07
Otsikko:
Jäljet helmoissa
Kirjoitti:
Joulupukki
-
10.04.26 - klo:19:07
Mistä ihmeestä on tullut tälläiset jäljet kaikkiin helmoihin?
Otsikko:
Vs: Jäljet helmoissa
Kirjoitti:
Tos®
-
11.04.26 - klo:11:22
Kuva olis kiva
Otsikko:
Vs: Jäljet helmoissa
Kirjoitti:
Daatta
-
13.04.26 - klo:08:46
Kuvia ei pysty liittämään suoraan foorumille, pitää jakaa nettikuvapalvelun kautta.
Jäljet ovat luultavasti nostokohtien paikat.
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat