Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T5 (03-) => Aiheen aloitti: TommiH - 29.07.24 - klo:14:36
Otsikko:
T5 ohjaustehostimen vaihto
Kirjoitti:
TommiH
-
29.07.24 - klo:14:36
Tarviikos ohjaustehostimen vaihdon takia laskea mooottoriöljyt pois? Onko jotain muuta mitä pitäisi huomioida?
Moottori 2.5 tdi BNZ
Otsikko:
Vs: T5 ohjaustehostimen vaihto
Kirjoitti:
TommiH
-
01.08.24 - klo:21:27
Itse itselleni vastaten. Ei tarvitse öljyjä laskea koneesta pois. Toki meillä oli keula hieman ilmassa.
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat