VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => ID.4 => Aiheen aloitti: hsr - 31.12.24 - klo:20:54

Otsikko: ID.4 pissapojan suuttimien säätö
Kirjoitti: hsr - 31.12.24 - klo:20:54
Pissapoika suihkii hiukan turhan alas, pitäisi saada säädettyä ylemmäs. Tämän https://www.vwidtalk.com/threads/adjust-windshield-washer-nozzle.8595/ mukaan onnistuisi Torx 10 avaimella, mutta tuo ei tunnu sopivan reikään eikä mikään kuusiokoloavainkaan. Onko kokemusta miten tuo säätö onnistuisi?
Otsikko: Vs: ID.4 pissapojan suuttimien säätö
Kirjoitti: leoporsti - 31.12.24 - klo:22:40
Säätöruuveissa on eri vääntiöitä. Mahdollisia lienee torx 8, 9, 10 tai se voi olla uritettu.
Otsikko: Vs: ID.4 pissapojan suuttimien säätö
Kirjoitti: hsr - 01.01.25 - klo:19:52
Lainaus käyttäjältä: leoporsti - 31.12.24 - klo:22:40Säätöruuveissa on eri vääntiöitä. Mahdollisia lienee torx 8, 9, 10 tai se voi olla uritettu.
Kiitos neuvosta, T8:lla onnistui säätö. Onneksi tullut joskus hankittua Lidlin mikrokärkisarja.