22 mallisessa tuontipelissä on nyt softa 3.4. Kartta-aineisto 21.7 eli kohta 4 vuotta vanha ja sen huomaa kyllä. Ohjeena on ladata pakattuna uudet kartat ja purkaa ne tikulle. Tämä kaikki tehty. Tikku kiinni autoon ja hetken päästä ruutuun ilmoitus: ei soitettavia tiedostoja.
Onkohan tuossa joku onnistunut, missä voisi vika olla? Ehkä voisi korjaantua ostamalla tuo we connect, mutta haluaisin nyt tässä vaiheessa vain päivittää ne kartat
En tiedä kun en ole koskaan päivittänyt (koska we connect..), mutta ohjeen mukaan olet tehnyt ja silti ei onnistu? https://www.myvolkswagen.net/weatweb/feature-apps/nmu/assets/installationGuides/en/discoverProGen3-en-202419.pdf
Vaikuttaisi että auto ei tunnista tikkua, kun yrittää sieltä mediaa toistaa. Pitää olla vähintään 32GB USB-C tikku, NTFS tai exfat formaatissa, karttatiedoston purku 7zip ohjelmalla tikun juureen.
Olisko sama mikä tuossa 2019 vuoden Passatissa, ettei ilmoita vaan mitään? Passatissa prosessi on ollut: Katso karttaversio, tikku kiinni autoon ja katso tunnin autoilun päästä uudestaan onko versionumero päivittynyt