VAGarena.fi

Tekniikka => Moottori ja voimansiirto => Aiheen aloitti: Meisseli - 23.12.24 - klo:16:02

Otsikko: 1.5 tsi vesipumppu
Kirjoitti: Meisseli - 23.12.24 - klo:16:02
Mites muilla 1.5 tsi on pitänyt jäähdytysnesteet sisällään..? Omassa alkoi vesipumppu valskaamaan. Ei vielä paljoa mutta haju on  ja pumpun kylessä pinkkiä puuroa. Superilla ajettu 3v ja 83tkm. Jos tuon pelkän pumpun nyt ite vaihan niin miten tuosa koneesa järjestelmän ilmaus? Onnistuuko ilman mitään ohjelmia ja alipaineistajia? Eikös kaikki läpät ole auki ja pumput käynnissä kun pyytää kabiniin täysillä lämpöä.?
Otsikko: Vs: 1.5 tsi vesipumppu
Kirjoitti: mfroberg - 23.12.24 - klo:21:14
Vaimon edellinen Golf 1.5 TSI vm.2018 meni 3v5kk ja 95tkm ilman pumppu- tai muitakaan vuoto-ongelmia. Nykyinen mennyt 100tkm 3.5 vuodessa ilman vuotoja tms.
Otsikko: Vs: 1.5 tsi vesipumppu
Kirjoitti: tex- - 24.12.24 - klo:07:07
Eikö kannattaisi samalla vaihtaa jakohihnakin?
Otsikko: Vs: 1.5 tsi vesipumppu
Kirjoitti: mfroberg - 24.12.24 - klo:10:39
Lainaus käyttäjältä: tex- - 24.12.24 - klo:07:07Eikö kannattaisi samalla vaihtaa jakohihnakin?

Ei todellakaan, se on eri päässä konetta.