Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B8 (14-23) => Aiheen aloitti: ABC-123 - 25.09.24 - klo:20:37
Otsikko:
2.0 tdi sylinterien numerointi
Kirjoitti:
ABC-123
-
25.09.24 - klo:20:37
Onko tietäjiä paikalla, meneekö sylinterien numerointi vasemmalta oikealle 1234? Vasemmalta oikealla tässä tarkoittaa kun on konepelti auki ja katse moottoritilaan päin.
Olen siis ykkössylinterin hehkua vaihtamassa.
Otsikko:
Vs: 2.0 tdi sylinterien numerointi
Kirjoitti:
leoporsti
-
25.09.24 - klo:21:18
Kyllä järjestys on tämä.
Otsikko:
Vs: 2.0 tdi sylinterien numerointi
Kirjoitti:
ABC-123
-
27.09.24 - klo:12:26
Kiitos!
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat