Remppa jäi yritykseksi. En saanut koneen kannaketta irti, koska en saanut konetta riitävän alas.
Kannakkeen keskipultti ei mahtunut tulemaan pois. Pitääkö koneen/laatikon muita kannakeita löysätä vai mikä niksi tässä on. Tein joku aika sitten Golfiin 2.0 tdi -15, vastaavan rempan eikä siinä ollut vastaavaa ongelmaa. Kiitokset neuvoista jos joku osaa auttaa.
Tuliskohan pultti pois jos nostat konetta ylemmäs? Muistaakseni näin tein omassa 2016 Passatissa (tosin ei bi-tbo).
Joo yläkauttakin yritin ja sama homma.