Pitäisi vaihtaa data-USB liitin. Kosketusnäytön saan irti, mutta miten irroitetaan ilmastoinnin ohjauspaneeli?
-Mikko
Oliko autossa minkä mallinen paneli?
Alla olevan kuvan kaltainen.
(https://imagizer.imageshack.com/img923/6281/Yoq1Uo.jpg)
Tuo taitaa olla vanhempi 3 mallin octavia eikä 4
hups, niin on. Meni vahingossa tää mun postaus väärään ryhmään. Pahoittelut!
Näyttäisi samalta kuin B8 Passatissa.
Ensin radion kehys pois, voi olla tiukassa. Sen jälkeen Climatronicin kehys. Sitten näkyykin neljä muovista "niitiä", jotka irtoavat kun nupin vetää hieman ulospäin.
Paneeli irtosi helpoisti irroitustyökaluilla. Climatronicia ei uskalla irroittaa voimalla :(
No olishan se pitänyt uskoa että lähtee voimalla :)
(https://imagizer.imageshack.com/img922/700/y92yti.png)