VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Octavia IV (20-) => Aiheen aloitti: MikkoL_78 - 21.02.25 - klo:14:14

Otsikko: Miten irroitetaan ilmastoinnin ohjauspaneeli?
Kirjoitti: MikkoL_78 - 21.02.25 - klo:14:14
Pitäisi vaihtaa data-USB liitin. Kosketusnäytön saan irti, mutta miten irroitetaan ilmastoinnin ohjauspaneeli?

-Mikko
Otsikko: Vs: Miten irroitetaan ilmastoinnin ohjauspaneeli?
Kirjoitti: Jacce75 - 21.02.25 - klo:14:49
Oliko autossa minkä mallinen paneli?
Otsikko: Vs: Miten irroitetaan ilmastoinnin ohjauspaneeli?
Kirjoitti: MikkoL_78 - 26.02.25 - klo:14:03
Alla olevan kuvan kaltainen.

(https://imagizer.imageshack.com/img923/6281/Yoq1Uo.jpg)
Otsikko: Vs: Miten irroitetaan ilmastoinnin ohjauspaneeli?
Kirjoitti: philips - 26.02.25 - klo:17:03
Tuo taitaa olla vanhempi 3 mallin octavia eikä 4
Otsikko: Vs: Miten irroitetaan ilmastoinnin ohjauspaneeli?
Kirjoitti: MikkoL_78 - 27.02.25 - klo:10:07
hups, niin on. Meni vahingossa tää mun postaus väärään ryhmään. Pahoittelut!
Otsikko: Vs: Miten irroitetaan ilmastoinnin ohjauspaneeli?
Kirjoitti: o.b. - 27.02.25 - klo:15:16
Näyttäisi samalta kuin B8 Passatissa.

Ensin radion kehys pois, voi olla tiukassa. Sen jälkeen Climatronicin kehys. Sitten näkyykin neljä muovista "niitiä", jotka irtoavat kun nupin vetää hieman ulospäin.
Otsikko: Vs: Miten irroitetaan ilmastoinnin ohjauspaneeli?
Kirjoitti: MikkoL_78 - 28.02.25 - klo:13:49
Paneeli irtosi helpoisti irroitustyökaluilla. Climatronicia ei uskalla irroittaa voimalla :(
Otsikko: Vs: Miten irroitetaan ilmastoinnin ohjauspaneeli?
Kirjoitti: MikkoL_78 - 06.03.25 - klo:13:17
No olishan se pitänyt uskoa että lähtee voimalla :)

(https://imagizer.imageshack.com/img922/700/y92yti.png)