VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B8 (14-23) => Aiheen aloitti: ABC-123 - 25.09.24 - klo:20:37

Otsikko: 2.0 tdi sylinterien numerointi
Kirjoitti: ABC-123 - 25.09.24 - klo:20:37
Onko tietäjiä paikalla, meneekö sylinterien numerointi vasemmalta oikealle 1234? Vasemmalta oikealla tässä tarkoittaa kun on konepelti auki ja katse moottoritilaan päin.
Olen siis ykkössylinterin hehkua vaihtamassa.
Otsikko: Vs: 2.0 tdi sylinterien numerointi
Kirjoitti: leoporsti - 25.09.24 - klo:21:18
Kyllä järjestys on tämä.
Otsikko: Vs: 2.0 tdi sylinterien numerointi
Kirjoitti: ABC-123 - 27.09.24 - klo:12:26
Kiitos!