VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => ID.4 => Aiheen aloitti: Rasev - 09.06.25 - klo:16:48

Otsikko: Radion mute?
Kirjoitti: Rasev - 09.06.25 - klo:16:48
Onko jotain oikotietä muteen? Kun ajaa esmes autohalliin, ei jaksaisi sitä suhinaa aina säätää miinuksella pois. Onko mute jonkun pikatoiminnon takana?
Otsikko: Vs: Radion mute?
Kirjoitti: Tos® - 09.06.25 - klo:17:12
virtanapin sipaisu
Otsikko: Vs: Radion mute?
Kirjoitti: Topjanne - 10.06.25 - klo:08:04
Eikö ID.4:ssäkin ole hipaisukytkimet ratissa. Volumesäätimen pintaa pyyhkäisemällä miinuksen suuntaan toimii hieman nopeammin kuin miinuksen tökkiminen.

Asetuksissa voi myös säätää automaattisen äänenvaimennuksen tason tutkien tai kameran aktivoituessa, mutta ehkä tässä tapauksessa se ei auta.
Otsikko: Vs: Radion mute?
Kirjoitti: Daatta - 10.06.25 - klo:09:41
Volumea pystyy toki säätämään ratin painikkeen hipaisulla, mutta mute-toiminto löytyy juurikin virtanappia hipaisemalla.

Itse kuuntelen autossa pelkästään Spotifyä AA:n välityksellä, ei muistunut edes mieleen että radio ei välttämättä kuulu parkkihallissa...