VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B8 (14-23) => Aiheen aloitti: vhol - 26.10.24 - klo:21:47

Otsikko: VW Passat bitdi jakopää remppa
Kirjoitti: vhol - 26.10.24 - klo:21:47
Remppa jäi yritykseksi. En saanut koneen kannaketta irti, koska en saanut konetta riitävän alas.
Kannakkeen keskipultti ei mahtunut tulemaan pois. Pitääkö koneen/laatikon muita kannakeita löysätä vai mikä niksi tässä on. Tein joku aika sitten Golfiin 2.0 tdi -15, vastaavan rempan eikä siinä ollut vastaavaa ongelmaa. Kiitokset neuvoista jos joku osaa auttaa.
Otsikko: Vs: VW Passat bitdi jakopää remppa
Kirjoitti: o.b. - 27.10.24 - klo:10:29
Tuliskohan pultti pois jos nostat konetta ylemmäs? Muistaakseni näin tein omassa 2016 Passatissa (tosin ei bi-tbo).
Otsikko: Vs: VW Passat bitdi jakopää remppa
Kirjoitti: vhol - 27.10.24 - klo:17:36
Joo yläkauttakin yritin ja sama homma.