VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf VII (12-) => Aiheen aloitti: JiipeeS - 12.06.24 - klo:09:51

Otsikko: Golf Alltrack DSG 2016 risut &ruusut
Kirjoitti: JiipeeS - 12.06.24 - klo:09:51
Hei

etsinnässä farmarinelikko ja tarjolla olisi 2016 Golf alltrack DSG, 2.0tdi, 184hv ,kilometrejä jo karvan yli 200tkm.
Niin uskaltaako tuollaista hankkia, ilman murheiden pelkoa ?  onko ongelmia odotettavissa noilla kilometreillä, esim haldex tai DSG ?  tai ihan jotain muuta ?

Mielelläni kuulisin kokemuksia , kenellä ko auto on / ollut ja mitä noissa kannattaa mahdollisesti tsekata, kun käytettyä hankkimassa

kiitos etukäteen
Otsikko: Vs: Golf Alltrack DSG 2016 risut &ruusut
Kirjoitti: vhol - 12.06.24 - klo:20:13
Moi ! Noissa 184:ssa ollut tuota öljynsyönti ropleemaan. En muista koskiko se kaikkia tuon teholuokan koneita. Mualimalta löytyy tuosta juttuja. Muutenhan tuo kulkupeli on aika moitteeton.
 
Otsikko: Vs: Golf Alltrack DSG 2016 risut &ruusut
Kirjoitti: JiipeeS - 13.06.24 - klo:07:57
Lainaus käyttäjältä: vhol - 12.06.24 - klo:20:13Moi ! Noissa 184:ssa ollut tuota öljynsyönti ropleemaan. En muista koskiko se kaikkia tuon teholuokan koneita. Mualimalta löytyy tuosta juttuja. Muutenhan tuo kulkupeli on aika moitteeton.
 

ok, tarkoitatko moottoriöljyjä vai haldexin öljyjä ?

kuinkahan paljon noilla koneilla keskimäärin ajellaan, ennenkuin ovat tiensä päässä ?
Otsikko: Vs: Golf Alltrack DSG 2016 risut &ruusut
Kirjoitti: vhol - 13.06.24 - klo:20:43
Moottoriöljyä. Turvallisempi vaihtoehto olis 150 hp versio.