VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => ID.4 => Aiheen aloitti: arska0808 - 18.06.25 - klo:15:37

Otsikko: ID.4 rekisterikilven valon vaihto
Kirjoitti: arska0808 - 18.06.25 - klo:15:37
Onko kukaan vaihtanut rekisterikilven valoa? Miten se lähtee ehjänä irti? Toinen puoli on pimeänä, huomasivat vuosihuollossa.
Uusi moduuli olisi marmorilla n 100 euroa ja Motonetissä n puolet siitä.
Otsikko: Vs: ID.4 rekisterikilven valon vaihto
Kirjoitti: Zigu - 18.06.25 - klo:19:58
Lainaus käyttäjältä: arska0808 - 18.06.25 - klo:15:37Onko kukaan vaihtanut rekisterikilven valoa? Miten se lähtee ehjänä irti? Toinen puoli on pimeänä, huomasivat vuosihuollossa.
Uusi moduuli olisi marmorilla n 100 euroa ja Motonetissä n puolet siitä.

Talttapää ruuvimeisselillä laidasta vain painaa, niin irtoaa.