Octavia on alkanut vaatimaan ylimääräistä starttausta (2-3 sekuntia) käynnistyäkseen lämpimänä. Kylmänä käynnistyy välittömästi. Polttoaineensuodatin on juuri vaihdettu. Sama oire oli jo aiemmin. Onko vinkkejä?
pumpparikone vai common rail? jos pumppari niin kansi laajenee lämmettyään ja suuttimien tiivisteet falskaa löpölinjastot täyteen ilmaa
voi toki olla että starttikin kulahtanut eikä enää jaksa pyörittää tarpeeksi nopeasti, ja kun ecussa ei ole rikastusta starttaukseen lämpöiselle koneelle niin tapahtuu näin. Tuon teorian saa testattua antamalla apuvirtaa toisesta autosta/akusta käynnistyshetkellä
Pumppari ja kuulostaa loogiselta, kiitos!