Elikkä, kun pitää vetoa päällä, ottaa pois ja täppää kaasua uudestaan niin kuuluu selkeä kolahdus, vika ilmennyt nyt kun kelit lämmenneet. Aina kun veto menee uudestaan päälle tai jos rivakasti lähtee paikoiltaan niin kolahtaa, kuulostaa siltä että kolahtaa juuri takaa. Liike lupasi että jos tulee vikaa tai jotain hajoaa, korjaavat, ei kuulemma tee sitä kokoajan. Mistähän lähteä vikaa tutkimaan? Auto myös vähän vispaa kun kylmänä ajaa, lopettaa siinä 5min ajon jälkeen.
2011 4motion Dsg
Moottorikoodi CFGB
Paljonko autolla on ajettu? Voisko olla kardaanin pusla väljänä?