Pissapoika suihkii hiukan turhan alas, pitäisi saada säädettyä ylemmäs. Tämän https://www.vwidtalk.com/threads/adjust-windshield-washer-nozzle.8595/ mukaan onnistuisi Torx 10 avaimella, mutta tuo ei tunnu sopivan reikään eikä mikään kuusiokoloavainkaan. Onko kokemusta miten tuo säätö onnistuisi?
Säätöruuveissa on eri vääntiöitä. Mahdollisia lienee torx 8, 9, 10 tai se voi olla uritettu.
Lainaus käyttäjältä: leoporsti - 31.12.24 - klo:22:40Säätöruuveissa on eri vääntiöitä. Mahdollisia lienee torx 8, 9, 10 tai se voi olla uritettu.
Kiitos neuvosta, T8:lla onnistui säätö. Onneksi tullut joskus hankittua Lidlin mikrokärkisarja.