Onko kukaan vaihtanut rekisterikilven valoa? Miten se lähtee ehjänä irti? Toinen puoli on pimeänä, huomasivat vuosihuollossa.
Uusi moduuli olisi marmorilla n 100 euroa ja Motonetissä n puolet siitä.
Lainaus käyttäjältä: arska0808 - 18.06.25 - klo:15:37Onko kukaan vaihtanut rekisterikilven valoa? Miten se lähtee ehjänä irti? Toinen puoli on pimeänä, huomasivat vuosihuollossa.
Uusi moduuli olisi marmorilla n 100 euroa ja Motonetissä n puolet siitä.
Talttapää ruuvimeisselillä laidasta vain painaa, niin irtoaa.