Tervehdys! Kesä tulossa ja ehkäpä uusia vanteita Superbiin... Olisin kovin kiitollinen jos joku viitsisi ja jaksaisi vähän fotosoppailla seuraavia vanteita tuohon Superbiin. Vanteiden koko siis pysyisi samana... Isot kiitokset!
vanteet--->http://mstuonti.kuvat.fi/kuvat/vanteita/m_DRW%20074.jpg/_big.jpg (http://mstuonti.kuvat.fi/kuvat/vanteita/m_DRW%20074.jpg/_big.jpg)
auto--->http://i131.photobucket.com/albums/p285/cboman74/SuperbII/Superbbi016.jpg?t=1305955617 (http://i131.photobucket.com/albums/p285/cboman74/SuperbII/Superbbi016.jpg?t=1305955617)
yks pikanen räpellys alla
Kiitos kiitos vaivannäöstä:) eipä ihan istunut omaan silmään... Mutta jos jollain vielä energiaa niin samaan kuvaan voisi sovittaa seuraavia vanteita...
http://vannemaailma.fi/components/com_virtuemart/shop_image/product/Replica_New_A6_1_4dcbe609261fb.jpg (http://vannemaailma.fi/components/com_virtuemart/shop_image/product/Replica_New_A6_1_4dcbe609261fb.jpg)