Crafterin (vm.2011) hiukkassuodatin kävi puhdistuksessa. 50km ajon jälkeen kuitenkin tehot katosi ja ylämäet tekee tiukkaa, hehkun valoa vilkuttaa myös. Arvailuja mikähän voisi olla, voisko mitään kikkaa kokeilla? Vikakoodinlukijaa minulla ei tähän hätään ole, joka tottakai olisi oleellinen juttu tässä kohtaa.
Kannattaa käyttää auto ihan kunnon testerissä ja lukea vikakoodit. Epäilen että puhdistus ei oikein onnistunut. Eropaineet sen kertoo.